HABERLER

Ülker, zeytinyağı pazarını çeşitlendiriyor

Ülker’in zeytinyağı markası Altın Hasat, yepyeni 3 çeşidi ile raflarda…

Ülker zeytinyağı pazarına ‘Naturel Sızma Zeytinyağları Serisi’ başlığı altında sunduğu üç yeni ürünle sofralara ‘seçkin tatlar’ kazandırıyor. Mevcut Sızma, Riviera, Extra Sızma ve Özel Seçim Sızma zeytinyağı ürünlerine ek olarak Ülker Altın Hasat; İlk Damla, Cold Pressed ve Organik adında üç yeni çeşidi tüketicilerin beğenisine sunuyor. Yağ pazarındaki güçlü konumunu, zeytinyağı sektörüne de taşıyan Ülker, önümüzdeki dönemde gerçekleştireceği yatırımlarla margarindeki liderliğini zeytinyağına da taşımaya kararlı…

Özel damak zevklerine hitap eden lezzetler…
Zeytinyağı pazarına Altın Hasat markasıyla kalite ve lezzet sunan Ülker’in 3 yeni ürünü ‘Naturel Sızma Zeytinyağları Serisi’ olarak lanse edildi.

Serideki ürünlerden İlk Damla’yı piyasadaki diğer çeşitlerden ayıran en büyük özellik, zeytinlerin hasat mevsiminin başlangıcında elle toplanması ve hiç bekletilmeden sıkılıp şişelenmesi... Bu sayede zeytinyağı, taze zeytine has meyvemsi tadını kaybetmeden sofralarda yerini alıyor.

Altın Hasat’ın bu özel zeytinyağı serisinin bir diğer üyesi Cold Pressed ise, soğuk sıkma olarak adlandırılan özel bir yöntemle üretiliyor. Bu teknikle elde edilen zeytinyağı, saf lezzetini ve besleyici değerini olduğu gibi koruyor.

Doğal dengeli aromatik bir tada sahip Organik çeşidi ise, Ecocert sertifikası ve kontrolünde, çevreye ve insana duyarlı organik tarım tekniği ile üretiliyor.  

Özel damak tadına hitap eden Altın Hasat’ın yeni ‘Naturel Sızma Zaytinyağları Serisi’ seçkin konumlandırmasıyla farklı ve özel damak zevklerine hitap edecek.
    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor

      Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor ...

      DEVAMINI OKU