HABERLER

Ülker’in HERKESiçinFUTBOL Projesi’ne Active Academy Kurumsal Sosyal Sorumluluk Ödülü

Ülker, Active Academy’nin 2003 yılından bu yana Uluslararası Finans Zirvesi kapsamında düzenlediği “Active ACADEMY Ödülleri”nin 2008 yılı Kurumsal Sosyal Sorumluluk kategorisinde, HERKESiçinFUTBOL projesiyle ödüle layık görüldü.

Kurulduğu günden bu yana Türkiye’nin ekonomik kalkınmasına katkı sağlamanın yanı sıra, sosyal sorumluluk projeleriyle de toplumsal gelişime yönelik çalışmalarda bulunan Ülker, HERKESiçinFUTBOL Projesi’yle Active Academy Kurumsal Sosyal Sorumluluk Ödülü’ne layık görüldü. 2003 yılından bu yana düzenlenen ödül platormunda, ülkemizin ekonomik ve sosyal gelişimine katkıda bulunan, müşterilerine, çalışanlarına, topluma ve çevreye sağladığı katma değer açısından öne çıkan projeleri gerçekleştiren kurumlar ödüllendiriliyor.

12 Kasım Çarşamba günü Finans Zirvesi kapsamında düzenlenen törende Ülker adına ödülü kabul eden Ülker Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker, “Gelecek nesilleri önemseyen ve bu yönde çalışan Ülker olarak insanlarımızı, en çok da çocuklarımızı ‘hayatın içine çeken’ projeleri sosyal sorumluluk stratejimizin odağına yerleştirdik. Kurucumuz Sabri Ülker’in ‘dünyanın neresinde olursa olsun, herkesin mutlu bir çocukluk geçirmeye hakkı vardır’ sözleri de stratejimizi belirlerken kılavuzumuz oldu. Başta lokomotif markamız Ülker ve diğer markalarımızla birlikte gençlerle ve çocuklarla daima iç içe olan bir topluluk olarak sadece üst düzey futbola değil, Türk sporunun geleceği olan çocuklara yönelik projelere de destek verdik, veriyoruz... Bunların başında da çocuklara spor yapma alışkanlığının kazandırılmasına yönelik futbol odaklı faaliyetleri içine alan, Türkiye Futbol Federasyonu ile işbirliği içerisinde yürüttüğümüz HERKESiçinFUTBOL projeleri geliyor. 7’den 70’e herkesin dilediği gibi spor yapmasına olanak tanıyan bu proje kapsamında değdiğimiz çocukların yüzlerindeki mutluluğu görmek bizler için en büyük ödül” dedi.

Ülker, 2007 yılında Türkiye Futbol Federasyonu ile imzaladığı anlaşma çerçevesinde UEFA Grassroots ailesine üye olan federasyonun tüm HERKESiçinFUTBOL-Grassroots aktivitelerinin destekçisi olmuştu. HERKESiçinFUTBOL Projesi çocukların ve gençlerin hayatına aktivite katacak, sosyalleşmelerini sağlayacak spor odaklı sosyal faaliyetleri kapsıyor.

Ülker, HERKESiçinFUTBOL projesiyle, markasının hedef kitlesinin önemli bölümünü oluşturan çocukların hayatlarında, fair play, çevre bilinci gibi sosyal eğitimlerle fark yaratabilmek, futbol yoluyla sosyalleşmelerini sağlamanın yanı sıra, sporda sadece üst düzeye değil, altyapıya da destek olarak sporu her kademede sahiplenmeyi hedefliyor. Proje kapsamında 2007 yılından bu yana İstanbul, Trabzon ve Adana olmak üzere üç ilde “HERKESiçinFUTBOL Merkezleri”; Van, Sinop, Sivas, Isparta ve Bolu’da “Futbol Köyleri” kuruldu. Ayrıca MiniMinikler Futbol Şenliği, Riva Düş Köyü ve Engelliler Futbol Şenliği gibi organizasyonlara imza atıldı. HERKESiçinFUTBOL Projesi ile 15 ayda toplam 23.000 çocuğa ulaşıldı.
    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor

      Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor ...

      DEVAMINI OKU