HABERLER

Üniversite öğrencileri bizz@kampüs’te Ülker Metro için yarıştı

En parlak fikirlerin Ülker Metro için mücadele ettiği, üniversite öğrencilerine yönelik pazarlama yarışması “bizz@kampüs”te birincilik, “Energenius” takımının oldu.

En parlak fikirlerin Ülker Metro için mücadele ettiği, üniversite öğrencilerine yönelik pazarlama yarışması “bizz@kampüs”te birincilik, “Energenius” takımının oldu.

Üniversitelerin 3. 4. ve yüksek lisans öğrencilerinin katıldığı ve bu yıl yedincisi düzenlenen bizz@kampüs Yarışması’nda  ödüller sahiplerini buldu. 137 üniversiteden 901 takımın Ülker Metro için tasarladıkları pazarlama fikirleriyle katıldıkları yarışmada birincilik ödülünü Boğaziçi ve İstanbul Üniversitesi’nden Energenius takımı aldı.  Yeditepe Üniversitesi’nden Conception takımı ikincilik, Ege Üniversitesi’nden mADcap ekibi ise üçüncülük ödülünün sahibi oldu. 

Üniversite öğrencilerine yönelik düzenlenen yarışmaya 7 yılda toplam 29 bin 75 öğrenci katıldı ve 9 bin 693 fikir sundu.

“GENÇLERE TAVSİYEM SOSYALLEŞMEK ve DEĞİŞİME AYAK UYDURMAK”

Ödül töreninde yaptığı konuşmada değişimin önemine vurgu yapan Yıldız Holding Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ali Ülker, “Yarışmaya katılan tüm projeler son derece başarılı ve güçlü fikirlerden oluşuyordu. Bu yüzden tüm öğrencileri, öncelikle gösterdikleri cesaretten ötürü tebrik ediyor ve her birinin fark yarattığına inanıyorum” dedi.

Ülker, gençlere şu tavsiyelerde bulundu: “Dünya hızla değişiyor. Takip etmek ve değişime uyum sağlamak gerekiyor. Dijital dönüşüm nedir takip etmek lazım. Teknolojiyi, bilimi kendimize adapte ederek uygulamak kritik. İş dünyasına giden süreçte mümkün olduğunca sosyal etkinliklere katılmanızı tavsiye ediyorum. Sizlerin gelişimi için sosyalleşmek, kurumsal sosyal sorumluluk projelerinde çalışmak, staj yapmak, böyle yarışmalara katılmak, dünya ile entegre olmak, donanımızı artırmanız çok önemli. Eğitim hayat boyu devam eden bir süreç. ”

“ÖNEMLİ BİR PAZARLAMA DENEYİMİ YAŞADILAR”

pladis İnsan Kaynakları Başkan Yardımcısı Faruk Gözleveli de yarışmaya bu yıl, 137 üniversiteden 901 takımın başvurduğunu belirterek “Türkiye’nin her bölgesinden üniversitelilere ulaşabilmek bizi çok mutlu ediyor. Öğrenciler bu yarışmayla iş hayatına atılmadan önce proje yönetimi, ekip çalışması, yaratıcı fikir geliştirme - uygulama ve sunum yapma konularında ciddi bir deneyim yaşadı. Tüm gençlerimize kariyer yolculuklarında başarılar dilerim” dedi

YILDIZ HOLDİNG’DE STAJ HAKKI KAZANDILAR

Finale kalan on takım arasından birinciliği kazanan Energenius takımının üyeleri Melike Nergiz, Ayça Yağışan, Enes Ünal 15 bin TL’lik ödülün ikinci olan Conception takımı üyeleri Bige Şeyma Apaçık, Cevdet Yanalak, Melik Alçınkaya 10 bin TL üçüncülüğü kazanan maDcap ekibinin üyeleri Didar Aktaş ve Aylin Acar ise 7 bin 500 TL’lik ödülün sahibi oldu. Gruplar para ödülünün yanı sıra Yıldız Holding şirketlerinde staj yapma hakkı kazandı.

Öğrenciler, bizz@kampüs’te, “Ülker Metro”ya yenilik katacak fikirlerini, aralarında pladis IK Başkan Yardımcısı Faruk Gözleveli, pladis Çikolata, Sakız Şekerleme Üretim Başkan Yardımcısı Kadir Kamadan, Harvard Business Review Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Serdar Turan, Bilgi Üniversitesi Öğretim Üyesi ve Dünya Gazetesi Köşe Yazarı Fatoş Karahasan, Ülker Çikolata Pazarlama Direktörü Aslı Özen Turhan, pladis AR-GE Bölge Lideri Ali Sertakan ve Yıldız Holding Kurumsal İletişim Direktörü Mehmet Uçan’dan oluşan jüriye sundu. Takımlar, kariyerleri için güçlü bir adım atma şansını yakalarken, iş dünyasının dinamikleri adına önemli tavsiyeler aldı.

    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor

      Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor ...

      DEVAMINI OKU
    • Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Türkiye’yi üretim ve ihracat üssü haline getirdi

      Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Ülker markalı ürünlerin yanı sıra Godiva, McVitie’s, Flipz gibi global atıştırmalık markalarını Türkiye’de üretip dünyanın dört bir yanında tüketicilerle buluşturuyor. 2021 yılında atıştırmalık alanında Ülker Bisküvi çatısı altında ihracat rakamı 291 milyon dolara ulaştı. ...

      DEVAMINI OKU