HABERLER

Ülker sporun lokomotifi oldu

Milli Takım ile dört büyük futbol takımına ve de basketbola sponsor olan Ülker, spora en fazla kaynak ayıran şirket oldu

Ülker, Türk sporuna daha çok katkı sağlayabilmek amacıyla 2006 yılında çok kritik bir karar aldı. Basketbol takımını kapatıp, kulübe harcanan paraları Türk futbolu ve basketboluna aktaran Ülkerspor, bütçeyi de artırarak her yıl 38 milyon doları Türk futbolu ve basketbolu için harcamaya başladı.

Ülker İletişim ilişkileri Genel Müdürü Zuhal Şeker, ‘dünya markalarının sporun içinde olması düşüncesinden hareketle’ Türk sporuna en fazla bütçe ayıran şirket olduklarını belirterek, dünya şirketlerinin hedef kitleleri ile markaları arasında spora destek vererek tüketiciyle duygusal bir bağ oluşturduğunu anlattı.

KALİTEYLE İLGİ ARTTI
Şeker şöyle devam etti: “Biz de bu gerçekten yola çıktık. Bunun olumlu sonuçlarını almaya başladık. Basketbolda takımlarımız parasal sıkıntılar içindeydi. İyi oyuncular transfer edilmeye başlanınca üç büyükler arasında yeniden rekabet başladı. Geçen yıl play off maçlarını izleyenlerin sayısı 10 bini aştı. Beko 10 milyon dolar ödeyip basketbol ligine adını yazdırdı. NTV, 3 yıl süresince basketbol maçlarının yayın hakkını satın aldı. Fenerbahçe Euroleague’de çeyrek finale kaldı. Galatasaray Cafe Crown ve Beşiktaş Cola Turka, ULEB Kupası’nda yarı finallere yükseldi.”

Milli coşkunun ana sponsoru
Milli Takım ana sponsoru olan Ülker, 5 yıllık sözleşme imzaladı. 4 büyüklerle masaya oturup tek tek sponsorluk anlaşmaları yaptı. Beşiktaş’ın ana sponsoru olup forma göğüs reklamına girdi, Fenerbahçe, Galatasaray ve Trabzonspor’un da forma kollarında logusu yer aldı. Türkiye Futbol Federasyonu’yla da 7’den 70’e herkese futbolu sevdirebilmek amacıyla etkinlikler düzenlemeye başladı. Van’da ‘futbol köyü’ projeleri gerçekleştirildi. Basketbolda ise 3 büyüklere sponsor oldu. Fenerbahçe’ye sponsor olan Ülker, takımın adının başına kendi markasını yazdırdı. Galatsaray’a ise Cafe Crown markasını verdi. Beşiktaş’ da Cola Turka ile anılmaya başlandı.
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor

      Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor ...

      DEVAMINI OKU
    • Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Türkiye’yi üretim ve ihracat üssü haline getirdi

      Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Ülker markalı ürünlerin yanı sıra Godiva, McVitie’s, Flipz gibi global atıştırmalık markalarını Türkiye’de üretip dünyanın dört bir yanında tüketicilerle buluşturuyor. 2021 yılında atıştırmalık alanında Ülker Bisküvi çatısı altında ihracat rakamı 291 milyon dolara ulaştı. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2021 finansallarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2021 yılı finansal sonuçlarını açıkladı. Pandemi döneminde küresel anlamda yaşanan tüm belirsizliklere rağmen, bulunduğu pazarlardaki konumunu güçlendiren Ülker, yurtiçi ve yurtdışı operasyonlarındaki büyümesini devam ettirdi. ...

      DEVAMINI OKU