HABERLER

Ülker, Uno Unlu Mamüller’in %50’sine ortak oldu

2006 yılını 7.5 milyar USD ciro ile tamamlayan ve tüm Türkiye’de 23,500 çalışanı bulunan Yıldız Holding şirketlerinden Ülker Bisküvi San. Tic. A.Ş.’nin %10 iştiraki olan Fresh Cake Gıda A.Ş, Unmaş Unlu Mamuller San. ve Tic. A.Ş (UNO Ekmek) ve Doruk Unlu Mamuller San. Ve Perakende Hizmetler A.Ş. (Komşu Fırın) Şirketlerinin % 50’şer oranındaki hisselerini satın almıştır. Satın alma işleminde her iki şirketin toplam değeri 75 Milyon USD üzerinden hesaplanmıştır.

2006 yılını 7.5 milyar USD ciro ile tamamlayan ve tüm Türkiye’de 23,500 çalışanı bulunan Yıldız Holding şirketlerinden Ülker Bisküvi San. Tic. A.Ş.’nin %10 iştiraki olan Fresh Cake Gıda A.Ş, Unmaş Unlu Mamuller San. ve Tic. A.Ş (UNO Ekmek) ve Doruk Unlu Mamuller San. Ve Perakende Hizmetler A.Ş. (Komşu Fırın) Şirketlerinin % 50’şer oranındaki hisselerini satın almıştır. Satın alma işleminde her iki şirketin toplam değeri 75 Milyon USD üzerinden hesaplanmıştır.

Bu alımda Uno markasının gücü, ambalajlı ekmek üretim ve dağıtım teşkilatının ve şirketin inovatif büyüme stratejisinin Ülker’in dağıtım ağı ve inovasyon anlayışı ile örtüşmesi önemli bir rol oynamıştır. Uno, halen ambalajlı ekmek pazarının %75’ine hakim konumda bulunuyor olup 50’den fazla ilde dağıtım yapmaktadır. Şu anda Dudullu’da bir fabrikası bulunan Uno, 2008 yılı sonunda Ankara’daki fabrikasını da hizmete alacak. Halen 35.000 ton üretim kapasitesi olan Uno Ankara’daki fabrikası hizmete girdiği zaman üretimini 50.000 tona çıkaracak.

    • Ülker kuru yemiş ve meyve bar pazarına “Ülker Go Ahead” ile girdi

      Türkiye’de gıda sektörünün lideri Ülker, son yılların gittikçe önem kazanan “Bütünsel İyilik” trendine uygun olarak “Ülker GO Ahead” markalı 5 yeni ürününü tüketiciyle buluşturdu. Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “Tüketici davranışlarındaki değişime uygun stratejilerle ürettiğimiz ve tüketicilerimize lezzetli bir deneyim sunan kuru yemiş ve meyve barlarla, bu kategorinin de en güçlü markası olmayı hedefliyoruz.” dedi....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak

      Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU