HABERLER

Yenilenen ve çok kullanışlı web sitemize hoşgeldiniz!

Markalarımızı hayata geçirmek için web sitemizi yeniden tasarladık ve iyileştirdik.

Yeni ‘Akıllı Arama’ özelliğiyle, bir sözcüğü yazmaya başladığınız anda ilgili içeriğin listesi karşınıza çıkar!

www.ulker.com.tr web sitesinde ‘’otomatik tamamlama’’ yı kullanmak isterseniz, sözcüğün tümünü yazmanıza gerek yok. Aradığınız sözcüğün ilk birkaç harfini yazdığınızda tüm sözcük etiketleri anında görünecektir. Listeden istediğiniz sözcüğü seçin. Bu özellik bir sözcüğü sitenin derinliklerinde bile olsa  bulmayı çok daha hızlı ve elverişli hale getiriyor.

Etiketler



O ne aradığınızı biliyor, bu yüzden eğer sözcüğü hatırlayamazsanız ‘etiketler’ e tıklayın. Burada birçok seçenek mevcut!

Sosyal Ağlar


Ülker, web sayfası yeni yüzüyle yayına başladı

Bu site sosyal medya ile entegredir ve her sayfa en iyi kullanıcı tecrübesi için mobil ortamda da görüntülenebilmektedir.

Web sitesinin zitaretçileri bir marka adıyla ilgili sosyal medya sayfasına erişim ya da siteyi arkadaşlarıyla paylaşmak  için sosyal medya tuşlarını kullanabilir. Mobil erişim sayesinde, web sitesine iPhone, iPad  ya da diğer mobil aygıtlar sayesinde erişilebilmektedir.

Türkiye’nin en sevilen gıda markası Ülker’in web sitesi yenilendi. 300 alt marka ve 5400 çeşit ürünün bilgilerini barındıran www.ulker.com.tr sitesi, yeni tasarımıyla sayfasını ziyaret eden tüketicilerine pek çok kolaylık sağlıyor. Şu anda Türkçe ve İngilizce olarak yayında olan web sayfasının 2012’de Rusça ve Arapça eklenerek toplam 4 dilde yayın yapması planlanıyor.

Yenilenen ulker.com.tr’de markalarla bağlantı, birçok interaktif yolla iyileştirildi ve güçlendirildi. Yıldız Holding Pazarlama Başkanı Ahad Afridi: “Yeni kurulan site, teknolojiyi aşılması gereken bir engel olarak değil, tüketiciler ile markalar arasındaki ilişkiyi geliştirmek ve büyütmek için bir araç olarak kullanıyor” dedi.

Ülker’in, dijital pazarlamada her zaman öncü olacak çalışmalara imza atmayı hedeflediğini belirten Afridi, “Facebook sayfalarındaki 4 milyonu aşkın tüketici ile Ülker ve markaları, ileri görüşlülük ve yenilikçi teknoloji kullanımı ile tüketicilere hem sosyal medyada hem de dijital mecrada yakın olmaya devam ediyor. Bu vizyon doğrultusunda www.ulker.com.tr, markaları hayata geçirmek için yeniden tasarlandı” dedi.

Yeni tasarımda sayfaların daha kolay kullanılabilmesi için bütün site tasarımı ve yerleşimi değiştirildi. Kullanıcıların daha rahat gezinebilmesi için görsel içerik alanları büyütüldü. Sitenin en önemli özelliklerinden biri de marka odaklı olarak konumlandırılması. Kurumsal içerikler, Ülker markasını da bünyesinde barındıran Yıldız Holding’in web sayfasına ( www.yildizholding.com.tr ) aktarıldı. Böylece sitede sadece Ülker ve alt markalarıyla ilgili bilgi, görsel ve videolara daha geniş yer ayrılabildi.

Akıllı arama sistemi ile en hızlı arama

Sitedeki en önemli yenilik ise, arama bölümünde yapıldı. Arama bölümünde yer alan “Otomatik tamamla” özelliği ile www.ulker.com.tr’de arama yapmak isteyen kullanıcıların, arayacakları kelimelerin ilk birkaç harfine bastıklarında, sistemden bulmak istedikleri olası içerikleri hemen ekranda görmesi sağlandı. Bu da kullanıcıların istedikleri içeriğe, sitenin ne kadar derinlerinde olursa olsun, çok daha hızlı ulaşmasını sağlıyor.

www.ulker.com.tr sitesindeki bir diğer yenilik ise sosyal medya entegrasyonunun olması. Web sayfasını ziyaret eden kullanıcılar, sayfadaki sosyal medya butonlarından yararlanarak markanın sosyal medyadaki hesaplarına ulaşabiliyor, sayfaları arkadaşlarıyla paylaşabiliyor. Sayfanın mobil uyumluluğu sayesinde, iphone, ipad gibi mobil cihazlardan da içerikler eksiksiz olarak izlenebiliyor.

Tüm markaların reklam filmleri de izlenebilecek

Sayfadaki “Haberler” bölümünde Ülker ve markalarına ilişkin bültenlere erişilebiliyor. “Mutlu Bir An” bölümünde ise, Ülker markasının 65. Yıldönümünde başlatılan “Mutlu Bir An” kampanyasına dair bilgiler ve tüketicilerin paylaştığı mutlu anlar takip edilebiliyor. Sitenin “Toplum İçin” bölümünde Ülker’in çevreye, topluma, tüketicilerine katkısı ile ilgili bilgi ve belgelere ulaşılabiliyor. “Ülker TV” bölümünde ise Ülker ve markalarının yüzlerce reklamı televizyon izler gibi izlenebiliyor, yorumlanabiliyor, indirilebiliyor

Öne çıkan özellikler

•   Marka odaklı olması
•   Otomatik tamamlama özelliği olan akıllı araması
•   Sosyal medya entegrasyonu
•   Mobil uyumluluğu
•   HTML 5 gibi gelişmiş teknolojik özellikleri

Rakamlarla ulker.com.tr

•   www.ulker.com.tr altında Google’da indekslenen 10 bin sayfa var.
•   Ulker.com.tr sayfası 5400 çeşit ürünle ilgili bilgi sağlıyor.
•   Google Suggest’de de kullanılan otomatik tamamla özelliği sayesinde, tüketiciler ana sayfadan sitenin en ücra noktasına sayfa sayfa gezmeden tek adımda ulaşabiliyor.
•   Ulker.com.tr’ye son 1 yılda sadece Google’dan 1 milyondan fazla ziyaretçi geldi. Bu ziyaretçilerin tam olarak aradıkları yere yönlenebilmeleri için sitenin altyapısı güncellendi.

    • Ülker, 6. Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2020 yılı Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı. Ülker, 2020 yılında hayata geçirdiği operasyonel mükemmellik uygulamaları ve yaklaşık 2.000 teknik iyileştirmeyle 21,5 milyon TL, Ar-Ge ve inovasyon çalışmaları sonucunda hayata geçirdiği 69 projesiyle 26,6 milyon TL tasarruf sağladı....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Önem Gıda’yı satın aldı

      Ülker, uzun yıllardır yarı mamul tedariki gerçekleştirdiği Yıldız Holding şirketlerinden Önem Gıda’yı satın aldı. Böylece, çikolata ve unlu mamullerdeki tüm üretim sürecini, uçtan uca kendi bünyesinde toplayan Ülker, sürdürülebilir büyüme stratejisi kapsamında önemli bir adım daha atmış oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’e iki ödül birden…

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, bankacılık ve finansal işlemler arasında en iyilerinin belirlendiği, 2021 Türkiye Bonds&Loans Ödülleri’nde iki kategoride birinci olan tek şirket oldu...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, cirosunu 5,2 milyar TL’ye ulaştırdı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2021’in ilk yarısında cirosunu yüzde 15,7 artışla 5,2 milyar TL’ye ulaştırdı. Şirketin Türkiye operasyonları yüzde 15,8, ihracat ve yurt dışı operasyonları da yüzde 15,6 büyüdü....

      DEVAMINI OKU