HABERLER

Ülker sporun lokomotifi oldu

Milli Takım ile dört büyük futbol takımına ve de basketbola sponsor olan Ülker, spora en fazla kaynak ayıran şirket oldu

Ülker, Türk sporuna daha çok katkı sağlayabilmek amacıyla 2006 yılında çok kritik bir karar aldı. Basketbol takımını kapatıp, kulübe harcanan paraları Türk futbolu ve basketboluna aktaran Ülkerspor, bütçeyi de artırarak her yıl 38 milyon doları Türk futbolu ve basketbolu için harcamaya başladı.

Ülker İletişim ilişkileri Genel Müdürü Zuhal Şeker, ‘dünya markalarının sporun içinde olması düşüncesinden hareketle’ Türk sporuna en fazla bütçe ayıran şirket olduklarını belirterek, dünya şirketlerinin hedef kitleleri ile markaları arasında spora destek vererek tüketiciyle duygusal bir bağ oluşturduğunu anlattı.

KALİTEYLE İLGİ ARTTI
Şeker şöyle devam etti: “Biz de bu gerçekten yola çıktık. Bunun olumlu sonuçlarını almaya başladık. Basketbolda takımlarımız parasal sıkıntılar içindeydi. İyi oyuncular transfer edilmeye başlanınca üç büyükler arasında yeniden rekabet başladı. Geçen yıl play off maçlarını izleyenlerin sayısı 10 bini aştı. Beko 10 milyon dolar ödeyip basketbol ligine adını yazdırdı. NTV, 3 yıl süresince basketbol maçlarının yayın hakkını satın aldı. Fenerbahçe Euroleague’de çeyrek finale kaldı. Galatasaray Cafe Crown ve Beşiktaş Cola Turka, ULEB Kupası’nda yarı finallere yükseldi.”

Milli coşkunun ana sponsoru
Milli Takım ana sponsoru olan Ülker, 5 yıllık sözleşme imzaladı. 4 büyüklerle masaya oturup tek tek sponsorluk anlaşmaları yaptı. Beşiktaş’ın ana sponsoru olup forma göğüs reklamına girdi, Fenerbahçe, Galatasaray ve Trabzonspor’un da forma kollarında logusu yer aldı. Türkiye Futbol Federasyonu’yla da 7’den 70’e herkese futbolu sevdirebilmek amacıyla etkinlikler düzenlemeye başladı. Van’da ‘futbol köyü’ projeleri gerçekleştirildi. Basketbolda ise 3 büyüklere sponsor oldu. Fenerbahçe’ye sponsor olan Ülker, takımın adının başına kendi markasını yazdırdı. Galatsaray’a ise Cafe Crown markasını verdi. Beşiktaş’ da Cola Turka ile anılmaya başlandı.
    • Ülker, 6. Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2020 yılı Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı. Ülker, 2020 yılında hayata geçirdiği operasyonel mükemmellik uygulamaları ve yaklaşık 2.000 teknik iyileştirmeyle 21,5 milyon TL, Ar-Ge ve inovasyon çalışmaları sonucunda hayata geçirdiği 69 projesiyle 26,6 milyon TL tasarruf sağladı....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Önem Gıda’yı satın aldı

      Ülker, uzun yıllardır yarı mamul tedariki gerçekleştirdiği Yıldız Holding şirketlerinden Önem Gıda’yı satın aldı. Böylece, çikolata ve unlu mamullerdeki tüm üretim sürecini, uçtan uca kendi bünyesinde toplayan Ülker, sürdürülebilir büyüme stratejisi kapsamında önemli bir adım daha atmış oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’e iki ödül birden…

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, bankacılık ve finansal işlemler arasında en iyilerinin belirlendiği, 2021 Türkiye Bonds&Loans Ödülleri’nde iki kategoride birinci olan tek şirket oldu...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, cirosunu 5,2 milyar TL’ye ulaştırdı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2021’in ilk yarısında cirosunu yüzde 15,7 artışla 5,2 milyar TL’ye ulaştırdı. Şirketin Türkiye operasyonları yüzde 15,8, ihracat ve yurt dışı operasyonları da yüzde 15,6 büyüdü....

      DEVAMINI OKU