HABERLER

Ülker müşteri memnuniyetinde lider

TMME 2007 3. Çeyrek sonuçlarına göre Ülker, Bisküvi ve Şekerleme, Süt ve Süt Ürünleri, Sıvı Yağ, Dondurma sektörlerinde birinci olurken, Margarin sektöründe de ikinci sırada yer aldı.

Türkiye içinde satın alınan ürün ve hizmetlerin müşterileri nezdinde memnuniyeti, beğenisi ve algısının somut bilgi ve verilere dayanarak ölçümlendiği Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi (TMME) 2007 yılı 3. Çeyrek sonuçları 13 Aralık’ta düzenlenen bir toplantıyla açıklandı.

Faaliyet gösterdiği tüm sektörlerde “müşterilerinin yüzündeki gülümseme için çalışma” vizyonuyla hareket eden Ülker,  TMME kapsamında elde ettiği memnuniyet sonuçlarıyla bu anlayışının önemini bir defa daha vurguladı. Ülker, Bisküvi ve Şekerleme sektöründe 86, Süt ve Süt Ürünleri sektöründe 88, Sıvı Yağ sektöründe 86, Dondurma sektöründe 85 puan alarak ilk sırada yer aldı. Margarin sektöründe ise 83 puanla sektör ikincisi oldu. Ülker, değerlendirmeye alınan tüm sektörlerde, sektör puanının üzerinde puan aldı.

Sektör

Sektör puanı

Ülker puanı

Bisküvi Şekerleme

86

86

Süt ve Süt Ürünleri

84

88

Sıvı Yağ

84

86

Dondurma

83

85

Margarin

82

83















KalDer-Türkiye Kalite Derneği ve uluslararası araştırma kuruluşu KA Araştırma Limited tarafından kurulan TMME Ortak Girişimi tarafından dört çeyrek bazında yapılan çalışmanın her çeyreğinde farklı sektörlerin memnuniyet endeksleri değerlendiriliyor. 3. Çeyrekte “Yerel Yönetimler”’lerle birlikte “Bisküvi ve Şekerleme”, “Makarna”, “Konserve, Sos, Salça”, “Sıvı Yağ”, “Süt ve süt ürünleri”, “Et ve et ürünleri”, “Temizlik ürünleri”, “Margarin”, “Dondurma”  ve “Kişisel Bakım”ın yer aldığı 11 farklı sektör ele alınıyor.
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor

      Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor ...

      DEVAMINI OKU
    • Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Türkiye’yi üretim ve ihracat üssü haline getirdi

      Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Ülker markalı ürünlerin yanı sıra Godiva, McVitie’s, Flipz gibi global atıştırmalık markalarını Türkiye’de üretip dünyanın dört bir yanında tüketicilerle buluşturuyor. 2021 yılında atıştırmalık alanında Ülker Bisküvi çatısı altında ihracat rakamı 291 milyon dolara ulaştı. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2021 finansallarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2021 yılı finansal sonuçlarını açıkladı. Pandemi döneminde küresel anlamda yaşanan tüm belirsizliklere rağmen, bulunduğu pazarlardaki konumunu güçlendiren Ülker, yurtiçi ve yurtdışı operasyonlarındaki büyümesini devam ettirdi. ...

      DEVAMINI OKU