HABERLER

Ülker Smartt, ‘Bugs Bunny ve Arkadaşları’ ile birlikte çocuklara dünyayı gezdirecek

Ülker’in çocuk markası Ülker Smartt, 6. yılına giren yarıyıl etkinliğinde bu sene de çocukların dünyasını renklendirecek. Seyahat temalı etkinlik ile Türkiye’nin 6 ili ziyaret edilecek.

2009’dan beri her sene Looney Tunes karakterleri Bugs Bunny ve arkadaşları ile farklı bir temayı sahiplenen Ülker Smartt, bu yıl çocukları seyahat konseptli keyifli bir etkinlikle buluşturuyor. “Ülker Smartt ile Dünyayı geziyoruz” aktivitesinde çocuklar hem gezecek hem de eğlenecek.

Ülker Smartt 25 Ocak ve 23 Şubat tarihleri arasında İstanbul, Ankara, Kayseri, Trabzon, Erzurum ve Gaziantep’teki Forum alışveriş merkezlerinde özel olarak hazırlanan seyahat temalı alanlarda çocuklarla buluşacak.

Bu etkinliğe sevimli kahramanlar Bugs Bunny, Tazmanya Canavarı ve Tweety de katılacak. “Ülker Smartt ile Dünyayı geziyoruz” alanına gelen çocuklar Fransa, Antarktika, Japonya ve İtalya’yı ziyaret edecek. Fransa’ya geldiklerinde tüm dünyada Fransa’nın sembolü haline gelen Eyfel Kulesi yanında resim yapacaklar. Antarktika’ya uğradıklarında buzdan evin yanında balık tutacaklar. Japonya’ya geldiklerinde geleneksel Japon evi olan Minka’nın yanında yüzlerini boyatacaklar. İtalya’da, yapıldığı tarihten bu yana güneye doğru eğilen meşhur Pisa Kulesi’nin kenarında hafıza oyunu oynayacaklar.

“Ülker Smartt’la ile Dünyayı geziyoruz” etkinliği hakkında detaylı bilgiye Ülker Smartt’ın Facebook sayfasından ulaşılabilir.

 İller ve tarihler

  •  İstanbul / Forum İstanbul AVM- Bayrampaşa25 - 28 Ocak (4 gün)
  • Ankara / Forum Ankara AVM - 30 Ocak - 2 Şubat (4 gün)
  • Kayseri / Forum Kayseri AVM 4 - 5 Şubat (2 Gün)
  • Gaziantep / Forum Gaziantep AVM - 7 - 9 Şubat (3 Gün)
  • Trabzon / Forum Trabzon AVM- 15 - 16 Şubat ( 2 Gün)
  • Erzurum / Forum Erzurum AVM 22 - 23 Şubat (2 Gün)
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor

      Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor ...

      DEVAMINI OKU
    • Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Türkiye’yi üretim ve ihracat üssü haline getirdi

      Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Ülker markalı ürünlerin yanı sıra Godiva, McVitie’s, Flipz gibi global atıştırmalık markalarını Türkiye’de üretip dünyanın dört bir yanında tüketicilerle buluşturuyor. 2021 yılında atıştırmalık alanında Ülker Bisküvi çatısı altında ihracat rakamı 291 milyon dolara ulaştı. ...

      DEVAMINI OKU