HABERLER

Ülker'in milli takım filmi iyi olmuş

Milli takım ana sponsorlarından Ülker'in yaptığı Avrupa Kupası filmi, derli toplu, milliyetçiliğe bulaşmamış bir film. Futbol heveslisi bir çocuğun sportif hayat sürecini, mahalle arasından başlatıp, kademe kademe geliştirerek, onun top peşinde büyümesini; önce amatör, sonra profesyonel, daha sonra da milli bir oyuncu olmasını yalın bir biçimde anlatıyor Ülker’in filmi.

Ülker, bu şampiyonayı dozajını abartarak – hiçbir biçimde- millileştirmemiş ve kendisine de bu konuda bir pay çıkarmamış.

Ülker’in logosu, filmin sonunda mütevazı bir biçimde gözüküyor sadece.

Örnek alınacak bir format içinde yapımı gerçekleştirilmiş olan milli takım filmi, seyircide samimi bir heyecan ve takımının yanında sonunda kadar durma duygusu uyandırıyor.

Bu da yeter zaten.

    • Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak

      Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker Yupo’dan yepyeni reklam kampanyası

      Ülker’in şekerleme markası Yupo, eğlenceyi merkezine alan yeni relansman kampanyasını izleyicilerle buluşturdu....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU