Ülker müşteri memnuniyetinde lider
TMME 2007 3. Çeyrek sonuçlarına göre Ülker, Bisküvi ve Şekerleme, Süt ve Süt Ürünleri, Sıvı Yağ, Dondurma sektörlerinde birinci olurken, Margarin sektöründe de ikinci sırada yer aldı.
Faaliyet gösterdiği tüm sektörlerde “müşterilerinin yüzündeki gülümseme için çalışma” vizyonuyla hareket eden Ülker, TMME kapsamında elde ettiği memnuniyet sonuçlarıyla bu anlayışının önemini bir defa daha vurguladı. Ülker, Bisküvi ve Şekerleme sektöründe 86, Süt ve Süt Ürünleri sektöründe 88, Sıvı Yağ sektöründe 86, Dondurma sektöründe 85 puan alarak ilk sırada yer aldı. Margarin sektöründe ise 83 puanla sektör ikincisi oldu. Ülker, değerlendirmeye alınan tüm sektörlerde, sektör puanının üzerinde puan aldı.
Sektör |
Sektör puanı |
Ülker puanı |
Bisküvi Şekerleme |
86 |
86 |
Süt ve Süt Ürünleri |
84 |
88 |
Sıvı Yağ |
84 |
86 |
Dondurma |
83 |
85 |
Margarin |
82 |
83 |
KalDer-Türkiye Kalite Derneği ve uluslararası araştırma kuruluşu KA Araştırma Limited tarafından kurulan TMME Ortak Girişimi tarafından dört çeyrek bazında yapılan çalışmanın her çeyreğinde farklı sektörlerin memnuniyet endeksleri değerlendiriliyor. 3. Çeyrekte “Yerel Yönetimler”’lerle birlikte “Bisküvi ve Şekerleme”, “Makarna”, “Konserve, Sos, Salça”, “Sıvı Yağ”, “Süt ve süt ürünleri”, “Et ve et ürünleri”, “Temizlik ürünleri”, “Margarin”, “Dondurma” ve “Kişisel Bakım”ın yer aldığı 11 farklı sektör ele alınıyor.
-
Ülker’den A Millilere “Memleket İçin Söyle” sürprizi
Ülker, resmi sponsoru olduğu A Milli Futbol Takımı’na desteğini bu kez de tüm Türkiye’yle birlikte veriyor. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker Bisküvi 550 milyon dolarlık tahvil ihraç etti
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, yurtdışına 550 milyon ABD doları değerinde tahvil ihraç etti....
DEVAMINI OKU -
Ülker, 2024 yılı ilk çeyrek finansallarını açıkladı
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2024 yılının ilk çeyreğini 19,6 milyar TL ciro ile bitirdi. Ülker’in Türkiye ve yurt dışı operasyonları büyümeye devam etti. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker, ‘memleketini kalbinde taşıyanları’ Euro 2024 coşkusunda buluşturuyor
Futbolseverlerin sabırsızlıkla beklediği Avrupa Futbol Şampiyonası’na geri sayım sürerken, A Milli Futbol Takımımızın resmi sponsoru Ülker, duygu dolu bir reklam filmine imza attı. Reklam filminde “Memleketin yeri, kalbimizin içi" sloganı ile Ülker, Türkiye aşkını her nerede olursa olsun kalbinde taşıyanlara sesleniyor. ...
DEVAMINI OKU