Yeni kampanyamızda “Mutlu olmak için beklemeyin, küçük mutlulukları fark edin, mutluluk her yerde” diyoruz
Türkiye’nin “mutluluk markası” Ülker, 71. yılını geride bırakırken mutluluk tarifini de tüketicileriyle birlikte yeniden oluşturdu. Her yaştan tüketicisini ve en çok da gençleri dinleyen Ülker, yeni iletişim kampanyasını “Mutluluk Her Yerde” felsefesi üzerine oturttu.
Türkiye’nin “mutluluk markası” Ülker, 71. yılını geride bırakırken mutluluk tarifini de tüketicileriyle birlikte yeniden oluşturdu. Her yaştan tüketicisini ve en çok da gençleri dinleyen Ülker, yeni iletişim kampanyasını “Mutluluk Her Yerde” felsefesi üzerine oturttu.
“Tüketicimizin bakış açısı Ülker’in bakış açısıdır”
Ülker’in kuruluşundan bu yana mutluluk vermekle çok sıkı bir bağının bulunduğuna işaret eden Yıldız Holding Türkiye Pazarlama Başkanı Lale Saral Develioğlu “Biz Ülker’de herkesin günlük hayatına küçük mutluluklar katmak için çalışıyoruz.
Herkesin ulaşabildiği ve etrafındakilerle paylaşabildiği ürünler üretiyoruz. Çünkü inanıyoruz ki oluşturduğumuz mutluluk anları başka mutlulukların doğmasına, paylaşılmasına, çoğalmasına sebep oluyor” diye konuştu.
Kampanyanın oluşturulmasında tüketicilerden gelen yorumların önemli rol oynadığını belirten Develioğlu, “Yaptığımız araştırmalarda gördük ki, tüketicimizin mutluluk anlayışı basit, günlük ve erişilebilir mutluluklardan oluşuyor. İnsanları nadir, zor erişilen, büyük mutluluklar değil, günlük, basit küçük mutluluklar ayakta tutuyor” dedi.
“Mutluluğun iyileştirici ve motive edici etkisi var”
Artık hayatın çok daha karmaşık, rekabetin çok daha zorlu olduğuna işaret eden Develioğlu, şöyle devam etti: “Küçük mutlulukların, özellikle zor dönemler için insanları iyileştirici ve motive edici olduğu da bir gerçek. Bugünlerde ülkeler ve toplumlar zor dönemlerden geçiyor olabilir. Tam da bu zamanlarda hayatı daha yaşanır kılmak, birbirimizden güç almak için ‘kolay ulaşılır’, ‘çoğaltılabilir’ ve ‘paylaşılabilir’ mutluluk vesilelerine dikkat çekmek istedik.
Zira, insanı ayakta tutan nadir ve büyük mutluluklar değil, günlük, basit küçük mutluluklar. Ve bu küçük mutluluklar, insanların üzerinde sandığımızdan çok daha büyük etki bırakıyor. Mutlu olmak için beklemek yerine küçük mutlulukları fark etmek ve yakalamak lazım.”
“Mutluluk her yerde sözünü 2016’da da yaşatacağız. “
“Mutluluk Her Yerde” söyleminin önümüzdeki dönemde de devam edeceğini kaydeden Develioğlu, Türkiye’nin farklı bölgelerinde tüketicileri mutlu edecek etkinlikler de planladıklarını söyledi.
Her yıl Kasım ayının üçüncü Perşembe gününü çalışanlarla birlikte mutluluk günü olarak kutladıklarını belirten Develioğlu, şöyle devam etti: “Mutlu et, mutlu ol“ felsefemizinden yola çıkarak Ülker’in 70. yıl dönümünde kutlamaya başladığımız mutluluk gününü bu yıl yeni söylemimiz çerçevesinde kutluyoruz. Geçen yıl sadece Türkiye’deki şirket ve fabrikalarımızda kutlamalar yapılmıştı.
Bu yıl yurtdışındaki şirketlerimiz ve fabrikalarımızı da dahil ettik. Böylece Ülker’in 70. yıl dönümünde başlayan bu güzel uygulamayı, holdingin tüm şirketlerinde yaygınlaştırmış olduk. Kasım ayının üçüncü perşembesi bundan sonra da tüm holding çalışanları için mutlu ettiğimiz ve mutlu olduğumuz, mutlulukları paylaştıkça çoğalttığımız bir gün olarak kutlanacak.
-
Ülker, ilk yarıyıl finansallarını açıkladı
Ülker Bisküvi, 2024 yılının ilk yarısını 36,6 milyar TL ciroyla kapattı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 69, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 31 oldu. ...
DEVAMINI OKU -
-
ÜLKER’DEN, TÜRKİYE MİLLİ PARALİMPİK TAKIMINA DESTEK
Ülker, Paris 2024 Paralimpik Oyunları öncesi, anlamlı bir iş birliğine imza atarak Türkiye Milli Paralimpik Komitesi’nin destekçilerinden biri oldu. Anlaşma kapsamında Ülker, TMPK’nin engelli sporları ve paralimpik alanındaki çalışmalarını desteklemeyi ve farkındalığın artırılmasına katkıda bulunmayı amaçlıyor....
DEVAMINI OKU -
Ülker’den A Millilere “Memleket İçin Söyle” sürprizi
Ülker, resmi sponsoru olduğu A Milli Futbol Takımı’na desteğini bu kez de tüm Türkiye’yle birlikte veriyor. ...
DEVAMINI OKU