HABERLER

Ülker’in yeni atıştırmalık markası “Kanky” raflarda

Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker’in çocuklara özel çıkardığı yeni atıştırmalık markası “Kanky” altı ürünüyle raflarda yerini aldı. Bağımsız araştırma şirketleri tarafından yapılan tüketici testlerine göre “çocukların beğendiği, annelerin onayladığı” Kanky’de bol sütlü, kalsiyum ve D Vitamini içeren gofret, bisküvi ve çikolata seçenekleri bulunuyor.

Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, zengin ürün portföyünü yeni çeşitleriyle sürekli büyütüyor. Ülker, çocukların damak zevkine hitap edecek 6 yepyeni ürünü yeni markası “Kanky” altında bir araya getirdi.

Bol sütlü, kalsiyum ve D vitamini kaynağı “Çıtır Roket, Tren Gofret, Havuz Bisküvi ve Bulut Kornet”, “Duo Süt Dalgası, Dolgulu Süt Dalgası” ve tam buğday unlu, lif kaynağı “Havuz Bisküvi” ile Ülker Kanky, çocuklar için farklı bir  atıştırmalık alternatifleri olacak.

Mustafa Kabakçı: Çocuklar beğendi, anneler onayladı

Tüketicilerin ihtiyaçlarını ve trendleri göz önünde bulundurarak, çocukların ve ebeveynlerin damak tadıyla beklentilerini sürekli yakından takip ettiklerini vurgulayan Ülker CMO’su Mustafa Kabakçı, Ülker Kanky ile ilgili şu bilgileri aktardı:

 “Atıştırmalıktaki liderliğimizden aldığımız güçle, çocuklarımıza farklı alternatifler sunmak için yola çıktık. Ülker İnovasyon Merkezi’nde 1,5 yıl süren çalışmaların ardından, bol sütün yanı sıra kalsiyum ve D vitaminiyle desteklenmiş içerikleri, eğlenceli ambalajlarıyla 6 üründen oluşan Kanky serisini hazırladık. Ülker kalitesi ve güvencesiyle üretilmiş çikolata, bisküvi, gofret gibi atıştırmalıklar, Kanky markası altında çocuklarla buluşmaya hazır. Kanky, içerik, ambalaj, konsept gibi birçok alanda tüketici testlerinden de geçti. Bu araştırmaların sonuçlarından yola çıkarak “çocuklar beğendi, anneler onayladı*” diyebiliyoruz.”

* IPSOS’un 05.10.2021 – 25.10.2021 tarihleri arasında, 6-10 yaş arası çocuk sahibi annelerle yaptığı araştırmaya göre; Pozitif Araştırma’nın 24.08.2021-31.08.2021, 13.09.2021 – 21.09.2021, 04.02.2022-17.02.2022 tarihleri arasında 6-10 yaş arası çocuklarla yaptığı araştırmalara göre.

    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2023 yılının dokuz aylık döneminde hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. Şirket cirosunu 32 milyar TL’ye ulaştırdı. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker ve TFF geleceğin yıldız futbolcu kızlarını arıyor

      Sporu ve sporcuyu destekleyen lider gıda şirketi Ülker, Türkiye Futbol Federasyonu’yla beraber TFF Ülker Geleceğin Yıldız Kızları projesini hayata geçiriyor. U15 Milli Takımı için futbolcu havuzunu genişletmek ve kız çocuklarına ‘fırsat eşitliği’ sunmak için tasarlanan projeye 2009-2010-2011 doğumlular katılabilecek. Katılımcılar, Kadın Milli Takım Teknik Direktörleri tarafından belirlenen hareketleri içeren videolarını ulkeryildizkizlar.tff.org sitesine yükleyerek seçmelere dahil olabilecekler. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’den Atalık Kavılca Buğdayı’na destek

      Sürdürülebilir ham madde tedariki konusunda önemli projelere imza atan Ülker, şimdi de 13 bin yıllık geçmişiyle Anadolu’nun bilinen en eski tarım ürünlerinden Kavılca Buğdayı’yla ürettiği sınırlı sayıda Saklıköy ürününü tüketicilerle buluşturdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’den takviye edici gıda ürünlerine yatırım

      Ülker’den yeni bir marka: Everwell Takviye edici gıdaya ilk kez “Pastil” ile adım atan Ülker, bu kategorideki iddiasını “Everwell” markasıyla daha da güçlendiriyor. Ülker’in TÜBİTAK iş birliğiyle geliştirdiği, Everwell markası altında çıkardığı gıda takviyesi ürünleri yaygın bir dağıtım stratejisiyle satılacak. ...

      DEVAMINI OKU