HABERLER

Ülker, Uno Unlu Mamüller’in %50’sine ortak oldu

2006 yılını 7.5 milyar USD ciro ile tamamlayan ve tüm Türkiye’de 23,500 çalışanı bulunan Yıldız Holding şirketlerinden Ülker Bisküvi San. Tic. A.Ş.’nin %10 iştiraki olan Fresh Cake Gıda A.Ş, Unmaş Unlu Mamuller San. ve Tic. A.Ş (UNO Ekmek) ve Doruk Unlu Mamuller San. Ve Perakende Hizmetler A.Ş. (Komşu Fırın) Şirketlerinin % 50’şer oranındaki hisselerini satın almıştır. Satın alma işleminde her iki şirketin toplam değeri 75 Milyon USD üzerinden hesaplanmıştır.

2006 yılını 7.5 milyar USD ciro ile tamamlayan ve tüm Türkiye’de 23,500 çalışanı bulunan Yıldız Holding şirketlerinden Ülker Bisküvi San. Tic. A.Ş.’nin %10 iştiraki olan Fresh Cake Gıda A.Ş, Unmaş Unlu Mamuller San. ve Tic. A.Ş (UNO Ekmek) ve Doruk Unlu Mamuller San. Ve Perakende Hizmetler A.Ş. (Komşu Fırın) Şirketlerinin % 50’şer oranındaki hisselerini satın almıştır. Satın alma işleminde her iki şirketin toplam değeri 75 Milyon USD üzerinden hesaplanmıştır.

Bu alımda Uno markasının gücü, ambalajlı ekmek üretim ve dağıtım teşkilatının ve şirketin inovatif büyüme stratejisinin Ülker’in dağıtım ağı ve inovasyon anlayışı ile örtüşmesi önemli bir rol oynamıştır. Uno, halen ambalajlı ekmek pazarının %75’ine hakim konumda bulunuyor olup 50’den fazla ilde dağıtım yapmaktadır. Şu anda Dudullu’da bir fabrikası bulunan Uno, 2008 yılı sonunda Ankara’daki fabrikasını da hizmete alacak. Halen 35.000 ton üretim kapasitesi olan Uno Ankara’daki fabrikası hizmete girdiği zaman üretimini 50.000 tona çıkaracak.

    • Ülker, 2024 yılı ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2024 yılının ilk çeyreğini 19,6 milyar TL ciro ile bitirdi. Ülker’in Türkiye ve yurt dışı operasyonları büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, ‘memleketini kalbinde taşıyanları’ Euro 2024 coşkusunda buluşturuyor

      Futbolseverlerin sabırsızlıkla beklediği Avrupa Futbol Şampiyonası’na geri sayım sürerken, A Milli Futbol Takımımızın resmi sponsoru Ülker, duygu dolu bir reklam filmine imza attı. Reklam filminde “Memleketin yeri, kalbimizin içi" sloganı ile Ülker, Türkiye aşkını her nerede olursa olsun kalbinde taşıyanlara sesleniyor. ...

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 1002 takım Ülker Çizi için yarıştı

      Ülker Çizi için pazarlama odaklı yenilikçi fikirlerin yarıştığı bizz@kampüs’te Red Idear takımı birinciliği kazandı. 97 üniversiteden 1002 takım ve 2500’ten fazla öğrencinin başvurduğu yarışmada ilk 3’e giren takımlar toplam 165 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı kazandı. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker 2023 finansal sonuçlarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2023 yılını 56 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket 2024 yılında da faaliyet gösterdiği pazarlardaki liderliğini ve güçlü büyümesini devam ettirmeyi hedefliyor....

      DEVAMINI OKU