HABERLER

Ülker, zeytinyağı pazarını çeşitlendiriyor

Ülker’in zeytinyağı markası Altın Hasat, yepyeni 3 çeşidi ile raflarda…

Ülker zeytinyağı pazarına ‘Naturel Sızma Zeytinyağları Serisi’ başlığı altında sunduğu üç yeni ürünle sofralara ‘seçkin tatlar’ kazandırıyor. Mevcut Sızma, Riviera, Extra Sızma ve Özel Seçim Sızma zeytinyağı ürünlerine ek olarak Ülker Altın Hasat; İlk Damla, Cold Pressed ve Organik adında üç yeni çeşidi tüketicilerin beğenisine sunuyor. Yağ pazarındaki güçlü konumunu, zeytinyağı sektörüne de taşıyan Ülker, önümüzdeki dönemde gerçekleştireceği yatırımlarla margarindeki liderliğini zeytinyağına da taşımaya kararlı…

Özel damak zevklerine hitap eden lezzetler…
Zeytinyağı pazarına Altın Hasat markasıyla kalite ve lezzet sunan Ülker’in 3 yeni ürünü ‘Naturel Sızma Zeytinyağları Serisi’ olarak lanse edildi.

Serideki ürünlerden İlk Damla’yı piyasadaki diğer çeşitlerden ayıran en büyük özellik, zeytinlerin hasat mevsiminin başlangıcında elle toplanması ve hiç bekletilmeden sıkılıp şişelenmesi... Bu sayede zeytinyağı, taze zeytine has meyvemsi tadını kaybetmeden sofralarda yerini alıyor.

Altın Hasat’ın bu özel zeytinyağı serisinin bir diğer üyesi Cold Pressed ise, soğuk sıkma olarak adlandırılan özel bir yöntemle üretiliyor. Bu teknikle elde edilen zeytinyağı, saf lezzetini ve besleyici değerini olduğu gibi koruyor.

Doğal dengeli aromatik bir tada sahip Organik çeşidi ise, Ecocert sertifikası ve kontrolünde, çevreye ve insana duyarlı organik tarım tekniği ile üretiliyor.  

Özel damak tadına hitap eden Altın Hasat’ın yeni ‘Naturel Sızma Zaytinyağları Serisi’ seçkin konumlandırmasıyla farklı ve özel damak zevklerine hitap edecek.
    • Ülker’den uluslararası başarı…

      Ülker, tüm dünyadan şirketlerin sürdürülebilirlik performanslarının değerlendirmeye alındığı, S&P Global ESG 2021 Endeksi’nde yer alan tek Türk gıda şirketi oldu. Türkiye’den, farklı sektörlerden endekste yer alan 37 şirket içinde ise ilk üçe girmeyi başardı. ...

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te üniversiteliler Ülker Çokonat için yarışacak

      Ülker’in en sevilen markaları için, yenilikçi pazarlama fikirlerinin rekabetine sahne olan ‘bizz@kampüs’ yarışması 11 yaşında... Bu yıl 3., 4. sınıf üniversite ve yüksek lisans öğrencileri Ülker’in ikonik lezzetlerinden Çokonat için yarışacak....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’de Üst Düzey Atama…

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi’de önemli bir görev değişimi yaşandı. Kamu Aydınlatma Platformu’na yapılan açıklamaya göre Ülker Bisküvi’de CFO görevine 3 Ocak 2022 tarihinden geçerli olmak üzere Fulya Banu Sürücü getirildi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2021'in dokuz ayında hem Türkiye operasyonları hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. Şirket cirosunu yüzde 20,7 artışla 8,4 milyar TL’ye ulaştırdı....

      DEVAMINI OKU