HABERLER

Ülker’den “Alpella Spor Kulübü” açıklaması…

Alpella Spor Kulübün tüm haklarını Trabzonspor Basketbol Kulübü Derneği’ne devretme kararı alan Ülker, geleneksel  dört büyükler rekabetini basketbola da taşıyor.

Ülker’den konuya ilişkin yapılan açıklamada “Bu kararımızla basketbolun Türkiye’de daha  geniş bir coğrafyaya yayılmasına olanak tanımış olduk. Ayrıca taraftar potansiyeli ile Türkiye’nin 4. büyüğü olmaya hak kazanmış  Trabzonspor’un da bu büyük mücadeleye katılmasının önü açılmış oldu” denildi.

Türk sporunun en büyük destekçisi Ülker, basketbolda rekabetin heyecanın ve kalitenin yükselmesine katkıda bulunmak amacıyla, 1993/1994 sezonundan itibaren büyük başarılar kazanmış olan Ülker Spor Basketbol takımının ismini 2006/2007 sezonunda  Alpella olarak değiştirmişti. Basketbola olan desteğini sponsorluk yatırımları ile sürdüren Ülker’in  bu strateji değişikliği Türk basketbolunda büyük değişimlerin de başlangıcı oldu. Seyirci sayısı ve  televizyon yayın haklarında önemli artışların olmasının yanında  Ülker Grubu’ nun sponsorluk desteği verdiği takımlar hem Beko Basketbol Ligi’nde hem de Avrupa’nın en prestijli kupalarında büyük başarı elde ettiler.

Basketbol’da geçtiğimiz sezon 3 büyüklerin sürdürdüğü bu rekabete Ülker’in bu kararından sonra 4. büyük de katılmış olacak.
    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor

      Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor ...

      DEVAMINI OKU