HABERLER

Ülker, sekiz yılda 1 milyon çocuğun hayal gücünü besledi, geleceğe yatırım yaptı

Ülker’in 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı onuruna geleneksel hale getirdiği “Ülker Çocuk Sinema Şenliği” bu yıl 8. kez çocukları mutlu etti.

Ülker’in 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı onuruna geleneksel hale getirdiği “Ülker Çocuk Sinema Şenliği” bu yıl 8. kez çocukları mutlu etti. Bu yıl 56 şehirde 150 bin çocuk Disney’in En İyi Animasyon Film dalında Oscar® ödülü alan “6 Süper Kahraman” filmini izledi.

Yıldız Holding Türkiye Kurumsal İletişim Genel Müdürü Bahar Erbengi, proje ile sekiz yılda toplam 1 milyon çocuğu sinema ile buluşturduklarını belirterek, “Gelecek artık inovasyonda. İnovasyonu ise hayal gücü yüksek nesiller geliştirecek. Biz bu proje ile yeni neslin hayal gücünü besliyoruz” dedi.

Ülker’in 8. kez düzenlediği Ülker Çocuk Sinema Şenliği’nde bu yıl çocuklar, En İyi Animasyon Film dalında Oscar® alan Disney’den “6 Süper Kahraman” filmini ücretsiz izledi. Çocuklara 23 Nisan hediyesi olarak 2008 yılından beri düzenlenen Ülker Çocuk Sinema Şenliği, bu yıl 56 şehirde 150 bin çocuk ile buluştu.

Şenlik, Yıldız Holding şirketleri çalışanlarının da içinde bulunduğu 500’ü aşkın kişiden oluşan bir ekip tarafından hayata geçirildi. Filmin sonunda bu ekip tarafından hazırlanan ve çocuklara içinde Ülker ürünlerinin bulunduğu kutu hediye edildi.

Çocuklara yönelik projelere 36 milyon lira kaynak ayrıldı

Yıldız Holding Türkiye Kurumsal İletişim Genel Müdürü Bahar Erbengi, çocukların çok yönlü gelişimini destekleyen projelere yaptırım yaptıklarını açıklayarak şu bilgileri verdi: “Çocuklara yönelik spor, eğitim ve sanat alanlarında projeler geliştiriyoruz.

8 yılda bu projeler için toplam 36 milyon lira kaynak ayırdık. Projeler ile çocukların hayatına değer katmayı hedefledik ve farklı şehirlerden 2 milyon 300 bin çocuğa ulaştık. Sosyal sorumluluk projelerimizde en önemli kriterimiz Türkiye’nin dört bir yanına ulaşmak… Ülkenin her yerine ulaşan, yaygın ve tüm çocukların eşit olarak yararlanacağı sosyal sorumluluk projelerini desteklemeyi tercih ediyoruz.”

Bahar Erbengi, Ülker Çocuk Sinema Şenliği’nin de bu anlayışla uygulandığını belirterek şunları söyledi: “Çocukların ücretsiz ve eşit olarak yararlandıkları Ülker Çocuk Sinema Şenliği, Türkiye’nin en yaygın sosyal sorumluluk projelerinden biri. Edirne’den Kars’a, Trabzon’dan Gaziantep’e kadar sinema salonu olan her ile gitmeye çalışıyoruz. Çocukların her yıl Ülker Çocuk Sinema Şenliği’ni heyecanla beklediklerini biliyoruz.”

İnovasyon için çocuk gibi düşünmek ve hayal gücü şart

Sinemanın çocukların hayal gücünü geliştirmeleri için çok önemli bir araç olduğunu hatırlatan Bahar Erbengi şöyle devam etti: “Türkiye’nin her yerinde başta çocuklar olmak üzere süt, peynir gibi temel beslenme ihtiyaçlarından çikolata gibi keyifli atıştırmalıklara kadar her yaş grubuna hitap eden ürünlerimiz var.

Yani Türkiye’yi besliyoruz dersek yanlış olmaz. Sanat ve sinema alanında yaptığımız sosyal sorumluluk çalışmaları ile de çocukların hayal güçlerini beslemeyi görev edindik. İnanıyoruz ki, gelecek inovasyonda… İnovasyonu ise hayal gücü yüksek nesiller geliştirecek.

İş hayatında inovasyon eğitimlerinin temelinde çocuk gibi düşünmek ve hayal kurmak var. Biz bu proje ile yeni neslin hayal gücünün gelişmesine destek oluyoruz. Ülker Çocuk Sinema Şenliği’nin sekizinci yılında 1 milyon çocuğa birbirinden heyecanlı filmler izletmenin mutluluğu içindeyiz.

Ülker Çocuk Sinema Şenliği, holding çalışanları tarafından da heyecanla sahiplenildi; üst düzey yöneticilerimizden Gönüllülük Kulübü’ne her düzeyde holding çalışanları bu projeye dahil olabiliyor. Bu sene 500 çalışanımız projenin hayata geçirilmesinde rol oynadı.”

    • Ülker’den yerli bisküvilik buğday için yeni proje

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, ilk hasadı 2020 Temmuz ayında gerçekleştirilen “Aliağa Bisküvilik Buğdayı” projesinden sonra yeni bisküvilik buğday türleri elde etmek için bir kez daha kolları sıvadı. Bahri Dağdaş Uluslararası Tarımsal Araştırma Enstitüsü’yle birlikte hazırlanan 5+5 yıllık “Bisküvilik Buğday Geliştirme Programı”nı hayata geçirecek olan Ülker, bu sayede yeni bisküvilik buğday çeşitlerinin ülke tarımına kazandırılmasını hedefliyor. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’in 2021 ilk çeyrek cirosu 2,7 milyar TL oldu

      Ülker Bisküvi, 2021 yılının ilk çeyreğinde satışlarını, 2020 yılının aynı dönemine göre yüzde 13 artırarak 2,7 milyar TL’ye ulaştırdı. İhracat ve yurt dışı operasyonları ise yüzde 19 büyüdü. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’den e-ihracat atağı

      Dünyanın dört bir yanındaki 100’ün üzerinde ülkeye ihracat yapan, Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, E-Star uzmanlığıyla e-ihracatta önemli bir adım attı. Ülker’in sevilen ürünleri, Amazon Avrupa platformunda açılan ‘Ülker Shop’ mağazasıyla, Fransa, İtalya ve Hollanda’daki tüketicilere ulaştırılıyor. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’den çocuklara 23 Nisan’a özel fidan hediyesi

      Ülker, Instagram kullanıcılarının “Doğa Bize Emanet” artırılmış gerçeklik filtresiyle dikip büyüteceği “10 bin sanal fidan”ı, gerçeğe dönüştürecek ve 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı vesilesiyle kampanyaya katılanlarla birlikte çocuklara hediye edecek. Fidanlar, Karaman’da Ülker Güzel Ülkem Hatıra Ormanı’na dikilecek....

      DEVAMINI OKU