HABERLER

Ülker’in İK uygulamalarına iki altın ödül

Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, hayata geçirdiği örnek uygulamalarla uluslararası ödül platformlarından ‘Boc International Brilliance Awards’ta 2 kategoride altın ödül kazandı

Türkiye’nin lider Gıda şirketi Ülker, uluslararası ödül platformlarından ‘Boc International Brilliance Awards’ta, aday olduğu 4 kategorinin 2’sinde altın ödülü aldı. Ülker İnsan Kaynakları ekibi,  “Çalışan Bağlılığında Mükemmellik“ kategorisindeki ödülü pandemi döneminde çalışan odaklı ve yenilikçi yaklaşımı sayesinde kazanırken; “İç İletişimde Teknoloji Kullanımında Mükemmellik” kategorisinde ise tüm fabrika çalışanlarının ilk dijital asistanı olan ONE  uygulamasıyla  aldı.

Ülker CEO’su Mete Buyurgan, İK projelerinin Boc International Brilliance Awards gibi önemli bir platformda ödüllendirilmesinin kendileri için mutluluk verici olduğunu belirterek, sözlerine şöyle devam etti: “Hızla gelişen bilgi ve iletişim teknolojilerinin sunduğu imkan ve ihtiyaçlar ışığında, iş süreçlerini çağın gerekleri doğrultusunda optimize etmek her kurum gibi Ülker’in de öncelikleri arasında yer alıyor. Şirketimiz, çalışanlarına verdiği değeri; tüm çalışanları kapsayacak yenilikçi uygulamalarla gözler önüne seriyor. Lider olmanın sorumluluğuyla ve insanların güvenilir gıdaya ulaşma ihtiyacı duyduğu bu zorlu dönemin bilinciyle pandemi döneminde tüm fabrikalarımızdaki çalışanlarımıza ve onların çalışma ortamına odaklandık. Çalışan bağlılığında mükemmellik ödülünü pandemi döneminde sergilediğimiz çalışan odaklı ve yenilikçi yaklaşımımızla kazanırken; İç iletişimde teknoloji kullanımında mükemmellik ödülünü ise yine tüm fabrika çalışanlarımızın  iş süreçlerine ONE uygulamasını entegre ederek aldık. Boc International Brilliance Awards’tan gelen iki altın ödül, sürdürülebilir İK yolculuğunda bizlere doğru bir rotada olduğumuzu bir kez daha gösterdi.’’  

Ülker’in global çapta ödüle layık görülen İK uygulamaları, sektöründe de ilk olma özelliği taşıyan pek çok yeniliği içinde barındırıyor. Ülker, pandemi döneminde, Sağlık Bakanlığı’nın yayınladığı 14 temel Covid-19 önlemlerini genişleterek “14+14” başlığıyla tüm çalışma alanlarında hayata  geçirdi. Hızla uygulamaya alınan bu önlemler ve aksiyonlar doğrultusunda, tüm Ülker fabrikaları Türk Standartları Enstitüsü tarafından verilen “COVID-19 Güvenli Üretim Belgesi”’ni de almaya hak kazandı.

Bunun yanı sıra birçok süreci dijital platforma taşıyan ”ONE” uygulaması, üretimde çalışanlar arasında sağladığı kolaylıklar sayesinde hızla benimsendi. Çalışanlara özel kapalı devre bir mobil aplikasyon olan ONE, birçok uygulamayı içerisinde bulunduran çalışanın tüm ihtiyaçlarını karşılayan bir uygulama olarak ön plana çıkıyor. Çalışanlar haftalık çalışma planları, bordro ve özlük işleri gibi süreçleri ONE aplikasyonu üzerinden takip edilebilir  ve ihtiyacı olan her belgeye bu uygulama üzerinden anında ulaşabilir hale geldi. Uygulama ayrıca pandemi sürecinde hem teması hem de ekstra iş yükünü azalttı. 

    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor

      Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor ...

      DEVAMINI OKU
    • Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Türkiye’yi üretim ve ihracat üssü haline getirdi

      Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Ülker markalı ürünlerin yanı sıra Godiva, McVitie’s, Flipz gibi global atıştırmalık markalarını Türkiye’de üretip dünyanın dört bir yanında tüketicilerle buluşturuyor. 2021 yılında atıştırmalık alanında Ülker Bisküvi çatısı altında ihracat rakamı 291 milyon dolara ulaştı. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2021 finansallarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2021 yılı finansal sonuçlarını açıkladı. Pandemi döneminde küresel anlamda yaşanan tüm belirsizliklere rağmen, bulunduğu pazarlardaki konumunu güçlendiren Ülker, yurtiçi ve yurtdışı operasyonlarındaki büyümesini devam ettirdi. ...

      DEVAMINI OKU