Ülker’e TÜHİD’ten iki Altın Pusula
Türkiye Halkla İlişkiler Derneği tarafından bu yıl sekizincisi düzenlenen Altın Pusula Halkla İlişkiler Yarışması’nda Ülker, 23 Nisan Ücretsiz Film Gösterimi ve Milli Takım Euro 2008 projeleriyle iki Altın Pusula Ödülü kazandı.
Başarılı halkla ilişkiler çalışmalarını ödüllendirmek ve teşvik etmek amacıyla, Türkiye Halkla İlişkiler Derneği (TÜHİD) tarafından, 1999 yılından beri düzenlenen “Altın Pusula Halkla İlişkiler Ödülleri”nde 2008 yılının kazanan projeleri belli oldu. Ülker, “Etkinlik Yönetimi” kategorisinde 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Ücretsiz Film Gösterimi projesi ve “Sponsorluk” kategorisinde Ülker Milli Takım Euro 2008 iletişim projesiyle iki ayrı Altın Pusula Ödülü’ne layık görüldü.
15 Haziran Pazartesi akşamı yapılan ödül töreninden sonra bir açıklama yapan Yıldız Holding Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker “Yıldız Holding, Ülker markasının doğuşuyla başlayan 65 yıllık geçmişi boyunca daima “insan” odaklı hizmet anlayışını benimsedi. Bu doğrultuda hayata geçirdiğimiz sosyal sorumluluk ve sponsorluk projelerininde de, kaynaklarımızı hep bu yönde kullanmaya özen gösterdik. Spora verdiğimiz destekle, Türkiye’nin bu alandaki en büyük destekçisi olduk. Ayrıca çocukların hayatlarında ürünlerimizle yarattığımız küçük mutlulukları, onlar için gerçekleştirdiğimiz projelerle aktif bir yaşama kavuşmalarını destekleyerek daha da büyütmek istedik. TÜHİD tarafından düzenlenen Altın Pusula Halkla İlişkiler Yarışması’nda hem spor hem de çocuklara yönelik projelerimizle iki ayrı ödül almaktan dolayı büyük mutluluk duyuyoruz” dedi.
Yıldız Holding’in amiral markası Ülker’e “Etkinlik Yönetimi” kategorisinde ödül getiren 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Ücretsiz Film Gösterimi projesi, Ülker’in kurucusu Sabri Ülker’in “Her insan, hangi ülkede yaşarsa yaşasın, güzel bir çocukluk geçirme hakkına sahiptir” misyonundan yola çıkarak hazırlandı. Bu misyon paralelinde Ülker, 2008 yılından itibaren, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nda “çocukların bayram anısı” olabilmek amacıyla Ücretsiz Sinema Gösterimi gerçekleştiriyor.
Altın Pusula Ödülleri’nde Ücretsiz Sinema Gösterimi Projesi’nin 2008 yılı uygulamaları değerlendirmeye alındı. Ülker’in katkılarıyla gösterime giren Macera Adası (Nim’s Island) filmi 19-20 Nisan 2008 tarihleri arasında, Türkiye çapında 33 ilde, 125 salonda ücretsiz gösterilmiş, seans çıkışlarında Ülker ürünlerinden oluşan 81.000 adet hediye kutusu dağıtılmıştı. Etkinlikte, 270 saha görevlisinin yanı sıra, 143 Ülker çalışanı da aktif olarak sahada görev yaptı Film, 2 gün boyunca 125 bini çocuk olmak üzere toplam 165 bin kişi tarafından izlendi. Projenin 2. yılında ise, 18-19 Nisan 2009 tarihlerinde 49 şehirde gösterime giren Ay Prensesi filmi 130 bini çocuk toplam 170 bin kişi tarafından izlendi.
Ülker’e bir diğer Altın Pusula Ödülü de “Sponsorluk” kategorisinde Milli Futbol Takımları sponsorluğu kapsamında gerçekleştirilen Euro 2008 iletişim çalışmalarına geldi. Euro 2008 iletişim çalışmaları kapsamında Türk Milli Takımının tarihi bir başarıya imza attığı, 20 Mayıs - 29 Haziran 2008 tarihleri arasında gerçekleştirilen Euro 2008’in yarattığı fırsat çerçevesinde, dünyada ve Türkiye’de en popüler spor branşı olan ve dev bir endüstri haline gelen futbolun sportif ve ekonomik boyutları göz önünde bulundurularak her iki alanda da iletişim planı yürütüldü. Sadece spora yönelik değil, futbolun ve özellikle de Euro 2008’in ekonomik boyutunu da vurgulayacak iletişim çalışmalarına ağırlık verildi.
-
Ülker 2023 finansal sonuçlarını açıkladı
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2023 yılını 56 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket 2024 yılında da faaliyet gösterdiği pazarlardaki liderliğini ve güçlü büyümesini devam ettirmeyi hedefliyor....
DEVAMINI OKU -
“Ülker Apartmanı” sakinleri tüm Türkiye’ye kapılarını açıyor
“Ülker Apartmanı” sakinlerinin birbirinden keyifli anlarının ekrana yansıyacağı yeni reklam filmi serisinin tanıtım filmi izleyicilerle buluştu. ...
DEVAMINI OKU -
Afra Saraçoğlu Ülker Çikolata’nın yeni reklam yüzü oldu
Türkiye’nin 1 numaralı çikolata markası Ülker Çikolata’nın* yeni reklam kampanyasında, yıldız oyuncu Afra Saraçoğlu rol aldı. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker’den robot projesi
Üretimden insan kaynaklarına, performans yönetiminden satışa kadar dijitalleşme ve teknoloji yatırımlarına hız veren Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, Gebze Fabrikası’nda 20 otonom mobil robotu devreye aldı. Ham madde ve ambalaj başta olmak üzere 2 bin 600 çeşit malzemeyi taşıyabilen robotlar, fabrikada üretim verimliliğini ve maliyet avantajını artıracak. ...
DEVAMINI OKU