HABERLER

Ülker sporun lokomotifi oldu

Milli Takım ile dört büyük futbol takımına ve de basketbola sponsor olan Ülker, spora en fazla kaynak ayıran şirket oldu

Ülker, Türk sporuna daha çok katkı sağlayabilmek amacıyla 2006 yılında çok kritik bir karar aldı. Basketbol takımını kapatıp, kulübe harcanan paraları Türk futbolu ve basketboluna aktaran Ülkerspor, bütçeyi de artırarak her yıl 38 milyon doları Türk futbolu ve basketbolu için harcamaya başladı.

Ülker İletişim ilişkileri Genel Müdürü Zuhal Şeker, ‘dünya markalarının sporun içinde olması düşüncesinden hareketle’ Türk sporuna en fazla bütçe ayıran şirket olduklarını belirterek, dünya şirketlerinin hedef kitleleri ile markaları arasında spora destek vererek tüketiciyle duygusal bir bağ oluşturduğunu anlattı.

KALİTEYLE İLGİ ARTTI
Şeker şöyle devam etti: “Biz de bu gerçekten yola çıktık. Bunun olumlu sonuçlarını almaya başladık. Basketbolda takımlarımız parasal sıkıntılar içindeydi. İyi oyuncular transfer edilmeye başlanınca üç büyükler arasında yeniden rekabet başladı. Geçen yıl play off maçlarını izleyenlerin sayısı 10 bini aştı. Beko 10 milyon dolar ödeyip basketbol ligine adını yazdırdı. NTV, 3 yıl süresince basketbol maçlarının yayın hakkını satın aldı. Fenerbahçe Euroleague’de çeyrek finale kaldı. Galatasaray Cafe Crown ve Beşiktaş Cola Turka, ULEB Kupası’nda yarı finallere yükseldi.”

Milli coşkunun ana sponsoru
Milli Takım ana sponsoru olan Ülker, 5 yıllık sözleşme imzaladı. 4 büyüklerle masaya oturup tek tek sponsorluk anlaşmaları yaptı. Beşiktaş’ın ana sponsoru olup forma göğüs reklamına girdi, Fenerbahçe, Galatasaray ve Trabzonspor’un da forma kollarında logusu yer aldı. Türkiye Futbol Federasyonu’yla da 7’den 70’e herkese futbolu sevdirebilmek amacıyla etkinlikler düzenlemeye başladı. Van’da ‘futbol köyü’ projeleri gerçekleştirildi. Basketbolda ise 3 büyüklere sponsor oldu. Fenerbahçe’ye sponsor olan Ülker, takımın adının başına kendi markasını yazdırdı. Galatsaray’a ise Cafe Crown markasını verdi. Beşiktaş’ da Cola Turka ile anılmaya başlandı.
    • Ülker, ‘memleketini kalbinde taşıyanları’ Euro 2024 coşkusunda buluşturuyor

      Futbolseverlerin sabırsızlıkla beklediği Avrupa Futbol Şampiyonası’na geri sayım sürerken, A Milli Futbol Takımımızın resmi sponsoru Ülker, duygu dolu bir reklam filmine imza attı. Reklam filminde “Memleketin yeri, kalbimizin içi" sloganı ile Ülker, Türkiye aşkını her nerede olursa olsun kalbinde taşıyanlara sesleniyor. ...

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 1002 takım Ülker Çizi için yarıştı

      Ülker Çizi için pazarlama odaklı yenilikçi fikirlerin yarıştığı bizz@kampüs’te Red Idear takımı birinciliği kazandı. 97 üniversiteden 1002 takım ve 2500’ten fazla öğrencinin başvurduğu yarışmada ilk 3’e giren takımlar toplam 165 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı kazandı. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker 2023 finansal sonuçlarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2023 yılını 56 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket 2024 yılında da faaliyet gösterdiği pazarlardaki liderliğini ve güçlü büyümesini devam ettirmeyi hedefliyor....

      DEVAMINI OKU
    • “Ülker Apartmanı” sakinleri tüm Türkiye’ye kapılarını açıyor

      “Ülker Apartmanı” sakinlerinin birbirinden keyifli anlarının ekrana yansıyacağı yeni reklam filmi serisinin tanıtım filmi izleyicilerle buluştu. ...

      DEVAMINI OKU