HABERLER

Ülker Smartt’tan Çevre Bilincine Destek

Ülker Smartt, yeni nesillere yenilenebilir kaynakların önemini aktarmak ve doğanın nasıl korunabileceği konusunda bilgi vermek üzere “Küçük Şeyler Doğayı Yeniler Projesi”ne destek veriyor. 7 yıldır sürdürülen proje; 2011 yılından itibaren yenilenen formatı ile Milli Eğitim Bakanlığı, Boğaziçi Üniversitesi ve Tetra Pak’ın işbirliğiyle gerçekleştiriliyor.

“Küçük Şeyler Doğayı Yeniler” çevre eğitimi, Ülker Smartt’ın da katkılarıyla Nisan-Haziran döneminde 10 okulda, 3.000 öğrenci ve dolaylı olarak 6.000 ebeveyne ulaşacak.

Yıldız Holding Süt ve Sütlü Ürünler Pazarlama Genel Müdürü Başak Kluznick, sütün en sevilen hallerini çocuklarla buluşturan Ülker Smartt olarak çevre konusunda gelecek nesillerin kalıcı şekilde bilinçlendirilmesi ve bilgilendirilmesi için “Küçük Şeyler Doğayı Yeniler” etkinliğine destek vermekten büyük heyecan duyduklarını belirtti. 

Proje kapsamında 2-3-4-5. sınıf öğrencilerine interaktif çevre eğitimi ve etkileşimli geri dönüşüm deneyimi yaşatılıyor. Çocuklara, enerji ve su tasarrufuna dikkat edilmesi; yenilenebilir kaynakların ve bunlardan üretilmiş malzemelerin kullanımına öncelik verilmesi; ambalaj atıklarının değerli bir hammadde olduğunu ve bunların yaş atıklardan ayrı toplanması konuları ayrıntılı olarak anlatılıyor. Çocuklar Ülker Smartt sütlerini içtikten sonra paketleri geri dönüşüm çalışmasında kullanıyorlar.  Eğitimin en etkileşimli bölümü olan bu kısımda, 3 istasyondan oluşan geri dönüşüm seti ile geri dönüşümün aşamaları basitçe aktarılıyor:

  • Birinci istasyonda: Öncelikle diğer atıklardan ayrı biriktirilmiş karton kutular yassılaştırılıp, ufak parçalara kesiliyor. Mikserde suyla karıştırılıyor.
  • İkinci istasyonda: Kağıdın diğer katmanlardan ayrılması sağlanıyor. Kağıt hamurunun suyu vakumlanıp, kağıt formu veriliyor
  • Üçüncü istasyonda ise kurutma işlemleri yapılıp, kurumaya bırakılıyor ve sonrasında kağıt oluşuyor.
  • Böylelikle öğrenciler, geri dönüşümün tüm adımlarını canlı olarak görebiliyorlar.

    Ailelere sağlanan materyaller ile, çocuklara verilen eğitimin evlerde de desteklenmesi ve çocukların eğitimden edindikleri bilgiler çerçevesinde getirdikleri önerilere değer verilmesi konusunda tavsiyelerde bulunuluyor.
      • Ülker, ‘memleketini kalbinde taşıyanları’ Euro 2024 coşkusunda buluşturuyor

        Futbolseverlerin sabırsızlıkla beklediği Avrupa Futbol Şampiyonası’na geri sayım sürerken, A Milli Futbol Takımımızın resmi sponsoru Ülker, duygu dolu bir reklam filmine imza attı. Reklam filminde “Memleketin yeri, kalbimizin içi" sloganı ile Ülker, Türkiye aşkını her nerede olursa olsun kalbinde taşıyanlara sesleniyor. ...

        DEVAMINI OKU
      • bizz@kampüs’te 1002 takım Ülker Çizi için yarıştı

        Ülker Çizi için pazarlama odaklı yenilikçi fikirlerin yarıştığı bizz@kampüs’te Red Idear takımı birinciliği kazandı. 97 üniversiteden 1002 takım ve 2500’ten fazla öğrencinin başvurduğu yarışmada ilk 3’e giren takımlar toplam 165 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı kazandı. ...

        DEVAMINI OKU
      • Ülker 2023 finansal sonuçlarını açıkladı

        Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2023 yılını 56 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket 2024 yılında da faaliyet gösterdiği pazarlardaki liderliğini ve güçlü büyümesini devam ettirmeyi hedefliyor....

        DEVAMINI OKU
      • “Ülker Apartmanı” sakinleri tüm Türkiye’ye kapılarını açıyor

        “Ülker Apartmanı” sakinlerinin birbirinden keyifli anlarının ekrana yansıyacağı yeni reklam filmi serisinin tanıtım filmi izleyicilerle buluştu. ...

        DEVAMINI OKU