HABERLER

Ülker, zeytinyağı pazarını çeşitlendiriyor

Ülker’in zeytinyağı markası Altın Hasat, yepyeni 3 çeşidi ile raflarda…

Ülker zeytinyağı pazarına ‘Naturel Sızma Zeytinyağları Serisi’ başlığı altında sunduğu üç yeni ürünle sofralara ‘seçkin tatlar’ kazandırıyor. Mevcut Sızma, Riviera, Extra Sızma ve Özel Seçim Sızma zeytinyağı ürünlerine ek olarak Ülker Altın Hasat; İlk Damla, Cold Pressed ve Organik adında üç yeni çeşidi tüketicilerin beğenisine sunuyor. Yağ pazarındaki güçlü konumunu, zeytinyağı sektörüne de taşıyan Ülker, önümüzdeki dönemde gerçekleştireceği yatırımlarla margarindeki liderliğini zeytinyağına da taşımaya kararlı…

Özel damak zevklerine hitap eden lezzetler…
Zeytinyağı pazarına Altın Hasat markasıyla kalite ve lezzet sunan Ülker’in 3 yeni ürünü ‘Naturel Sızma Zeytinyağları Serisi’ olarak lanse edildi.

Serideki ürünlerden İlk Damla’yı piyasadaki diğer çeşitlerden ayıran en büyük özellik, zeytinlerin hasat mevsiminin başlangıcında elle toplanması ve hiç bekletilmeden sıkılıp şişelenmesi... Bu sayede zeytinyağı, taze zeytine has meyvemsi tadını kaybetmeden sofralarda yerini alıyor.

Altın Hasat’ın bu özel zeytinyağı serisinin bir diğer üyesi Cold Pressed ise, soğuk sıkma olarak adlandırılan özel bir yöntemle üretiliyor. Bu teknikle elde edilen zeytinyağı, saf lezzetini ve besleyici değerini olduğu gibi koruyor.

Doğal dengeli aromatik bir tada sahip Organik çeşidi ise, Ecocert sertifikası ve kontrolünde, çevreye ve insana duyarlı organik tarım tekniği ile üretiliyor.  

Özel damak tadına hitap eden Altın Hasat’ın yeni ‘Naturel Sızma Zaytinyağları Serisi’ seçkin konumlandırmasıyla farklı ve özel damak zevklerine hitap edecek.
    • Ülker, 6. Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2020 yılı Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı. Ülker, 2020 yılında hayata geçirdiği operasyonel mükemmellik uygulamaları ve yaklaşık 2.000 teknik iyileştirmeyle 21,5 milyon TL, Ar-Ge ve inovasyon çalışmaları sonucunda hayata geçirdiği 69 projesiyle 26,6 milyon TL tasarruf sağladı....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Önem Gıda’yı satın aldı

      Ülker, uzun yıllardır yarı mamul tedariki gerçekleştirdiği Yıldız Holding şirketlerinden Önem Gıda’yı satın aldı. Böylece, çikolata ve unlu mamullerdeki tüm üretim sürecini, uçtan uca kendi bünyesinde toplayan Ülker, sürdürülebilir büyüme stratejisi kapsamında önemli bir adım daha atmış oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’e iki ödül birden…

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, bankacılık ve finansal işlemler arasında en iyilerinin belirlendiği, 2021 Türkiye Bonds&Loans Ödülleri’nde iki kategoride birinci olan tek şirket oldu...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, cirosunu 5,2 milyar TL’ye ulaştırdı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2021’in ilk yarısında cirosunu yüzde 15,7 artışla 5,2 milyar TL’ye ulaştırdı. Şirketin Türkiye operasyonları yüzde 15,8, ihracat ve yurt dışı operasyonları da yüzde 15,6 büyüdü....

      DEVAMINI OKU