HABERLER

Ülker’e TÜHİD’ten iki Altın Pusula

Türkiye Halkla İlişkiler Derneği tarafından bu yıl sekizincisi düzenlenen Altın Pusula Halkla İlişkiler Yarışması’nda Ülker, 23 Nisan Ücretsiz Film Gösterimi ve Milli Takım Euro 2008 projeleriyle iki Altın Pusula Ödülü kazandı.

Etkinlik Yönetimi kategorisinde Altın pusulayı Yıldız Holding Kurumsal İletişim Reklam Organizasyon ve Kurumsal Projeler Müdürü Banu Akpara aldı
Sponsorluk kategorisinde Altın Pusulayı Yıldız Holding Kurumsal İletişim Spor Sponsorlukları Müdürü Mehmet Uçan aldı
Zuhal Şeker Yıldız Holding Kurumsal İletişim Genel Müdürü
Milli Takım
23 Nisan Afiş
Altın Pusula Ödül

Başarılı halkla ilişkiler çalışmalarını ödüllendirmek ve teşvik etmek amacıyla, Türkiye Halkla İlişkiler Derneği (TÜHİD) tarafından, 1999 yılından beri düzenlenen “Altın Pusula Halkla İlişkiler Ödülleri”nde 2008 yılının kazanan projeleri belli oldu. Ülker, “Etkinlik Yönetimi” kategorisinde 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Ücretsiz Film Gösterimi projesi ve “Sponsorluk” kategorisinde Ülker Milli Takım Euro 2008 iletişim projesiyle iki ayrı Altın Pusula Ödülü’ne layık görüldü.

15 Haziran Pazartesi akşamı yapılan ödül töreninden sonra bir açıklama yapan Yıldız Holding Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker “Yıldız Holding, Ülker markasının doğuşuyla başlayan 65 yıllık geçmişi boyunca daima “insan” odaklı hizmet anlayışını benimsedi. Bu doğrultuda hayata geçirdiğimiz sosyal sorumluluk ve sponsorluk projelerininde de, kaynaklarımızı hep bu yönde kullanmaya özen gösterdik. Spora verdiğimiz destekle, Türkiye’nin bu alandaki en büyük destekçisi olduk. Ayrıca çocukların hayatlarında ürünlerimizle yarattığımız küçük mutlulukları, onlar için gerçekleştirdiğimiz projelerle aktif bir yaşama kavuşmalarını destekleyerek daha da büyütmek istedik. TÜHİD tarafından düzenlenen Altın Pusula Halkla İlişkiler Yarışması’nda hem spor hem de çocuklara yönelik projelerimizle iki ayrı ödül almaktan dolayı büyük mutluluk duyuyoruz” dedi.

Yıldız Holding’in amiral markası Ülker’e “Etkinlik Yönetimi” kategorisinde ödül getiren 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Ücretsiz Film Gösterimi projesi, Ülker’in kurucusu Sabri Ülker’in “Her insan, hangi ülkede yaşarsa yaşasın, güzel bir çocukluk geçirme hakkına sahiptir” misyonundan yola çıkarak hazırlandı. Bu misyon paralelinde Ülker, 2008 yılından itibaren, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nda “çocukların bayram anısı” olabilmek amacıyla Ücretsiz Sinema Gösterimi gerçekleştiriyor.

Altın Pusula Ödülleri’nde Ücretsiz Sinema Gösterimi Projesi’nin 2008 yılı uygulamaları değerlendirmeye alındı. Ülker’in katkılarıyla gösterime giren Macera Adası (Nim’s Island) filmi 19-20 Nisan 2008 tarihleri arasında, Türkiye çapında 33 ilde, 125 salonda ücretsiz gösterilmiş, seans çıkışlarında Ülker ürünlerinden oluşan 81.000 adet hediye kutusu dağıtılmıştı. Etkinlikte, 270 saha görevlisinin yanı sıra, 143 Ülker çalışanı da aktif olarak sahada görev yaptı Film, 2 gün boyunca 125 bini çocuk olmak üzere toplam 165 bin kişi tarafından izlendi. Projenin 2. yılında ise, 18-19 Nisan 2009 tarihlerinde 49 şehirde gösterime giren Ay Prensesi filmi 130 bini çocuk toplam 170 bin kişi tarafından izlendi.

Ülker’e bir diğer Altın Pusula Ödülü de “Sponsorluk” kategorisinde Milli Futbol Takımları sponsorluğu kapsamında gerçekleştirilen Euro 2008 iletişim çalışmalarına geldi. Euro 2008 iletişim çalışmaları kapsamında Türk Milli Takımının tarihi bir başarıya imza attığı, 20 Mayıs - 29 Haziran 2008 tarihleri arasında gerçekleştirilen Euro 2008’in yarattığı fırsat çerçevesinde,  dünyada ve Türkiye’de en popüler spor branşı olan ve dev bir endüstri haline gelen futbolun  sportif ve ekonomik boyutları göz önünde bulundurularak her iki alanda da iletişim planı yürütüldü. Sadece spora yönelik değil, futbolun ve özellikle de Euro 2008’in ekonomik boyutunu da vurgulayacak iletişim çalışmalarına ağırlık verildi.

    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor

      Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor ...

      DEVAMINI OKU