HABERLER

Ülker: Tüketicilerin en yakın hissettiği marka

Nielsen’ın tüketicinin belli bir ürün kategorisi için aklına gelen ilk markayı ortaya koyan araştırması Markalar 2010’un sonuçları açıklandı. Çalışmada bu sene toplam 118 kategori sorgulandı.

Kategori belirtilmeksizin kişilerin ilk aklına gelen marka sorgulamasında Ülker üçüncü sırada yer aldı. Ülker, ilk hatırlanan firma sorgulamasında ikinci olurken yakın hissedilen marka sorgulamasında lider marka oldu.



KATEGORİLERE GÖRE LİDER MARKALAR

Kategorilere göre lider markaların belirtilme oranlarına bakıldığında bisküvi, çikolata, dondurulmuş gıda, gazlı meşrubat (sade) ve kek kategorilerinde Ülker ve markaları birinci sırada yer alıyor. Araştırmada sorgulanan diğer birçok kategoride de Ülker ve markaları farklı sıralarda bulunuyor.

    • Ülker’den A Millilere “Memleket İçin Söyle” sürprizi

      Ülker, resmi sponsoru olduğu A Milli Futbol Takımı’na desteğini bu kez de tüm Türkiye’yle birlikte veriyor. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker Bisküvi 550 milyon dolarlık tahvil ihraç etti

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, yurtdışına 550 milyon ABD doları değerinde tahvil ihraç etti....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2024 yılı ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2024 yılının ilk çeyreğini 19,6 milyar TL ciro ile bitirdi. Ülker’in Türkiye ve yurt dışı operasyonları büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, ‘memleketini kalbinde taşıyanları’ Euro 2024 coşkusunda buluşturuyor

      Futbolseverlerin sabırsızlıkla beklediği Avrupa Futbol Şampiyonası’na geri sayım sürerken, A Milli Futbol Takımımızın resmi sponsoru Ülker, duygu dolu bir reklam filmine imza attı. Reklam filminde “Memleketin yeri, kalbimizin içi" sloganı ile Ülker, Türkiye aşkını her nerede olursa olsun kalbinde taşıyanlara sesleniyor. ...

      DEVAMINI OKU