Ülker müşteri memnuniyetinde lider
TMME 2007 3. Çeyrek sonuçlarına göre Ülker, Bisküvi ve Şekerleme, Süt ve Süt Ürünleri, Sıvı Yağ, Dondurma sektörlerinde birinci olurken, Margarin sektöründe de ikinci sırada yer aldı.
Faaliyet gösterdiği tüm sektörlerde “müşterilerinin yüzündeki gülümseme için çalışma” vizyonuyla hareket eden Ülker, TMME kapsamında elde ettiği memnuniyet sonuçlarıyla bu anlayışının önemini bir defa daha vurguladı. Ülker, Bisküvi ve Şekerleme sektöründe 86, Süt ve Süt Ürünleri sektöründe 88, Sıvı Yağ sektöründe 86, Dondurma sektöründe 85 puan alarak ilk sırada yer aldı. Margarin sektöründe ise 83 puanla sektör ikincisi oldu. Ülker, değerlendirmeye alınan tüm sektörlerde, sektör puanının üzerinde puan aldı.
Sektör |
Sektör puanı |
Ülker puanı |
Bisküvi Şekerleme |
86 |
86 |
Süt ve Süt Ürünleri |
84 |
88 |
Sıvı Yağ |
84 |
86 |
Dondurma |
83 |
85 |
Margarin |
82 |
83 |
KalDer-Türkiye Kalite Derneği ve uluslararası araştırma kuruluşu KA Araştırma Limited tarafından kurulan TMME Ortak Girişimi tarafından dört çeyrek bazında yapılan çalışmanın her çeyreğinde farklı sektörlerin memnuniyet endeksleri değerlendiriliyor. 3. Çeyrekte “Yerel Yönetimler”’lerle birlikte “Bisküvi ve Şekerleme”, “Makarna”, “Konserve, Sos, Salça”, “Sıvı Yağ”, “Süt ve süt ürünleri”, “Et ve et ürünleri”, “Temizlik ürünleri”, “Margarin”, “Dondurma” ve “Kişisel Bakım”ın yer aldığı 11 farklı sektör ele alınıyor.
-
Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı
Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....
DEVAMINI OKU -
Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor
Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor ...
DEVAMINI OKU -
Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Türkiye’yi üretim ve ihracat üssü haline getirdi
Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Ülker markalı ürünlerin yanı sıra Godiva, McVitie’s, Flipz gibi global atıştırmalık markalarını Türkiye’de üretip dünyanın dört bir yanında tüketicilerle buluşturuyor. 2021 yılında atıştırmalık alanında Ülker Bisküvi çatısı altında ihracat rakamı 291 milyon dolara ulaştı. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker, 2021 finansallarını açıkladı
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2021 yılı finansal sonuçlarını açıkladı. Pandemi döneminde küresel anlamda yaşanan tüm belirsizliklere rağmen, bulunduğu pazarlardaki konumunu güçlendiren Ülker, yurtiçi ve yurtdışı operasyonlarındaki büyümesini devam ettirdi. ...
DEVAMINI OKU