HABERLER

Ülker’in "Futbol Nerede Biz Oradayız" kampanyası futbolseverleri çocukluğuna götürecek

Türk Milli Futbol takımları ve profesyonel futbol kulüplerimizin yanı sıra, sosyal sorumluluk projeleriyle de spora destek olan Yıldız Holding, hem çocukları spor yapmaya özendirmek hem de futbola verdiği bu desteği vurgulamak için “Futbol Nerede Biz Oradayız” sloganı ile yeni bir reklam kampanyası başlattı.

Türk Milli Futbol takımları ve profesyonel futbol kulüplerimizin yanı sıra, sosyal sorumluluk projeleriyle de spora destek olan Yıldız Holding, hem çocukları spor yapmaya özendirmek hem de futbola verdiği bu desteği vurgulamak için “Futbol Nerede Biz Oradayız” sloganı ile yeni bir reklam kampanyası başlattı.

Fenerbahçe’den Deivid de Souza, Galatasaray’dan Milan Baros, Beşiktaş’tan Rüştü Reçber ve Trabzonspor’dan Gökhan Ünal’ın rol aldığı reklam filmlerinde, mahalle maçlarının isimsiz yıldızları ile futbolun yıldızları bir araya geldi.

Reklam kampanyası, mahalle aralarında yapılan maçlarda sıkça duyduğumuz, “Abanmak yok, teknik vur”; “Atan alırspor”, “Üç korner bir penaltı” ve “Gol atan kaleye” gibi sokak futbolunun kurallarını yeniden popüler hale getirecek.

Futbola verdiği desteği profesyonel futbol kulüpleriyle sınırlamayarak, sosyal sorumluluk çalışmaları ile genişleten Ülker, yeni reklam kampanyasında da profesyonellerle çocukları bir araya getirdi. Türkiye Futbol Federasyonu ile ortaklaşa yürüttüğü HERKESiçinFUTBOL projeleriyle özellikle çocuklara ve gençlere spor yaptırmayı hedefleyen Ülker’in reklam kampanyası 24 Ocak 2009’da televizyonlarda gösterime girdi.

Futbolseverleri çocukluklarına götürecek reklam filmlerinin senaryosu, “Eğer profesyonel futbolcular, resmi futbol kurallarıyla değil de çocukluk yıllarımızdan hatırladığımız kurallarla futbol oynarsa ne olur?” sorusundan yola çıkılarak oluşturuldu. Kampanyanın sloganı da “Futbol Nerede Biz Oradayız” olarak belirlendi. Fenerbahçe’den Deivid de Souza, Galatasaray’dan Milan Baros, Beşiktaş’tan Rüştü Reçber ve Trabzonspor’dan Gökhan Ünal’ın rol aldığı filmlerde, futbolun yıldızları kadar mahallelerin isimsiz yıldızları da performansları ile göz doldurdu. Reklam kampanyası mahalle aralarında yapılan maçlarda sıkça duyduğumuz, “Abanmak yok, teknik vur”; “Atan alırspor”, “Üç korner bir penaltı” ve “Gol atan kaleye” gibi sokak futbolunun kurallarını yeniden popüler hale getirecek.

360 derece iletişim kampanyası
İletişim çalışmalarında çok yönlü bir strateji benimseyen Ülker, bu kampanyada da futbol sevgisini ürünlerinin iletişim çalışmaları ile birleştirdi. Filmlerde Ülker ana markasının yanı sıra Rodeo, Çikolatalı Gofret, Çamlıca ve Metro gibi Ülker’in gençler arasında en çok sevilen ürünleri de, sloganları ile birlikte kullanıldı. Reklam kampanyası radyo, gazete ve internet aracılığı ile de futbolseverlerle buluşacak.

Kampanya ile ilgili bilgi veren Yıldız Holding Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker, “Evrensel dili, bedensel ve zihinsel gelişime katkısı ve insanları hayatın içine çeken önemli bir araç olması nedeniyle çocuklara yönelik çalışmalarımızı spor alanında yoğunlaştırdık. Çünkü biz sporun çocukları, dayanışma, sosyalleşme ve yeni şeyler öğrenme konusunda motive ettiği gibi pek çok zararlı alışkanlıktan da uzak tuttuğuna inanıyoruz. Yeni reklam kampanyamızda bir yandan desteklediğimiz takımların her zaman yanlarında olduğumuzu anlatırken, diğer yandan da çocukları futbol oynamaya özendirmeyi hedefledik” şeklinde konuştu.

Filmler, AROG’un yönetmeninden
Grey İstanbul tarafından hazırlanan kampanyanın filmleri, A.R.O.G ve Hokkabaz filmlerinin yönetmeni Ali Taner Baltacı tarafından çekildi. Depo Film’in 60 kişilik bir yapım ekibiyle Antalya’da 3 günde gerçekleştirdiği çekimlerde rol gereği futbolcularla az da olsa top koşturma fırsatı bulan çocuk oyuncular, çekim aralarında hayallerindeki futbolcularla sohbet etme şansı da buldular. Deivid’in yengeç dansı, Baros ve Rüştü’nün sempatik tavırları, Gökhan’ın çocuklara öğrettiği numaralarla geçen 3 gün, çekimlere katılan çocuklar ve çekimlere yoğun ilgi gösteren Antalyalılar için de unutulmaz bir deneyim oldu.

Filmin Künyesi
Reklam ajansı: Grey İstanbul
Yapım şirketi: Depo film
Yönetmen: Ali Taner Baltacı (AROG ve Hokkabaz’ın yönetmeni)
Müzik: Jingle House/Ömer Ahunbay (düzenleme)
 
Yıldız Holding ve spor projeleri hakkında
Yıldız Holding, 30 yılı aşkın bir süredir sporun 7’den 70’e herkes tarafından benimsenmesi için çalışıyor. Türk sporunun en büyük destekçisi durumunda olan holdingin sporla birlikteliği, 1975’te kurulan Ülkerspor Gençlik Kulübü’ne dayanıyor. Bugün itibariyle holdingin spora verdiği desteği dört büyük futbol takımının yanı sıra futbol milli takımları ve üç basketbol takımı ile sürdürüyor. Holding, futbolda Ülker ve Cola Turka markalarıyla, basketbolda ise Galatasaray’a Cafe Crown, Beşiktaş’a Cola Turka, Fenerbahçe’ye de Ülker markası ile destek veriyor.

Ancak Yıldız Holding’in spora olan desteği profesyonel kulüplere sağladığı katkılarla sınırlı değil. Ürün yelpazesi gereği çocuklarla sürekli iç içe olan bir topluluk olarak, kurucusu ve onursal başkanı Sabri Ülker’in “Dünyanın neresinde olursa olsun, herkesin mutlu bir çocukluk geçirmeye hakkı vardır” sözünden hareketle çocukları sosyal sorumluluk stratejisinin merkezine yerleştirdi.

Bu strateji doğrultusunda Türkiye Futbol Federasyon ile HERKESiçinFUTBOL projesini yürüten Yıldız Holding, HERKESiçinFUTBOL merkezleri, futbol köyleri ve futbol şenlikleri aracılığıyla bugüne kadar 23 bin çocuğu sporla tanıştırdı.
    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker Yupo’dan yepyeni reklam kampanyası

      Ülker’in şekerleme markası Yupo, eğlenceyi merkezine alan yeni relansman kampanyasını izleyicilerle buluşturdu....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU