HABERLER

Ülker, zeytinyağı pazarını çeşitlendiriyor

Ülker’in zeytinyağı markası Altın Hasat, yepyeni 3 çeşidi ile raflarda…

Ülker zeytinyağı pazarına ‘Naturel Sızma Zeytinyağları Serisi’ başlığı altında sunduğu üç yeni ürünle sofralara ‘seçkin tatlar’ kazandırıyor. Mevcut Sızma, Riviera, Extra Sızma ve Özel Seçim Sızma zeytinyağı ürünlerine ek olarak Ülker Altın Hasat; İlk Damla, Cold Pressed ve Organik adında üç yeni çeşidi tüketicilerin beğenisine sunuyor. Yağ pazarındaki güçlü konumunu, zeytinyağı sektörüne de taşıyan Ülker, önümüzdeki dönemde gerçekleştireceği yatırımlarla margarindeki liderliğini zeytinyağına da taşımaya kararlı…

Özel damak zevklerine hitap eden lezzetler…
Zeytinyağı pazarına Altın Hasat markasıyla kalite ve lezzet sunan Ülker’in 3 yeni ürünü ‘Naturel Sızma Zeytinyağları Serisi’ olarak lanse edildi.

Serideki ürünlerden İlk Damla’yı piyasadaki diğer çeşitlerden ayıran en büyük özellik, zeytinlerin hasat mevsiminin başlangıcında elle toplanması ve hiç bekletilmeden sıkılıp şişelenmesi... Bu sayede zeytinyağı, taze zeytine has meyvemsi tadını kaybetmeden sofralarda yerini alıyor.

Altın Hasat’ın bu özel zeytinyağı serisinin bir diğer üyesi Cold Pressed ise, soğuk sıkma olarak adlandırılan özel bir yöntemle üretiliyor. Bu teknikle elde edilen zeytinyağı, saf lezzetini ve besleyici değerini olduğu gibi koruyor.

Doğal dengeli aromatik bir tada sahip Organik çeşidi ise, Ecocert sertifikası ve kontrolünde, çevreye ve insana duyarlı organik tarım tekniği ile üretiliyor.  

Özel damak tadına hitap eden Altın Hasat’ın yeni ‘Naturel Sızma Zaytinyağları Serisi’ seçkin konumlandırmasıyla farklı ve özel damak zevklerine hitap edecek.
    • Ülker, ‘memleketini kalbinde taşıyanları’ Euro 2024 coşkusunda buluşturuyor

      Futbolseverlerin sabırsızlıkla beklediği Avrupa Futbol Şampiyonası’na geri sayım sürerken, A Milli Futbol Takımımızın resmi sponsoru Ülker, duygu dolu bir reklam filmine imza attı. Reklam filminde “Memleketin yeri, kalbimizin içi" sloganı ile Ülker, Türkiye aşkını her nerede olursa olsun kalbinde taşıyanlara sesleniyor. ...

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 1002 takım Ülker Çizi için yarıştı

      Ülker Çizi için pazarlama odaklı yenilikçi fikirlerin yarıştığı bizz@kampüs’te Red Idear takımı birinciliği kazandı. 97 üniversiteden 1002 takım ve 2500’ten fazla öğrencinin başvurduğu yarışmada ilk 3’e giren takımlar toplam 165 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı kazandı. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker 2023 finansal sonuçlarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2023 yılını 56 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket 2024 yılında da faaliyet gösterdiği pazarlardaki liderliğini ve güçlü büyümesini devam ettirmeyi hedefliyor....

      DEVAMINI OKU
    • “Ülker Apartmanı” sakinleri tüm Türkiye’ye kapılarını açıyor

      “Ülker Apartmanı” sakinlerinin birbirinden keyifli anlarının ekrana yansıyacağı yeni reklam filmi serisinin tanıtım filmi izleyicilerle buluştu. ...

      DEVAMINI OKU