HABERLER

Ülker’e şifre gönderdi ve doğum gününde BMW Z4 kazandı

Ülker Albeni, Metro, Rodeo, Piko ve Coco Star ürünlerinin ambalajlarındaki şifreyi gönderenler arasından 10 kişi BMW Z4, 840 kişi Apple iPod nano, 70 kişi Asus Laptop kazandı. Ayrıca kampanyaya katılanlara milyonlarca Turkcell kontörü hediye edildi. Kampanyada büyük ödülü kazandığı haberini doğumgününde alan Erol Toksun, çifte kutlama yaptı…

Ülker Albeni, Metro, Rodeo, Piko ve Coco Star ürünlerini kapsayan Ben Böyle Şey Görmedim kampanyasının son dört haftasının talihlilerine BMW Z4 otomobilleri teslim edildi. Kampanya dahilindeki Ülker ürünlerinin ambalajlarındaki şifreyi gönderenler arasından Mehmet Ali Idık, Baki Şahin, Erol Toksun ve Onur Özbek büyük ödül talihlileri oldu.

Talihlilere otomobilleri 9 Şubat 2008 Cumartesi günü Yıldız Holding Müşteri İlişkileri ve Kanal Koordinasyon Genel Müdürü Tevfik Arıkan’ın katıldığı törenle teslim edildi. Böylece kampanya kapsamında 10 talihliye 10 adet BMW Z4 otomobil hediye edilmiş oldu.

İzmir’den çekilişe katılan Erol Toksun, kampanyadan büyük ödül kazandığı haberini doğumgününde aldı. Toksun, doğumgününde iki kutlama birden yaptığını belirtti.

Kampanya kapsamında ayrıca çekiliş ile  her gün bir kişi Asus Laptop, her saat en çok şifre gönderen katılımcı Apple iPod nano kazandı. Her gün 12 kişi, toplamda ise 840 kişi Apple iPod nano’nun sahibi oldu. Ayrıca kampanyaya katılanlara milyonlarca Turkcell kontörü hediye edildi.
    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker Yupo’dan yepyeni reklam kampanyası

      Ülker’in şekerleme markası Yupo, eğlenceyi merkezine alan yeni relansman kampanyasını izleyicilerle buluşturdu....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU