HABERLER

Ülker'in milli takım filmi iyi olmuş

Milli takım ana sponsorlarından Ülker'in yaptığı Avrupa Kupası filmi, derli toplu, milliyetçiliğe bulaşmamış bir film. Futbol heveslisi bir çocuğun sportif hayat sürecini, mahalle arasından başlatıp, kademe kademe geliştirerek, onun top peşinde büyümesini; önce amatör, sonra profesyonel, daha sonra da milli bir oyuncu olmasını yalın bir biçimde anlatıyor Ülker’in filmi.

Ülker, bu şampiyonayı dozajını abartarak – hiçbir biçimde- millileştirmemiş ve kendisine de bu konuda bir pay çıkarmamış.

Ülker’in logosu, filmin sonunda mütevazı bir biçimde gözüküyor sadece.

Örnek alınacak bir format içinde yapımı gerçekleştirilmiş olan milli takım filmi, seyircide samimi bir heyecan ve takımının yanında sonunda kadar durma duygusu uyandırıyor.

Bu da yeter zaten.

    • Ülker, 2024 finansal sonuçlarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi 2024’te büyümeye devam etti. Şirket, 2024 yılını 84,1 milyar TL ciroyla kapatırken, bisküvi pazarında Suudi Arabistan ve Mısır’da liderliğini, Kazakistan ve Orta Asya ülkelerinde ise güçlü büyüme trendini sürdürdü....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker CEO’su Mete Buyurgan’a uluslararası görev…

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker’de 2020 yılının şubat ayından bu yana CEO’luk görevini yürüten Mete Buyurgan, Yıldız Holding’in global atıştırmalık şirketi pladis’in Birleşik Krallık ve İrlanda’dan sorumlu Başkanı olarak atandı....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’den yeni nesil reklam filmi

      Ülker, tatlı atıştırmalık kategorisinin yüzde 100 yapay zekâ teknolojisiyle üretilmiş ilk reklam filmini yayınladı....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker sürdürülebilirlikte yine zirvede

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, uluslararası derecelendirme kuruluşu S&P Global’in, en iyi çevre, sosyal ve yönetişim performansı gösterenleri dahil ettiği Kurumsal Sürdürülebilirlik Değerlendirmesinde (The Sustainability Yearbook) üst üste 5. kez yer aldı....

      DEVAMINI OKU