Ülker Milli Takımlar Ana Sponsorluk Sözleşmesi imzalandı
Ülker Şirketler Topluluğu ile Türkiye Futbol Federasyonu arasında yapılan, A Milli Futbol Takımı’nın yanı sıra Ümit Milli, Genç Milli, Yıldızlar, Minikler ve Bayan Milli futbol takımlarını içeren 5 yıllık ana sponsorluk sözleşmesi Almanya’nın Dortmund kentinde düzenlenen törende imzalandı.
Ülker bu anlaşmayla A Milli Futbol Takımı’nın yanı sıra, Ümit Milli, Genç Milli, Yıldızlar, Minikler ve Bayan Milli futbol takımlarının da destekçisi olacak. Anlaşma Türk Futbol Milli Takımlarının uluslararası alanda başarılarının desteklenmesinin yanı sıra, Grassroots projelerini, yani Türkiye Futbol Federasyonu Araştırma Geliştirme Planlama Eğitim Koordinatörlüğü (ARPEG) ile işbirliği içerisinde hayata geçirilecek, gençlerin futbola olan ilgisini izleyici olmaktan ileri taşıyarak onların birer sporcu adayı olmalarına katkıda bulunacak projeleri de kapsıyor.
İmza töreninde konuşan Ülker Grubu Başkanı Ali Ülker, sponsorluk anlaşmasını imzalamaktan mutluluk duyduklarını belirterek “Türkiye’nin değeri olan Ülker’in ülkemizin göz bebeği Türkiye Futbol Milli Takımları ile yan yana durarak büyük bir sinerji yaratacağına inanıyoruz” dedi. Ali Ülker konuşmasında sponsorluğa ilişkin şu bilgileri verdi:
“Bildiğiniz gibi Ülker, bugüne kadar futbolda dört büyük kulübünün yanı sıra Lig A’da ve Lig B’de birçok Anadolu kulübüne, basketbolda üç büyük kulübe, gelecek vadeden sporculardan oluşan Alpella takımına ve değişik dallarda takımlar ile ferdi sporculara destek veriyor. Bugün itibariyle Ülker, Türkiye’nin gururu olan Futbol Milli Takımları’na sponsor olarak Türk sporuna verdiği desteği büyütmüştür. Sponsorluğumuz sadece A Milli Takım ile sınırlı değildir. Desteğimiz Ümit, Genç, Yıldız, Minik ve Bayan Milli takımlarını da kapsamaktadır. Bu, Ülker’in sadece A Milli Takımların başarılarına değil, Türk futbolunun gelişmesi için tüm sürece ve futbolun tüm nesillerine destek olması anlamına gelmektedir. Ayrıca Milli Takımlara yaptığımız sponsorluk katkısının önemli bir boyutundan daha söz etmek isteriz. Futbol Federasyonu ile birlikte, gençlerin futbola olan ilgisini izleyici olmaktan ileri taşıyarak onların birer sporcu adayı olmalarına katkıda bulunacak grassroots projeleri üzerine de yoğunlaşmayı planlamaktayız.”
-
Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak
Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....
DEVAMINI OKU -
Ülker Yupo’dan yepyeni reklam kampanyası
Ülker’in şekerleme markası Yupo, eğlenceyi merkezine alan yeni relansman kampanyasını izleyicilerle buluşturdu....
DEVAMINI OKU -
bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı
Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı
Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....
DEVAMINI OKU