HABERLER

Ülker'den Açıklama

Sayın Cüneyt Toros Sabah Gazetesi Ekonomi Müdürü

Sayın Toros,

Gazetenizin 7 Ocak 2008 tarihli sayısında çıkan “Fonksiyonel gıdada cahil doktor lobisini aşamıyoruz” başlıklı haberle ilgili bazı noktalara açıklık getirmek isterim.

Haberin başlığında yer alan doktorlarla ilgili ifade tarafımca kesinlikle kullanılmamıştır. Büyük bir özveri ile çalışan doktorlarımızı rencide eden böyle bir ifadenin ismimle ve markamızla yan yana yer almasından büyük üzüntü duymuş bulunmaktayım.

Bildiğiniz gibi, günümüz dünyasında sağlıklı beslenme modelleri giderek daha fazla önem kazanmaktadır. Fonksiyonel gıda ürünleri de artık bu modellerin vazgeçilmez bir parçası olmaya başlamıştır. Fonksiyonel gıdaların tüm dünyada, mevcut besin değerlerinin yanı sıra, sağlığa ek faydalar sunduğu bilimsel olarak kanıtlanmıştır. Fonksiyonel gıda ürünleri iyi hali korumaya, hastalık riskini azaltmaya ve hastalıkları önlemeye yardımcı gıda ürünleri olarak tanımlanmaktadır. Tarım ve Köy İşleri Bakanlığı tarafından detaylı araştırmalar sonucunda sınırlı sayıda gıda ürünü fonksiyonel gıda olarak tanımlanmaktadır ve bu ürünlere Bakanlıkça belirlenen sağlık beyanlarında bulunma hakkı tanınmıştır.

Kurulduğu 1944 yılından beri pek çok alanda öncü rolü üstlenen Ülker, fonksiyonel gıdada da bu rolünü sürdürmektedir ve Finlandiyalı Raisio şirketi ile işbirliği yaparak Türk tüketicisini 2006 yılında dünyanın önde gelen markalarından Benecol ile tanıştırmıştır. Her yeni ürün ya da hizmet gibi bu ürünlerin tartışılmasını da son derece doğal karşılıyoruz. Ancak araştırmalar ve rakamlar bize, bu ürünlerin giderek fazla sayıda doktor ve tüketici tarafından olumlu algılandığını ve karşılandığını göstermektedir.

Bu sebeple haberin son paragrafında yer alan “Bu yıl yatırımlarımızın geri dönmesi gerek. Ama olmaması durumunda biz de tabii ki durumu yeniden değerlendireceğiz” ifadesinin de bir yanlış anlaşılma sonucu bu şekilde yer aldığına inanıyorum. Ülker olarak Türk tüketicisini sağlıklı, kaliteli, hijyenik ve aynı zamanda lezzetli ürünlerle buluşturma misyonumuzun devam edeceğini bu vesileyle bir kez daha vurgulamak isterim.

Saygılarımla,

Kuthan Erginbilgiç
Ülker Gıda Grubu
Pazarlama Genel Müdürü
    • Ülker, ‘memleketini kalbinde taşıyanları’ Euro 2024 coşkusunda buluşturuyor

      Futbolseverlerin sabırsızlıkla beklediği Avrupa Futbol Şampiyonası’na geri sayım sürerken, A Milli Futbol Takımımızın resmi sponsoru Ülker, duygu dolu bir reklam filmine imza attı. Reklam filminde “Memleketin yeri, kalbimizin içi" sloganı ile Ülker, Türkiye aşkını her nerede olursa olsun kalbinde taşıyanlara sesleniyor. ...

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 1002 takım Ülker Çizi için yarıştı

      Ülker Çizi için pazarlama odaklı yenilikçi fikirlerin yarıştığı bizz@kampüs’te Red Idear takımı birinciliği kazandı. 97 üniversiteden 1002 takım ve 2500’ten fazla öğrencinin başvurduğu yarışmada ilk 3’e giren takımlar toplam 165 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı kazandı. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker 2023 finansal sonuçlarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2023 yılını 56 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket 2024 yılında da faaliyet gösterdiği pazarlardaki liderliğini ve güçlü büyümesini devam ettirmeyi hedefliyor....

      DEVAMINI OKU
    • “Ülker Apartmanı” sakinleri tüm Türkiye’ye kapılarını açıyor

      “Ülker Apartmanı” sakinlerinin birbirinden keyifli anlarının ekrana yansıyacağı yeni reklam filmi serisinin tanıtım filmi izleyicilerle buluştu. ...

      DEVAMINI OKU