Üniversitelerde “tweet’ine Çiziviç Otomat
Ülker Çiziviç’in özel twitter yazılımlı otomatları üniversiteleri dolaşarak öğrencilere eğlenceli dakikalar yaşattı. Dünya’da bir ilk olan bu uygulama ile atılan her tweet’e Çiziviç veren otomat kampüs kampüs gezdi.
2006 yılından beri piyasada bulunan Ülker Çiziviç, iki Çizi krakeri arasındaki peynirli kreması ile benzeri olmayan bir ürün. Çiziviç iletişimde “ekstra doyurucu” olduğunu vurgularken, “daha yemeğe çok varsa, atıştırın açlığınızı duble yatıştırın” sloganıyla tüketicisine sesleniyor.
-
Ülker’den A Millilere “Memleket İçin Söyle” sürprizi
Ülker, resmi sponsoru olduğu A Milli Futbol Takımı’na desteğini bu kez de tüm Türkiye’yle birlikte veriyor. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker Bisküvi 550 milyon dolarlık tahvil ihraç etti
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, yurtdışına 550 milyon ABD doları değerinde tahvil ihraç etti....
DEVAMINI OKU -
Ülker, 2024 yılı ilk çeyrek finansallarını açıkladı
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2024 yılının ilk çeyreğini 19,6 milyar TL ciro ile bitirdi. Ülker’in Türkiye ve yurt dışı operasyonları büyümeye devam etti. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker, ‘memleketini kalbinde taşıyanları’ Euro 2024 coşkusunda buluşturuyor
Futbolseverlerin sabırsızlıkla beklediği Avrupa Futbol Şampiyonası’na geri sayım sürerken, A Milli Futbol Takımımızın resmi sponsoru Ülker, duygu dolu bir reklam filmine imza attı. Reklam filminde “Memleketin yeri, kalbimizin içi" sloganı ile Ülker, Türkiye aşkını her nerede olursa olsun kalbinde taşıyanlara sesleniyor. ...
DEVAMINI OKU