HABERLER

Ülker’in yeni atıştırmalık markası “Kanky” raflarda

Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker’in çocuklara özel çıkardığı yeni atıştırmalık markası “Kanky” altı ürünüyle raflarda yerini aldı. Bağımsız araştırma şirketleri tarafından yapılan tüketici testlerine göre “çocukların beğendiği, annelerin onayladığı” Kanky’de bol sütlü, kalsiyum ve D Vitamini içeren gofret, bisküvi ve çikolata seçenekleri bulunuyor.

Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, zengin ürün portföyünü yeni çeşitleriyle sürekli büyütüyor. Ülker, çocukların damak zevkine hitap edecek 6 yepyeni ürünü yeni markası “Kanky” altında bir araya getirdi.

Bol sütlü, kalsiyum ve D vitamini kaynağı “Çıtır Roket, Tren Gofret, Havuz Bisküvi ve Bulut Kornet”, “Duo Süt Dalgası, Dolgulu Süt Dalgası” ve tam buğday unlu, lif kaynağı “Havuz Bisküvi” ile Ülker Kanky, çocuklar için farklı bir  atıştırmalık alternatifleri olacak.

Mustafa Kabakçı: Çocuklar beğendi, anneler onayladı

Tüketicilerin ihtiyaçlarını ve trendleri göz önünde bulundurarak, çocukların ve ebeveynlerin damak tadıyla beklentilerini sürekli yakından takip ettiklerini vurgulayan Ülker CMO’su Mustafa Kabakçı, Ülker Kanky ile ilgili şu bilgileri aktardı:

 “Atıştırmalıktaki liderliğimizden aldığımız güçle, çocuklarımıza farklı alternatifler sunmak için yola çıktık. Ülker İnovasyon Merkezi’nde 1,5 yıl süren çalışmaların ardından, bol sütün yanı sıra kalsiyum ve D vitaminiyle desteklenmiş içerikleri, eğlenceli ambalajlarıyla 6 üründen oluşan Kanky serisini hazırladık. Ülker kalitesi ve güvencesiyle üretilmiş çikolata, bisküvi, gofret gibi atıştırmalıklar, Kanky markası altında çocuklarla buluşmaya hazır. Kanky, içerik, ambalaj, konsept gibi birçok alanda tüketici testlerinden de geçti. Bu araştırmaların sonuçlarından yola çıkarak “çocuklar beğendi, anneler onayladı*” diyebiliyoruz.”

* IPSOS’un 05.10.2021 – 25.10.2021 tarihleri arasında, 6-10 yaş arası çocuk sahibi annelerle yaptığı araştırmaya göre; Pozitif Araştırma’nın 24.08.2021-31.08.2021, 13.09.2021 – 21.09.2021, 04.02.2022-17.02.2022 tarihleri arasında 6-10 yaş arası çocuklarla yaptığı araştırmalara göre.

    • Ülker’den A Millilere “Memleket İçin Söyle” sürprizi

      Ülker, resmi sponsoru olduğu A Milli Futbol Takımı’na desteğini bu kez de tüm Türkiye’yle birlikte veriyor. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker Bisküvi 550 milyon dolarlık tahvil ihraç etti

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, yurtdışına 550 milyon ABD doları değerinde tahvil ihraç etti....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2024 yılı ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2024 yılının ilk çeyreğini 19,6 milyar TL ciro ile bitirdi. Ülker’in Türkiye ve yurt dışı operasyonları büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, ‘memleketini kalbinde taşıyanları’ Euro 2024 coşkusunda buluşturuyor

      Futbolseverlerin sabırsızlıkla beklediği Avrupa Futbol Şampiyonası’na geri sayım sürerken, A Milli Futbol Takımımızın resmi sponsoru Ülker, duygu dolu bir reklam filmine imza attı. Reklam filminde “Memleketin yeri, kalbimizin içi" sloganı ile Ülker, Türkiye aşkını her nerede olursa olsun kalbinde taşıyanlara sesleniyor. ...

      DEVAMINI OKU