HABERLER

Ülker'in Euro 2008 müziği taraftarın marşı oldu

Yıllık 38 milyon doları bulan yatırımla Türk sporunun en büyük destekçisi olan Ülker, Euro 2008 öncesinde başladığı Milli Takım sponsorluğu iletişim çalışmalarının sonuçlarını almaya başladı. Milli Takımımız Avrupa’da başarıdan başarıya koşarken, taraftarlar da Ülker’in Euro 2008’de takımımızı desteklemek için hazırladığı kliple coşuyor.

Ülker’in Milli Takımı’mızın Euro 2008 mücadelesi kapsamında, Norveçli Helldorado Grubu’nun parçasından uyarlayarak hazırladığı “Hep Seninleyiz Türkiye” klibi internetten indirilme rekoru kırdı. Klip, Norveçli TV2’nin de aralarında bulunduğu pek çok televizyon kanalında yayınlanırken, çeşitli televizyon programları ve ana haber bültenleri, milli takım haberlerini Ülker’in müziği eşliğinde yayınladı. Bugüne kadar 92.619 kişi klibi cep telefonuna ya da bilgisayarına indirdi.

Ömer Ahunbay’ın sözleri ve düzenlemesiyle son şeklini alan müzik, Ülker’in milli takım iletişim stratejisinin de mihenk taşını oluşturuyor. Aynı müzik, milli takımımızı Euro 2008’e uğurlamak için hazırlanan
reklam filminde de kullanıldı. Hem reklam filmi, hem klip hem de saha aktiviteleriyle taraftarı dört koldan milli takımla buluşturan Ülker’in “bununicindogdunuz.com” internet sitesi ise özellikle gençler tarafından büyük rağbet gördü. “bununicindogdunuz.com” internet sitesi, şampiyonanın başladığı günden bu yana 1 milyon 288 bin kişi tarafından ziyaret edildi. Sitede görüntülenen sayfa adedi ise 9 milyon 143 bine ulaştı. Siteyi ziyaret edenler ayrıca, milli takıma 190 bin 762 adet video mesaj gönderdi.

Milli Takım ve Ülker Türkiye’nin iki büyük markası

Euro 2008 için çalışmaya dört ay önce başladıklarını belirten Ülker Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker, “İletişim stratejimiz, Ülker’in yıllardır spora verdiği desteği pekiştirmek, milli takımın en büyük destekçisi olduğunu göstermek, futbolun verdiği keyif, coşku ve gururu Ülker’le özdeşleştirmek ve en öncelikli değerimiz olan  verdiğimiz çocuk ve çocukluk kavramını spor iletişimine taşımaktı. Kampanyamızla tüketiciyle duygusal bağ yaratmaya ve “Ülker ‘birlikte büyüdüğüm’ marka olarak benim kalbimi bir kez daha kazandı” mesajını vermeye çalıştık. Gelinen noktada bunu da büyük ölçüde başardığımızı söyleyebiliriz” dedi.

Milli Takım ve Ülker’i “Türkiye’nin iki büyük markası” olarak tanımlayan Şeker, “Milli Takım’la pek çok ortak özelliğimiz var” dedi ve ekledi: “Türk Milli Takımı Avrupa’da spor alanında başarıdan başarıya koşarken, Ülker de Avrupa’da ve dünyada küresel rekabet içinde. Ve Ülker de tıpkı Türk Milli Takımı gibi halkın ‘kalbini kazanan’ bir marka. Ülker ve diğer markalarımız hatırlanma ve beğenilme liglerinde önemli dereceler alıyor. KMG’nin ‘Lovemarks’ araştırmasında Ülker % 13 ile birinci oldu. Aynı kategoride genç bir marka olan Cola Turka da % 4’lük pay ile 11’inciliği elde etti. Nielsen’e göre Ülker ilk hatırlanan ve en yakın hissedilen marka sıralamalarında yerli - uluslararası pek çok markayı geride bırakarak ikinci oldu. Cola Turka ise aynı kategoride iki büyük uluslararası rakibinin arasında yer aldı. Ülker ve diğer markalarımıza olan bu sevginin, sporla pekiştiğini ve derinleştiğini biliyoruz.”
    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor

      Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor ...

      DEVAMINI OKU