HABERLER

Ülker Susamlı Çubuk’a Alman Tarım Birliği’nden “Altın Madalya”

Ülker, Alman Tarım Birliği (DLG) tarafından, Aralık 2007’de düzenlenen “Pastacılık Ürünleri ve Tatlılar Üstün Kalite Yarışması”nda Susamlı Çubuk ürünüyle altın madalya kazandı.

Her yıl 20.000’den fazla gıda ve içecek ürününün kapsamlı analizlerini yapan Alman Tarım Birliği (DLG) Gıda Test Merkezi, düzenlediği yarışmalarla kapsamlı sensörik analizlerden ve laboratuvar testlerinden başarıyla geçen ürünleri ödüllendiriyor. Avrupa genelinde faaliyet gösteren firmaların ürünlerinin değerlendirildiği yarışmada Ülker Susamlı Çubuk markaları* 185 firma ve 1.000 ürün arasından seçilerek Altın Madalya ile ödüllendirildi.

DLG tarafından ödüllendirilen ürünler, “tüketici memnuniyeti yaratan yüksek kaliteli ürün” şartını sağlayan ve buna yönelik kriterlere sahip ürünlerdir. Test sonuçları, pasta, kurabiye,  kek, bisküvi gibi yoğun tüketici talebi ve yüksek kalite beklentisi olan ürünler için kalite açısından belirleyici bir rol oynuyor.

1885 yılında kurulan DLG, Alman ve uluslararası şirketlerden oluşan 17.000’den fazla üyesiyle Avrupa’nın önde gelen gıda ve tarım kuruluşudur. DLG, geliştirdiği bilimsel kabul görmüş değerlendirme standartları sayesinde sensörik ürün değerlendirme konusunda sonuçlar ortaya koyuyor. DLG, gıda maddelerini tanımlamak ve değerlendirmenin yanı sıra sonuçları teknolojik açıdan erişilebilen en üst düzeyde ürün kalitesi ile karşılaştırıyor. DLG’nin yaptığı değerlendirmeler sonucunda, DLG kalite kriterlerini yerine getiren ürünler, altın, gümüş veya bronz “DLG-ödüllü” ünvanını almaya hak kazanıyor.

Ülker Susamlı Çubuk 42 ülkeye ihrac ediliyor
Kraker pazarının % 62’sini oluşturan çubuk kraker segmentinde; sade, susamlı, baharatlı, peynirli ve acı çeşnili ürünler bulunuyor. Bu segmentte susamlı çubuk, sade çubuktan sonra en çok tercih edilen ikinci çeşit konumunda. Türkiye’de, çubuk kraker segmentinde % 46 pazar payıyla lider konumunu uzun süredir devam ettiren Ülker, 2007 yılında Ülker Susamlı Çubuk ürününü 42 ülkeye ihrac etti.

* Ülker Susamlı Çubuk, bazı ülkelere Clip markasıyla ihrac edilmektedir.
    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor

      Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor ...

      DEVAMINI OKU