HABERLER

Ülker ve Milli Takım iki büyük marka

Yaptığı 38 milyon dolar yatırımla Türk sporunun en büyük destekçisi olan Ülker, Euro 2008 öncesinde, Milli Takım sponsorluğu çerçevesindeki iletişim çalışmalarına hız verdi.

Ülker Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker düzenlenen basın toplantısında Ülker’in Milli Takım Euro 2008 sponsorluk ve iletişim stratejisini paylaştı. Zuhal Şeker, Milli Takım ve Ülker’i “Türkiye’nin iki büyük markası” olarak tanımlayarak “Milli Takım’la pek çok ortak özelliğimiz var” dedi.
    • Ülker, 2024 finansal sonuçlarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi 2024’te büyümeye devam etti. Şirket, 2024 yılını 84,1 milyar TL ciroyla kapatırken, bisküvi pazarında Suudi Arabistan ve Mısır’da liderliğini, Kazakistan ve Orta Asya ülkelerinde ise güçlü büyüme trendini sürdürdü....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker CEO’su Mete Buyurgan’a uluslararası görev…

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker’de 2020 yılının şubat ayından bu yana CEO’luk görevini yürüten Mete Buyurgan, Yıldız Holding’in global atıştırmalık şirketi pladis’in Birleşik Krallık ve İrlanda’dan sorumlu Başkanı olarak atandı....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’den yeni nesil reklam filmi

      Ülker, tatlı atıştırmalık kategorisinin yüzde 100 yapay zekâ teknolojisiyle üretilmiş ilk reklam filmini yayınladı....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker sürdürülebilirlikte yine zirvede

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, uluslararası derecelendirme kuruluşu S&P Global’in, en iyi çevre, sosyal ve yönetişim performansı gösterenleri dahil ettiği Kurumsal Sürdürülebilirlik Değerlendirmesinde (The Sustainability Yearbook) üst üste 5. kez yer aldı....

      DEVAMINI OKU