HABERLER

Ülker Susamlı Çubuk’a Alman Tarım Birliği’nden “Altın Madalya”

Ülker, Alman Tarım Birliği (DLG) tarafından, Aralık 2007’de düzenlenen “Pastacılık Ürünleri ve Tatlılar Üstün Kalite Yarışması”nda Susamlı Çubuk ürünüyle altın madalya kazandı.

Her yıl 20.000’den fazla gıda ve içecek ürününün kapsamlı analizlerini yapan Alman Tarım Birliği (DLG) Gıda Test Merkezi, düzenlediği yarışmalarla kapsamlı sensörik analizlerden ve laboratuvar testlerinden başarıyla geçen ürünleri ödüllendiriyor. Avrupa genelinde faaliyet gösteren firmaların ürünlerinin değerlendirildiği yarışmada Ülker Susamlı Çubuk markaları* 185 firma ve 1.000 ürün arasından seçilerek Altın Madalya ile ödüllendirildi.

DLG tarafından ödüllendirilen ürünler, “tüketici memnuniyeti yaratan yüksek kaliteli ürün” şartını sağlayan ve buna yönelik kriterlere sahip ürünlerdir. Test sonuçları, pasta, kurabiye,  kek, bisküvi gibi yoğun tüketici talebi ve yüksek kalite beklentisi olan ürünler için kalite açısından belirleyici bir rol oynuyor.

1885 yılında kurulan DLG, Alman ve uluslararası şirketlerden oluşan 17.000’den fazla üyesiyle Avrupa’nın önde gelen gıda ve tarım kuruluşudur. DLG, geliştirdiği bilimsel kabul görmüş değerlendirme standartları sayesinde sensörik ürün değerlendirme konusunda sonuçlar ortaya koyuyor. DLG, gıda maddelerini tanımlamak ve değerlendirmenin yanı sıra sonuçları teknolojik açıdan erişilebilen en üst düzeyde ürün kalitesi ile karşılaştırıyor. DLG’nin yaptığı değerlendirmeler sonucunda, DLG kalite kriterlerini yerine getiren ürünler, altın, gümüş veya bronz “DLG-ödüllü” ünvanını almaya hak kazanıyor.

Ülker Susamlı Çubuk 42 ülkeye ihrac ediliyor
Kraker pazarının % 62’sini oluşturan çubuk kraker segmentinde; sade, susamlı, baharatlı, peynirli ve acı çeşnili ürünler bulunuyor. Bu segmentte susamlı çubuk, sade çubuktan sonra en çok tercih edilen ikinci çeşit konumunda. Türkiye’de, çubuk kraker segmentinde % 46 pazar payıyla lider konumunu uzun süredir devam ettiren Ülker, 2007 yılında Ülker Susamlı Çubuk ürününü 42 ülkeye ihrac etti.

* Ülker Susamlı Çubuk, bazı ülkelere Clip markasıyla ihrac edilmektedir.
    • Ülker, 6. Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2020 yılı Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı. Ülker, 2020 yılında hayata geçirdiği operasyonel mükemmellik uygulamaları ve yaklaşık 2.000 teknik iyileştirmeyle 21,5 milyon TL, Ar-Ge ve inovasyon çalışmaları sonucunda hayata geçirdiği 69 projesiyle 26,6 milyon TL tasarruf sağladı....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Önem Gıda’yı satın aldı

      Ülker, uzun yıllardır yarı mamul tedariki gerçekleştirdiği Yıldız Holding şirketlerinden Önem Gıda’yı satın aldı. Böylece, çikolata ve unlu mamullerdeki tüm üretim sürecini, uçtan uca kendi bünyesinde toplayan Ülker, sürdürülebilir büyüme stratejisi kapsamında önemli bir adım daha atmış oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’e iki ödül birden…

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, bankacılık ve finansal işlemler arasında en iyilerinin belirlendiği, 2021 Türkiye Bonds&Loans Ödülleri’nde iki kategoride birinci olan tek şirket oldu...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, cirosunu 5,2 milyar TL’ye ulaştırdı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2021’in ilk yarısında cirosunu yüzde 15,7 artışla 5,2 milyar TL’ye ulaştırdı. Şirketin Türkiye operasyonları yüzde 15,8, ihracat ve yurt dışı operasyonları da yüzde 15,6 büyüdü....

      DEVAMINI OKU