HABERLER

Ülker’in insan kaynakları uygulamalarına 7 ödül

Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, ‘’MENA Stevie Awards” ta 7 ödül kazandı.

Şirketlerin yıl içindeki  inovasyonları ve başarılarını ödüllendiren  MENA Stevie Awards”ta, Ülker insan kaynakları alanında  7 ödüle layık görüldü.

Ülker, genç yeteneklere yönelik, 2013’ten bu yana yürüttüğü “Commercial Talent” işe alım programıyla 2  altın, “Yenilenen İşe Alım Süreci” ile 2 bronz, “Analitik Ücret Yönetimi Süreci” projesiyle de 1 altın, 1 gümüş ve 1 bronz ödül alarak, toplamda 7 ödülün sahibi oldu.

Commercial Talent,  genç yeteneklere 1, 5 yıl boyunca  farklı fonkiyonları deneyimleme fırsatı sunuyor

Ülker’in kazanılan bu ödüllerle  İK stratejisinin başarısını bir kez daha tescil ettiğini söyleyen Ülker İnsan Kaynakları Başkan Yardımcısı Faruk Gözleveli, sözlerine şöyle devam etti:  “İnsan Kaynakları organizasyonumuzu, çalışan mutluluğu üzerine şekillendiriyoruz.  Stevie Awards’ta 2 altın ödüle layık görülen “Commercial Talent” projemizle, yeni mezun genç yeteneklere, 1,5 yıl süren, ticareti ve satışı 360 derece öğrettiğimiz bir program sunuyoruz. Bu süre içerisinde genç yetenekler, şirketimizdeki farklı fonksiyonları deneyimleme fırsatı buluyor. Ayrıca gençlerimizi kurum içi akademimizde çeşitli eğitimler, koçluk ve mentorluk programlarıyla da destekliyor ve bir yılın sonunda nihai görevlerine atamalarını yapıyoruz.

Yenilenen İşe Alım Süreci’nde ise; hem yeni işe başlayan çalışanın hem de İnsan Kaynakları profesyonellerinin vaktini verimli kullanmalarını sağlamak amacıyla birçok süreci dijital ortama aktarıyoruz. Yine ödül kazandığımız Analitik Ücret Yönetimi Süreci’nde de ücretlendirme süreçlerinde standart ücret yönetimi prensiplerinin ötesine geçerek, İK & Ücret analitiklerinden ve veri analizlerinden yararlanıyoruz.’’

Gözleveli:  İK’da dijitalleşmeye yatırım yapmaya devam edeceğiz

İnsan kaynakları alanında dijitalleşmeye her geçen gün daha fazla yatırım yaptıklarını dikkat çeken Faruk Gözleveli, dijital İK uygulamalarıyla işe alım süreçlerinden uyum süreçlerine kadar çalışanlarıyla sürekli iletişimde olmayı amaçladıklarını belirtti. Gözleveli, 2018 yılında tüm insan Kaynakları süreçlerimizi daha kullanıcı dostu ve dijital çağın gereklerine uygun bir platform olan Workday’e taşıdık. Yetenek yönetimi, işe alım ve ücret yönetimi gibi ana İK konularımızı çalışanlarımızın her noktadan mobil olarak da erişebileceği bu dijital altyapı üzerinden yönetiyoruz. Buna ek olarak yeni dijital uygulamaları; “onboarding (işe uyum)” ve “işe alım” süreçlerinde hayata geçirdik. İK süreçlerinde dijitalleşme, iş süreçlerini sadeleştiriyor, şirketleri daha şeffaf bir hale getiriyor ve maliyetleri azaltıyor. Dijitalleşme trendi dünyada etkisini tüm hızıyla sürdürürken; İK’nın trendleri takip etmesi, dijital dönüşüme ayak uydurması, süreçlerini yenilemesi büyük önem taşıyor” diye konuştu.

    • Ülker’den yerli bisküvilik buğday için yeni proje

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, ilk hasadı 2020 Temmuz ayında gerçekleştirilen “Aliağa Bisküvilik Buğdayı” projesinden sonra yeni bisküvilik buğday türleri elde etmek için bir kez daha kolları sıvadı. Bahri Dağdaş Uluslararası Tarımsal Araştırma Enstitüsü’yle birlikte hazırlanan 5+5 yıllık “Bisküvilik Buğday Geliştirme Programı”nı hayata geçirecek olan Ülker, bu sayede yeni bisküvilik buğday çeşitlerinin ülke tarımına kazandırılmasını hedefliyor. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’in 2021 ilk çeyrek cirosu 2,7 milyar TL oldu

      Ülker Bisküvi, 2021 yılının ilk çeyreğinde satışlarını, 2020 yılının aynı dönemine göre yüzde 13 artırarak 2,7 milyar TL’ye ulaştırdı. İhracat ve yurt dışı operasyonları ise yüzde 19 büyüdü. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’den e-ihracat atağı

      Dünyanın dört bir yanındaki 100’ün üzerinde ülkeye ihracat yapan, Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, E-Star uzmanlığıyla e-ihracatta önemli bir adım attı. Ülker’in sevilen ürünleri, Amazon Avrupa platformunda açılan ‘Ülker Shop’ mağazasıyla, Fransa, İtalya ve Hollanda’daki tüketicilere ulaştırılıyor. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’den çocuklara 23 Nisan’a özel fidan hediyesi

      Ülker, Instagram kullanıcılarının “Doğa Bize Emanet” artırılmış gerçeklik filtresiyle dikip büyüteceği “10 bin sanal fidan”ı, gerçeğe dönüştürecek ve 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı vesilesiyle kampanyaya katılanlarla birlikte çocuklara hediye edecek. Fidanlar, Karaman’da Ülker Güzel Ülkem Hatıra Ormanı’na dikilecek....

      DEVAMINI OKU