HABERLER

Ülker Smartt yarıyıl tatilinde çocukları çiçek yetiştirmeye davet ediyor

Ülker’in çocuk markası Ülker Smartt 5. yılına giren yarıyıl etkinliğinde bu sene de çocukların dünyasını renklendirecek. Doğa temalı etkinlik ile Türkiye’nin 6 ili ziyaret edilecek.

Ülker Smartt “Yarıyıl tatili eğlencesi” kapsamında çocukları Bugs Bunny ve arkadaşlarının da katılacağı “Ülker Smartt’la büyüyor, doğayı büyütüyorum” etkinliğine davet ediyor.

Ülker Smartt doğa temasını öğrencilerin yarıyıl tatilinde eğlenceli bir etkinlik haline dönüştürüyor. Ülker Smartt 25 Ocak-17 Şubat tarihleri arasında İstanbul, Denizli, Ankara, Kayseri, Nevşehir ve Trabzon’daki Forum alışveriş merkezlerinde özel olarak hazırlanan kış bahçelerinde çocuklarla buluşacak.

Ülker Smartt’ın kış bahçesinde çocuklar önce Ülker Smartt’ın küpleri ve aromalı sütleri ile verilen çeşitli çiçeklerden oluşan “tohum kart”ları saksılara dikecek. Ekilen tohum kartlara tulumbalardan can suyunu verdikten sonra bisiklet enerjisi ile tohumların gün ışığı görmesini sağlayacaklar. Geçirdikleri bu eğlenceleri dakikaları Bugs Bunny ve arkadaşları ile çektirdikleri fotoğraflarla ölümsüzleştiren çocuklar evlerine hoş anılarla dönecek. Tohum Kartlar Ülker Smartt ürünleri ile Mart ayına kadar verilmeye devam edecek. Çocuklar evlerinde de bu etkinliği yapabilecek.

Ülker Smartt’ın 2009 yılında beri gerçekleşen yarıyıl etkinliklerinde yaklaşık 250 bin kişiye ev sahipliği yapıldı. Ülker Smartt çevre bilincini artırmak amacıyla, geçen yıl Tetra Pak’ın, “Küçük Şeyler Doğayı Yeniler” çevre eğitimine destek vererek 20 okulda, 6000 öğrenci ve dolaylı olarak 6000 ebeveyne ulaştı.

“Ülker Smartt’la büyüyor, doğayı büyütüyorum” aktivitesi hakkında bilgiye Ülker Smartt’ın facebook sayfasından ulaşılabilir.

İller ve tarihler
İstanbul- Forum İstanbul 25-26-27 Ocak 2013, Denizli- Forum Çamlık-29-30 Ocak 2013, Ankara- Forum Ankara Outlet- 1-2-3 Şubat 2013, Kayseri- Forum Kayseri 5-6 Şubat 2013, Trabzon- Forum Trabzon- 8-9-10 Şubat 2013, Nevşehir- Forum Kapadokya 16-17 Şubat 2013
    • Ülker, ‘memleketini kalbinde taşıyanları’ Euro 2024 coşkusunda buluşturuyor

      Futbolseverlerin sabırsızlıkla beklediği Avrupa Futbol Şampiyonası’na geri sayım sürerken, A Milli Futbol Takımımızın resmi sponsoru Ülker, duygu dolu bir reklam filmine imza attı. Reklam filminde “Memleketin yeri, kalbimizin içi" sloganı ile Ülker, Türkiye aşkını her nerede olursa olsun kalbinde taşıyanlara sesleniyor. ...

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 1002 takım Ülker Çizi için yarıştı

      Ülker Çizi için pazarlama odaklı yenilikçi fikirlerin yarıştığı bizz@kampüs’te Red Idear takımı birinciliği kazandı. 97 üniversiteden 1002 takım ve 2500’ten fazla öğrencinin başvurduğu yarışmada ilk 3’e giren takımlar toplam 165 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı kazandı. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker 2023 finansal sonuçlarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2023 yılını 56 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket 2024 yılında da faaliyet gösterdiği pazarlardaki liderliğini ve güçlü büyümesini devam ettirmeyi hedefliyor....

      DEVAMINI OKU
    • “Ülker Apartmanı” sakinleri tüm Türkiye’ye kapılarını açıyor

      “Ülker Apartmanı” sakinlerinin birbirinden keyifli anlarının ekrana yansıyacağı yeni reklam filmi serisinin tanıtım filmi izleyicilerle buluştu. ...

      DEVAMINI OKU