HABERLER

Ülker’den Milliler’e 10 bin şişe süt 168 milyon çikolata hediye

Spora verdiği destekle tanınan Türkiye’nin çikolata ve bisküvi devi Ülker, sponsor olduğu Euro 2008 kapsamında özel logolu 10 milyon şişe süt ve 168 milyon paket çikolata dağıttı. Ülker’in özel araçları ise Mars kadar yol gitti.

Yaptığı 38 milyon dolar yatırımla Türk sporunun en büyük destekçisi olan Ülker, Euro 2008 öncesinde, Milli Takım sponsorluğu çerçevesindeki iletişim çalışmalarına da hız verdi. Ülker bu çalışmalar kapsamında ‘Aklımızda Futbol Kalbimizde Türkiye’ logolu 10 milyon şişe süt, 168 milyon paket çikolata ve bisküviyi tüketicilere dağıttı. ‘Milli Takım Görseli’ ile giydirilen 2 bin 500 araç da her hafta 214 bin satış noktasını ziyaret etti, araçlar 6 ayda 61 milyon km. yol kat etti. Bu da Mars’a gitmekle eşdeğer.

Sevilen marka
Ülker'in Milli Takım-Euro 2008 sponsorluk ve iletişim stratejisini düzenlenen basın toplantısında anlatan Ülker Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker ‘Ülker Lovemarks araştırmasında yüzde 13 ile birinci oldu. Aynı kategoride genç bir marka olan Cola Turka da yüzde 4’lük pay ile 11’inciliği elde etti’ dedi. Spor alanında 33 yıllık tecrübeleri içinde 2007 yılı Haziranı’nda başlayan Türk Milli Takımları sponsorluğunun çok özel bir yere sahip olduğunu vurgulayan Şeker, Euro 2008 iletişimi için hazırladıkları reklam filminde de sokaktaki futbolun, yeşil sahada oynanan profesyonel futbolun temelini oluşturduğu gerçeğinden yola çıktıklarını belirtti. Ayrıca Chewy Kırmızı Beyaz da ‘Kırmızı Beyaz Her Yanımız, Milli Takımın Yanındayız’ sloganıyla sunuluyor. Hedef satış ise 1 milyon adet.

Hediye var
Ülker'in diğer bir projesi de futbolseverlerle satış noktalarında buluşmayı amaçlıyor. Grubun sütlü ürünler ana markası İçim’in Euro 2008 boyunca yürüteceği kampanyada, anlaşmalı mağazalardan tek seferde 15 YTL ve üzeri alışveriş yapan herkes hediye kazanıyor. İçim standlarından temin edilecek kazı kazanla katılımcılar, 3 hafta sonu boyunca Türkiye genelinde 120 satış noktasında milli takım forması, milli takım önlüğü, futbol topu, çanta ve magnet kazanacak.

Türkiye’nin her maçının değeri 42 milyon Euro
Mastercard'ın futbol elçisi olarak İstanbul’a gelen İtalyan Collina, Mastercard Güneydoğu Avrupa Genel Müdürü Özlem Erçeler İmece ile birlikte düzenlenen basın toplantısına katıldı. Özlem Erçelen İmece, Mestarcard tarafından gerçekleştirilen bir araştırmaya göre Euro 2008’in Avrupa ekonomisine 1.4 Milyar Euro sağlayacağının hesaplandığını ifade etti. Araştırmaya göre Türkiye’nin şampiyona kapsamında oynayacağı her maçın 42 milyon Euro değerinde olduğu, en kazançlı maçların potansiyel gelirinin ise maç başına 49-56 milyon Avro dolayında olacağı kaydedildi. Collina da Avrupa Şampiyonası ve Şampiyonlar Ligi maçlarında Türk hakemlerin olmadığı konusunda ‘Euro 2008 için seçtiğimiz hakemler 12 farklı ülkeden geliyor. Seçim, son 2 sezondaki performanslarının değerlendirmesine göre yapıldı. Hayalimiz bütün ülkelerden hakemlerle çalışmamız. Umarım Türk hakemleri de her ülkeden diğer hakemler gibi bu büyük organizasyonlarda aramızda olur ve parlak bir gelecekleri olur’ dedi. 
    • Ülker’den uluslararası başarı…

      Ülker, tüm dünyadan şirketlerin sürdürülebilirlik performanslarının değerlendirmeye alındığı, S&P Global ESG 2021 Endeksi’nde yer alan tek Türk gıda şirketi oldu. Türkiye’den, farklı sektörlerden endekste yer alan 37 şirket içinde ise ilk üçe girmeyi başardı. ...

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te üniversiteliler Ülker Çokonat için yarışacak

      Ülker’in en sevilen markaları için, yenilikçi pazarlama fikirlerinin rekabetine sahne olan ‘bizz@kampüs’ yarışması 11 yaşında... Bu yıl 3., 4. sınıf üniversite ve yüksek lisans öğrencileri Ülker’in ikonik lezzetlerinden Çokonat için yarışacak....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’de Üst Düzey Atama…

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi’de önemli bir görev değişimi yaşandı. Kamu Aydınlatma Platformu’na yapılan açıklamaya göre Ülker Bisküvi’de CFO görevine 3 Ocak 2022 tarihinden geçerli olmak üzere Fulya Banu Sürücü getirildi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2021'in dokuz ayında hem Türkiye operasyonları hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. Şirket cirosunu yüzde 20,7 artışla 8,4 milyar TL’ye ulaştırdı....

      DEVAMINI OKU