Ülker: Tüketicilerin en yakın hissettiği marka
Nielsen’ın tüketicinin belli bir ürün kategorisi için aklına gelen ilk markayı ortaya koyan araştırması Markalar 2010’un sonuçları açıklandı. Çalışmada bu sene toplam 118 kategori sorgulandı.
Kategori belirtilmeksizin kişilerin ilk aklına gelen marka sorgulamasında Ülker üçüncü sırada yer aldı. Ülker, ilk hatırlanan firma sorgulamasında ikinci olurken yakın hissedilen marka sorgulamasında lider marka oldu.
KATEGORİLERE GÖRE LİDER MARKALAR
Kategorilere göre lider markaların belirtilme oranlarına bakıldığında bisküvi, çikolata, dondurulmuş gıda, gazlı meşrubat (sade) ve kek kategorilerinde Ülker ve markaları birinci sırada yer alıyor. Araştırmada sorgulanan diğer birçok kategoride de Ülker ve markaları farklı sıralarda bulunuyor.
-
Ülker, ilk yarıyıl finansallarını açıkladı
Ülker Bisküvi, 2024 yılının ilk yarısını 36,6 milyar TL ciroyla kapattı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 69, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 31 oldu. ...
DEVAMINI OKU -
-
ÜLKER’DEN, TÜRKİYE MİLLİ PARALİMPİK TAKIMINA DESTEK
Ülker, Paris 2024 Paralimpik Oyunları öncesi, anlamlı bir iş birliğine imza atarak Türkiye Milli Paralimpik Komitesi’nin destekçilerinden biri oldu. Anlaşma kapsamında Ülker, TMPK’nin engelli sporları ve paralimpik alanındaki çalışmalarını desteklemeyi ve farkındalığın artırılmasına katkıda bulunmayı amaçlıyor....
DEVAMINI OKU -
Ülker’den A Millilere “Memleket İçin Söyle” sürprizi
Ülker, resmi sponsoru olduğu A Milli Futbol Takımı’na desteğini bu kez de tüm Türkiye’yle birlikte veriyor. ...
DEVAMINI OKU