HABERLER

Ülker, zeytinyağı pazarını çeşitlendiriyor

Ülker’in zeytinyağı markası Altın Hasat, yepyeni 3 çeşidi ile raflarda…

Ülker zeytinyağı pazarına ‘Naturel Sızma Zeytinyağları Serisi’ başlığı altında sunduğu üç yeni ürünle sofralara ‘seçkin tatlar’ kazandırıyor. Mevcut Sızma, Riviera, Extra Sızma ve Özel Seçim Sızma zeytinyağı ürünlerine ek olarak Ülker Altın Hasat; İlk Damla, Cold Pressed ve Organik adında üç yeni çeşidi tüketicilerin beğenisine sunuyor. Yağ pazarındaki güçlü konumunu, zeytinyağı sektörüne de taşıyan Ülker, önümüzdeki dönemde gerçekleştireceği yatırımlarla margarindeki liderliğini zeytinyağına da taşımaya kararlı…

Özel damak zevklerine hitap eden lezzetler…
Zeytinyağı pazarına Altın Hasat markasıyla kalite ve lezzet sunan Ülker’in 3 yeni ürünü ‘Naturel Sızma Zeytinyağları Serisi’ olarak lanse edildi.

Serideki ürünlerden İlk Damla’yı piyasadaki diğer çeşitlerden ayıran en büyük özellik, zeytinlerin hasat mevsiminin başlangıcında elle toplanması ve hiç bekletilmeden sıkılıp şişelenmesi... Bu sayede zeytinyağı, taze zeytine has meyvemsi tadını kaybetmeden sofralarda yerini alıyor.

Altın Hasat’ın bu özel zeytinyağı serisinin bir diğer üyesi Cold Pressed ise, soğuk sıkma olarak adlandırılan özel bir yöntemle üretiliyor. Bu teknikle elde edilen zeytinyağı, saf lezzetini ve besleyici değerini olduğu gibi koruyor.

Doğal dengeli aromatik bir tada sahip Organik çeşidi ise, Ecocert sertifikası ve kontrolünde, çevreye ve insana duyarlı organik tarım tekniği ile üretiliyor.  

Özel damak tadına hitap eden Altın Hasat’ın yeni ‘Naturel Sızma Zaytinyağları Serisi’ seçkin konumlandırmasıyla farklı ve özel damak zevklerine hitap edecek.
    • Ülker’den A Millilere “Memleket İçin Söyle” sürprizi

      Ülker, resmi sponsoru olduğu A Milli Futbol Takımı’na desteğini bu kez de tüm Türkiye’yle birlikte veriyor. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker Bisküvi 550 milyon dolarlık tahvil ihraç etti

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, yurtdışına 550 milyon ABD doları değerinde tahvil ihraç etti....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2024 yılı ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2024 yılının ilk çeyreğini 19,6 milyar TL ciro ile bitirdi. Ülker’in Türkiye ve yurt dışı operasyonları büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, ‘memleketini kalbinde taşıyanları’ Euro 2024 coşkusunda buluşturuyor

      Futbolseverlerin sabırsızlıkla beklediği Avrupa Futbol Şampiyonası’na geri sayım sürerken, A Milli Futbol Takımımızın resmi sponsoru Ülker, duygu dolu bir reklam filmine imza attı. Reklam filminde “Memleketin yeri, kalbimizin içi" sloganı ile Ülker, Türkiye aşkını her nerede olursa olsun kalbinde taşıyanlara sesleniyor. ...

      DEVAMINI OKU