HABERLER

Ülker’den Milliler’e 10 bin şişe süt 168 milyon çikolata hediye

Spora verdiği destekle tanınan Türkiye’nin çikolata ve bisküvi devi Ülker, sponsor olduğu Euro 2008 kapsamında özel logolu 10 milyon şişe süt ve 168 milyon paket çikolata dağıttı. Ülker’in özel araçları ise Mars kadar yol gitti.

Yaptığı 38 milyon dolar yatırımla Türk sporunun en büyük destekçisi olan Ülker, Euro 2008 öncesinde, Milli Takım sponsorluğu çerçevesindeki iletişim çalışmalarına da hız verdi. Ülker bu çalışmalar kapsamında ‘Aklımızda Futbol Kalbimizde Türkiye’ logolu 10 milyon şişe süt, 168 milyon paket çikolata ve bisküviyi tüketicilere dağıttı. ‘Milli Takım Görseli’ ile giydirilen 2 bin 500 araç da her hafta 214 bin satış noktasını ziyaret etti, araçlar 6 ayda 61 milyon km. yol kat etti. Bu da Mars’a gitmekle eşdeğer.

Sevilen marka
Ülker'in Milli Takım-Euro 2008 sponsorluk ve iletişim stratejisini düzenlenen basın toplantısında anlatan Ülker Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker ‘Ülker Lovemarks araştırmasında yüzde 13 ile birinci oldu. Aynı kategoride genç bir marka olan Cola Turka da yüzde 4’lük pay ile 11’inciliği elde etti’ dedi. Spor alanında 33 yıllık tecrübeleri içinde 2007 yılı Haziranı’nda başlayan Türk Milli Takımları sponsorluğunun çok özel bir yere sahip olduğunu vurgulayan Şeker, Euro 2008 iletişimi için hazırladıkları reklam filminde de sokaktaki futbolun, yeşil sahada oynanan profesyonel futbolun temelini oluşturduğu gerçeğinden yola çıktıklarını belirtti. Ayrıca Chewy Kırmızı Beyaz da ‘Kırmızı Beyaz Her Yanımız, Milli Takımın Yanındayız’ sloganıyla sunuluyor. Hedef satış ise 1 milyon adet.

Hediye var
Ülker'in diğer bir projesi de futbolseverlerle satış noktalarında buluşmayı amaçlıyor. Grubun sütlü ürünler ana markası İçim’in Euro 2008 boyunca yürüteceği kampanyada, anlaşmalı mağazalardan tek seferde 15 YTL ve üzeri alışveriş yapan herkes hediye kazanıyor. İçim standlarından temin edilecek kazı kazanla katılımcılar, 3 hafta sonu boyunca Türkiye genelinde 120 satış noktasında milli takım forması, milli takım önlüğü, futbol topu, çanta ve magnet kazanacak.

Türkiye’nin her maçının değeri 42 milyon Euro
Mastercard'ın futbol elçisi olarak İstanbul’a gelen İtalyan Collina, Mastercard Güneydoğu Avrupa Genel Müdürü Özlem Erçeler İmece ile birlikte düzenlenen basın toplantısına katıldı. Özlem Erçelen İmece, Mestarcard tarafından gerçekleştirilen bir araştırmaya göre Euro 2008’in Avrupa ekonomisine 1.4 Milyar Euro sağlayacağının hesaplandığını ifade etti. Araştırmaya göre Türkiye’nin şampiyona kapsamında oynayacağı her maçın 42 milyon Euro değerinde olduğu, en kazançlı maçların potansiyel gelirinin ise maç başına 49-56 milyon Avro dolayında olacağı kaydedildi. Collina da Avrupa Şampiyonası ve Şampiyonlar Ligi maçlarında Türk hakemlerin olmadığı konusunda ‘Euro 2008 için seçtiğimiz hakemler 12 farklı ülkeden geliyor. Seçim, son 2 sezondaki performanslarının değerlendirmesine göre yapıldı. Hayalimiz bütün ülkelerden hakemlerle çalışmamız. Umarım Türk hakemleri de her ülkeden diğer hakemler gibi bu büyük organizasyonlarda aramızda olur ve parlak bir gelecekleri olur’ dedi. 
    • Ülker, 6. Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2020 yılı Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı. Ülker, 2020 yılında hayata geçirdiği operasyonel mükemmellik uygulamaları ve yaklaşık 2.000 teknik iyileştirmeyle 21,5 milyon TL, Ar-Ge ve inovasyon çalışmaları sonucunda hayata geçirdiği 69 projesiyle 26,6 milyon TL tasarruf sağladı....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Önem Gıda’yı satın aldı

      Ülker, uzun yıllardır yarı mamul tedariki gerçekleştirdiği Yıldız Holding şirketlerinden Önem Gıda’yı satın aldı. Böylece, çikolata ve unlu mamullerdeki tüm üretim sürecini, uçtan uca kendi bünyesinde toplayan Ülker, sürdürülebilir büyüme stratejisi kapsamında önemli bir adım daha atmış oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’e iki ödül birden…

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, bankacılık ve finansal işlemler arasında en iyilerinin belirlendiği, 2021 Türkiye Bonds&Loans Ödülleri’nde iki kategoride birinci olan tek şirket oldu...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, cirosunu 5,2 milyar TL’ye ulaştırdı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2021’in ilk yarısında cirosunu yüzde 15,7 artışla 5,2 milyar TL’ye ulaştırdı. Şirketin Türkiye operasyonları yüzde 15,8, ihracat ve yurt dışı operasyonları da yüzde 15,6 büyüdü....

      DEVAMINI OKU