HABERLER

Yeni kampanyamızda “Mutlu olmak için beklemeyin, küçük mutlulukları fark edin, mutluluk her yerde” diyoruz

Türkiye’nin “mutluluk markası” Ülker, 71. yılını geride bırakırken mutluluk tarifini de tüketicileriyle birlikte yeniden oluşturdu. Her yaştan tüketicisini ve en çok da gençleri dinleyen Ülker, yeni iletişim kampanyasını “Mutluluk Her Yerde” felsefesi üzerine oturttu.

Türkiye’nin “mutluluk markası” Ülker, 71. yılını geride bırakırken mutluluk tarifini de tüketicileriyle birlikte yeniden oluşturdu. Her yaştan tüketicisini ve en çok da gençleri dinleyen Ülker, yeni iletişim kampanyasını “Mutluluk Her Yerde” felsefesi üzerine oturttu.

“Tüketicimizin bakış açısı Ülker’in bakış açısıdır”
Ülker’in kuruluşundan bu yana mutluluk vermekle çok sıkı bir bağının bulunduğuna işaret eden Yıldız Holding Türkiye Pazarlama Başkanı Lale Saral Develioğlu “Biz Ülker’de herkesin günlük hayatına küçük mutluluklar katmak için çalışıyoruz.

Herkesin ulaşabildiği ve etrafındakilerle paylaşabildiği ürünler üretiyoruz. Çünkü inanıyoruz ki oluşturduğumuz mutluluk anları başka mutlulukların doğmasına, paylaşılmasına, çoğalmasına sebep oluyor” diye konuştu.

Kampanyanın oluşturulmasında tüketicilerden gelen yorumların önemli rol oynadığını belirten Develioğlu, “Yaptığımız araştırmalarda gördük ki, tüketicimizin mutluluk anlayışı basit, günlük ve erişilebilir mutluluklardan oluşuyor. İnsanları nadir, zor erişilen, büyük mutluluklar değil, günlük, basit küçük mutluluklar ayakta tutuyor” dedi.

“Mutluluğun iyileştirici ve motive edici etkisi var”
Artık hayatın çok daha karmaşık, rekabetin çok daha zorlu olduğuna işaret eden Develioğlu, şöyle devam etti:  “Küçük mutlulukların, özellikle zor dönemler için insanları iyileştirici ve motive edici olduğu da bir gerçek. Bugünlerde ülkeler ve toplumlar zor dönemlerden geçiyor olabilir. Tam da bu zamanlarda hayatı daha yaşanır kılmak, birbirimizden güç almak için ‘kolay ulaşılır’, ‘çoğaltılabilir’ ve ‘paylaşılabilir’ mutluluk vesilelerine dikkat çekmek istedik.

Zira, insanı ayakta tutan nadir ve büyük mutluluklar değil, günlük, basit küçük mutluluklar. Ve bu küçük mutluluklar, insanların üzerinde sandığımızdan çok daha büyük etki bırakıyor. Mutlu olmak için beklemek yerine küçük mutlulukları fark etmek ve yakalamak lazım.”

“Mutluluk her yerde sözünü 2016’da da yaşatacağız. “
“Mutluluk Her Yerde” söyleminin önümüzdeki dönemde de devam edeceğini kaydeden Develioğlu, Türkiye’nin farklı bölgelerinde tüketicileri mutlu edecek etkinlikler de planladıklarını söyledi.

Her yıl Kasım ayının üçüncü Perşembe gününü çalışanlarla birlikte mutluluk günü olarak kutladıklarını belirten Develioğlu, şöyle devam etti:Mutlu et, mutlu ol felsefemizinden yola çıkarak Ülker’in 70. yıl dönümünde kutlamaya başladığımız mutluluk gününü bu yıl yeni söylemimiz çerçevesinde kutluyoruz. Geçen yıl sadece Türkiye’deki şirket ve fabrikalarımızda kutlamalar yapılmıştı.

Bu yıl yurtdışındaki şirketlerimiz ve fabrikalarımızı da dahil ettik. Böylece Ülker’in 70. yıl dönümünde başlayan bu güzel uygulamayı, holdingin tüm şirketlerinde yaygınlaştırmış olduk. Kasım ayının üçüncü perşembesi bundan sonra da tüm holding çalışanları için mutlu ettiğimiz ve mutlu olduğumuz, mutlulukları paylaştıkça çoğalttığımız bir gün olarak kutlanacak.

    • Ülker, 6. Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2020 yılı Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı. Ülker, 2020 yılında hayata geçirdiği operasyonel mükemmellik uygulamaları ve yaklaşık 2.000 teknik iyileştirmeyle 21,5 milyon TL, Ar-Ge ve inovasyon çalışmaları sonucunda hayata geçirdiği 69 projesiyle 26,6 milyon TL tasarruf sağladı....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Önem Gıda’yı satın aldı

      Ülker, uzun yıllardır yarı mamul tedariki gerçekleştirdiği Yıldız Holding şirketlerinden Önem Gıda’yı satın aldı. Böylece, çikolata ve unlu mamullerdeki tüm üretim sürecini, uçtan uca kendi bünyesinde toplayan Ülker, sürdürülebilir büyüme stratejisi kapsamında önemli bir adım daha atmış oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’e iki ödül birden…

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, bankacılık ve finansal işlemler arasında en iyilerinin belirlendiği, 2021 Türkiye Bonds&Loans Ödülleri’nde iki kategoride birinci olan tek şirket oldu...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, cirosunu 5,2 milyar TL’ye ulaştırdı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2021’in ilk yarısında cirosunu yüzde 15,7 artışla 5,2 milyar TL’ye ulaştırdı. Şirketin Türkiye operasyonları yüzde 15,8, ihracat ve yurt dışı operasyonları da yüzde 15,6 büyüdü....

      DEVAMINI OKU