Üniversitelerde “tweet’ine Çiziviç Otomat
Ülker Çiziviç’in özel twitter yazılımlı otomatları üniversiteleri dolaşarak öğrencilere eğlenceli dakikalar yaşattı. Dünya’da bir ilk olan bu uygulama ile atılan her tweet’e Çiziviç veren otomat kampüs kampüs gezdi.
2006 yılından beri piyasada bulunan Ülker Çiziviç, iki Çizi krakeri arasındaki peynirli kreması ile benzeri olmayan bir ürün. Çiziviç iletişimde “ekstra doyurucu” olduğunu vurgularken, “daha yemeğe çok varsa, atıştırın açlığınızı duble yatıştırın” sloganıyla tüketicisine sesleniyor.
-
Ülker, 2024 finansal sonuçlarını açıkladı
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi 2024’te büyümeye devam etti. Şirket, 2024 yılını 84,1 milyar TL ciroyla kapatırken, bisküvi pazarında Suudi Arabistan ve Mısır’da liderliğini, Kazakistan ve Orta Asya ülkelerinde ise güçlü büyüme trendini sürdürdü....
DEVAMINI OKU -
Ülker CEO’su Mete Buyurgan’a uluslararası görev…
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker’de 2020 yılının şubat ayından bu yana CEO’luk görevini yürüten Mete Buyurgan, Yıldız Holding’in global atıştırmalık şirketi pladis’in Birleşik Krallık ve İrlanda’dan sorumlu Başkanı olarak atandı....
DEVAMINI OKU -
Ülker’den yeni nesil reklam filmi
Ülker, tatlı atıştırmalık kategorisinin yüzde 100 yapay zekâ teknolojisiyle üretilmiş ilk reklam filmini yayınladı....
DEVAMINI OKU -
Ülker sürdürülebilirlikte yine zirvede
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, uluslararası derecelendirme kuruluşu S&P Global’in, en iyi çevre, sosyal ve yönetişim performansı gösterenleri dahil ettiği Kurumsal Sürdürülebilirlik Değerlendirmesinde (The Sustainability Yearbook) üst üste 5. kez yer aldı....
DEVAMINI OKU