Ülker'in Euro 2008 müziği taraftarın marşı oldu
Yıllık 38 milyon doları bulan yatırımla Türk sporunun en büyük destekçisi olan Ülker, Euro 2008 öncesinde başladığı Milli Takım sponsorluğu iletişim çalışmalarının sonuçlarını almaya başladı. Milli Takımımız Avrupa’da başarıdan başarıya koşarken, taraftarlar da Ülker’in Euro 2008’de takımımızı desteklemek için hazırladığı kliple coşuyor.
Ömer Ahunbay’ın sözleri ve düzenlemesiyle son şeklini alan müzik, Ülker’in milli takım iletişim stratejisinin de mihenk taşını oluşturuyor. Aynı müzik, milli takımımızı Euro 2008’e uğurlamak için hazırlanan
reklam filminde de kullanıldı. Hem reklam filmi, hem klip hem de saha aktiviteleriyle taraftarı dört koldan milli takımla buluşturan Ülker’in “bununicindogdunuz.com” internet sitesi ise özellikle gençler tarafından büyük rağbet gördü. “bununicindogdunuz.com” internet sitesi, şampiyonanın başladığı günden bu yana 1 milyon 288 bin kişi tarafından ziyaret edildi. Sitede görüntülenen sayfa adedi ise 9 milyon 143 bine ulaştı. Siteyi ziyaret edenler ayrıca, milli takıma 190 bin 762 adet video mesaj gönderdi.
Milli Takım ve Ülker Türkiye’nin iki büyük markası
Euro 2008 için çalışmaya dört ay önce başladıklarını belirten Ülker Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker, “İletişim stratejimiz, Ülker’in yıllardır spora verdiği desteği pekiştirmek, milli takımın en büyük destekçisi olduğunu göstermek, futbolun verdiği keyif, coşku ve gururu Ülker’le özdeşleştirmek ve en öncelikli değerimiz olan verdiğimiz çocuk ve çocukluk kavramını spor iletişimine taşımaktı. Kampanyamızla tüketiciyle duygusal bağ yaratmaya ve “Ülker ‘birlikte büyüdüğüm’ marka olarak benim kalbimi bir kez daha kazandı” mesajını vermeye çalıştık. Gelinen noktada bunu da büyük ölçüde başardığımızı söyleyebiliriz” dedi.
Milli Takım ve Ülker’i “Türkiye’nin iki büyük markası” olarak tanımlayan Şeker, “Milli Takım’la pek çok ortak özelliğimiz var” dedi ve ekledi: “Türk Milli Takımı Avrupa’da spor alanında başarıdan başarıya koşarken, Ülker de Avrupa’da ve dünyada küresel rekabet içinde. Ve Ülker de tıpkı Türk Milli Takımı gibi halkın ‘kalbini kazanan’ bir marka. Ülker ve diğer markalarımız hatırlanma ve beğenilme liglerinde önemli dereceler alıyor. KMG’nin ‘Lovemarks’ araştırmasında Ülker % 13 ile birinci oldu. Aynı kategoride genç bir marka olan Cola Turka da % 4’lük pay ile 11’inciliği elde etti. Nielsen’e göre Ülker ilk hatırlanan ve en yakın hissedilen marka sıralamalarında yerli - uluslararası pek çok markayı geride bırakarak ikinci oldu. Cola Turka ise aynı kategoride iki büyük uluslararası rakibinin arasında yer aldı. Ülker ve diğer markalarımıza olan bu sevginin, sporla pekiştiğini ve derinleştiğini biliyoruz.”
-
Ülker 2023 finansal sonuçlarını açıkladı
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2023 yılını 56 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket 2024 yılında da faaliyet gösterdiği pazarlardaki liderliğini ve güçlü büyümesini devam ettirmeyi hedefliyor....
DEVAMINI OKU -
“Ülker Apartmanı” sakinleri tüm Türkiye’ye kapılarını açıyor
“Ülker Apartmanı” sakinlerinin birbirinden keyifli anlarının ekrana yansıyacağı yeni reklam filmi serisinin tanıtım filmi izleyicilerle buluştu. ...
DEVAMINI OKU -
Afra Saraçoğlu Ülker Çikolata’nın yeni reklam yüzü oldu
Türkiye’nin 1 numaralı çikolata markası Ülker Çikolata’nın* yeni reklam kampanyasında, yıldız oyuncu Afra Saraçoğlu rol aldı. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker’den robot projesi
Üretimden insan kaynaklarına, performans yönetiminden satışa kadar dijitalleşme ve teknoloji yatırımlarına hız veren Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, Gebze Fabrikası’nda 20 otonom mobil robotu devreye aldı. Ham madde ve ambalaj başta olmak üzere 2 bin 600 çeşit malzemeyi taşıyabilen robotlar, fabrikada üretim verimliliğini ve maliyet avantajını artıracak. ...
DEVAMINI OKU