Ülker, Milli Takım'ın en büyük destekçisi
Ülker Milli Takım'ın en büyük destekçisi olmayı sürdürüyor. Milli Takım-Euro 2008 için hazırlanan sponsorluk ve iletişim stratejileri açıklandı.
Kırmızı-Beyaz Aşkı
Ülker olarak Milli Takım'ın en büyük destekçisi olacaklarını belirten Şeker, bu doğrultuda, reklam filmi, Milli Takım klibi, internet sitesi ve saha aktiviteleri hazırladıklarını anlattı. Çalışmalarına 4 ay önce başlanan reklam filminde ve klipte 800 kişinin görev yaptığını belirten Şeker, klipte 18 Milli Takım oyuncusunun yeraldığını ifade etti. Şeker, Chewy'nin Milli Takım sponsorluğunu kırmızı-beyaz sakızlarla pekiştireceğini söyledi. Şeker, “Kırmızı Beyaz Her Yanımız, Milli Takım'ın Yanındayız” sloganı ve Milli Takım'ın renklerindeki kutularda satışa sunulacak olan Chewy Kırmızı Beyaz ile 1 milyon adet satış hedeflendiğini bildirdi.
-
Ülker, 2024 finansal sonuçlarını açıkladı
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi 2024’te büyümeye devam etti. Şirket, 2024 yılını 84,1 milyar TL ciroyla kapatırken, bisküvi pazarında Suudi Arabistan ve Mısır’da liderliğini, Kazakistan ve Orta Asya ülkelerinde ise güçlü büyüme trendini sürdürdü....
DEVAMINI OKU -
Ülker CEO’su Mete Buyurgan’a uluslararası görev…
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker’de 2020 yılının şubat ayından bu yana CEO’luk görevini yürüten Mete Buyurgan, Yıldız Holding’in global atıştırmalık şirketi pladis’in Birleşik Krallık ve İrlanda’dan sorumlu Başkanı olarak atandı....
DEVAMINI OKU -
Ülker’den yeni nesil reklam filmi
Ülker, tatlı atıştırmalık kategorisinin yüzde 100 yapay zekâ teknolojisiyle üretilmiş ilk reklam filmini yayınladı....
DEVAMINI OKU -
Ülker sürdürülebilirlikte yine zirvede
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, uluslararası derecelendirme kuruluşu S&P Global’in, en iyi çevre, sosyal ve yönetişim performansı gösterenleri dahil ettiği Kurumsal Sürdürülebilirlik Değerlendirmesinde (The Sustainability Yearbook) üst üste 5. kez yer aldı....
DEVAMINI OKU