HABERLER

Ülker’de üst düzey atama

Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker’de önemli bir görev değişimi yaşandı. Son iki yıldır Ülker Bisküvi İş Birimi Pazarlama Direktörlüğü görevini yürüten Mustafa Kabakçı, Ülker CMO’su olarak atandı. Kabakçı, Ülker markasının yanı sıra Godiva’nın market serisi ve McVitie’s markalarının pazarlama stratejilerinin oluşturulmasından ve uygulanmasından sorumlu olacak.

Ülker bünyesinde 18 yıldır önemli başarılara imza atan ve son 3 yıldır Ülker CMO’su olarak görev yapan Aslı Özen Turhan ise pladis’in Birleşik Krallık ve İrlanda’dan sorumlu CMO’su olarak görev yapacak.

Bu önemli görev değişimiyle ilgili konuşan Ülker CEO’su Mete Buyurgan: “Bisküvi İş Biriminde Pazarlama Direktörü olarak çalıştığı süre boyunca birçok ürünümüzün lansmanını gerçekleştirmiş, pazardaki payımızın artmasına önemli katkılar sağlamış Mustafa Kabakçı, bundan böyle pazarlama ekiplerimize liderlik yapacak. Sahip olduğu deneyimin şirketimize büyük güç katacağına inanıyor ve yeni görevinde başarılar diliyorum.

Şirketimizde önemli başarılara imza atan Aslı Özen Turhan, pazarlama departmanında farklı pozisyonlarda görev aldığı 18 yıl boyunca ikonik markalarımızın büyümesine, inovasyonla çeşitlenmesine ve tüketiciyle olan bağının güçlendirilmesine önemli katkılar sağladı. Emekleri için çok teşekkür ediyor ve yeni görevinde başarılar diliyorum.” dedi.

Marmara Üniversitesi İngilizce İşletme Bölümü’nden 2004 yılında mezun olan Mustafa Kabakçı, profesyonel kariyerine aynı yıl Evyap’ta Marka Yöneticisi olarak başladı ve 2007-2009 yılları arasında İran Evyap’ta Ticari Müdür olarak görev yaptı. Kabakçı, 2009 yılında Yıldız Holding bünyesinde yer alan Ülker Kellogg’s şirketine geçiş yaparak 2009-2014 yılları arasında Kıdemli Marka Müdürü ve Pazarlama Müdürü olarak çalıştı. 2014-2020 yıllarında ise sırasıyla NIVEA Beiersdorf Türkiye’de Pazarlama Müdürü, Beiersdorf Almanya’da Global Pazarlama Müdürü ve NIVEA Beiersdorf Türkiye’de Pazarlama Direktörü olarak görev yaptı. Kabakçı, Ülker CMO’su olarak atanmadan önce pazarlama organizasyonunda Bisküvi İş Birimi’nden sorumluydu.  

Ayrıntılı Bilgi için:

Lorbi Tanıtım ve Halkla İlişkiler

Fatma Kaytez / 0 212 249 45 46 / fkaytez@lorbi.com

Ebru Gülerik  0 212 249 45 46  / ebru@lorbi.com

    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2023 yılının dokuz aylık döneminde hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. Şirket cirosunu 32 milyar TL’ye ulaştırdı. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker ve TFF geleceğin yıldız futbolcu kızlarını arıyor

      Sporu ve sporcuyu destekleyen lider gıda şirketi Ülker, Türkiye Futbol Federasyonu’yla beraber TFF Ülker Geleceğin Yıldız Kızları projesini hayata geçiriyor. U15 Milli Takımı için futbolcu havuzunu genişletmek ve kız çocuklarına ‘fırsat eşitliği’ sunmak için tasarlanan projeye 2009-2010-2011 doğumlular katılabilecek. Katılımcılar, Kadın Milli Takım Teknik Direktörleri tarafından belirlenen hareketleri içeren videolarını ulkeryildizkizlar.tff.org sitesine yükleyerek seçmelere dahil olabilecekler. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’den Atalık Kavılca Buğdayı’na destek

      Sürdürülebilir ham madde tedariki konusunda önemli projelere imza atan Ülker, şimdi de 13 bin yıllık geçmişiyle Anadolu’nun bilinen en eski tarım ürünlerinden Kavılca Buğdayı’yla ürettiği sınırlı sayıda Saklıköy ürününü tüketicilerle buluşturdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’den takviye edici gıda ürünlerine yatırım

      Ülker’den yeni bir marka: Everwell Takviye edici gıdaya ilk kez “Pastil” ile adım atan Ülker, bu kategorideki iddiasını “Everwell” markasıyla daha da güçlendiriyor. Ülker’in TÜBİTAK iş birliğiyle geliştirdiği, Everwell markası altında çıkardığı gıda takviyesi ürünleri yaygın bir dağıtım stratejisiyle satılacak. ...

      DEVAMINI OKU