Ülker, Milli Takım'ın en büyük destekçisi
Ülker Milli Takım'ın en büyük destekçisi olmayı sürdürüyor. Milli Takım-Euro 2008 için hazırlanan sponsorluk ve iletişim stratejileri açıklandı.
Kırmızı-Beyaz Aşkı
Ülker olarak Milli Takım'ın en büyük destekçisi olacaklarını belirten Şeker, bu doğrultuda, reklam filmi, Milli Takım klibi, internet sitesi ve saha aktiviteleri hazırladıklarını anlattı. Çalışmalarına 4 ay önce başlanan reklam filminde ve klipte 800 kişinin görev yaptığını belirten Şeker, klipte 18 Milli Takım oyuncusunun yeraldığını ifade etti. Şeker, Chewy'nin Milli Takım sponsorluğunu kırmızı-beyaz sakızlarla pekiştireceğini söyledi. Şeker, “Kırmızı Beyaz Her Yanımız, Milli Takım'ın Yanındayız” sloganı ve Milli Takım'ın renklerindeki kutularda satışa sunulacak olan Chewy Kırmızı Beyaz ile 1 milyon adet satış hedeflendiğini bildirdi.
-
Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak
Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....
DEVAMINI OKU -
Ülker Yupo’dan yepyeni reklam kampanyası
Ülker’in şekerleme markası Yupo, eğlenceyi merkezine alan yeni relansman kampanyasını izleyicilerle buluşturdu....
DEVAMINI OKU -
bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı
Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı
Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....
DEVAMINI OKU