HABERLER

Ülker, Uno Unlu Mamüller’in %50’sine ortak oldu

2006 yılını 7.5 milyar USD ciro ile tamamlayan ve tüm Türkiye’de 23,500 çalışanı bulunan Yıldız Holding şirketlerinden Ülker Bisküvi San. Tic. A.Ş.’nin %10 iştiraki olan Fresh Cake Gıda A.Ş, Unmaş Unlu Mamuller San. ve Tic. A.Ş (UNO Ekmek) ve Doruk Unlu Mamuller San. Ve Perakende Hizmetler A.Ş. (Komşu Fırın) Şirketlerinin % 50’şer oranındaki hisselerini satın almıştır. Satın alma işleminde her iki şirketin toplam değeri 75 Milyon USD üzerinden hesaplanmıştır.

2006 yılını 7.5 milyar USD ciro ile tamamlayan ve tüm Türkiye’de 23,500 çalışanı bulunan Yıldız Holding şirketlerinden Ülker Bisküvi San. Tic. A.Ş.’nin %10 iştiraki olan Fresh Cake Gıda A.Ş, Unmaş Unlu Mamuller San. ve Tic. A.Ş (UNO Ekmek) ve Doruk Unlu Mamuller San. Ve Perakende Hizmetler A.Ş. (Komşu Fırın) Şirketlerinin % 50’şer oranındaki hisselerini satın almıştır. Satın alma işleminde her iki şirketin toplam değeri 75 Milyon USD üzerinden hesaplanmıştır.

Bu alımda Uno markasının gücü, ambalajlı ekmek üretim ve dağıtım teşkilatının ve şirketin inovatif büyüme stratejisinin Ülker’in dağıtım ağı ve inovasyon anlayışı ile örtüşmesi önemli bir rol oynamıştır. Uno, halen ambalajlı ekmek pazarının %75’ine hakim konumda bulunuyor olup 50’den fazla ilde dağıtım yapmaktadır. Şu anda Dudullu’da bir fabrikası bulunan Uno, 2008 yılı sonunda Ankara’daki fabrikasını da hizmete alacak. Halen 35.000 ton üretim kapasitesi olan Uno Ankara’daki fabrikası hizmete girdiği zaman üretimini 50.000 tona çıkaracak.

    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor

      Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor ...

      DEVAMINI OKU
    • Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Türkiye’yi üretim ve ihracat üssü haline getirdi

      Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Ülker markalı ürünlerin yanı sıra Godiva, McVitie’s, Flipz gibi global atıştırmalık markalarını Türkiye’de üretip dünyanın dört bir yanında tüketicilerle buluşturuyor. 2021 yılında atıştırmalık alanında Ülker Bisküvi çatısı altında ihracat rakamı 291 milyon dolara ulaştı. ...

      DEVAMINI OKU