Yenilenen ve çok kullanışlı web sitemize hoşgeldiniz!
Markalarımızı hayata geçirmek için web sitemizi yeniden tasarladık ve iyileştirdik.
Yeni ‘Akıllı Arama’ özelliğiyle, bir sözcüğü yazmaya başladığınız anda ilgili içeriğin listesi karşınıza çıkar!
www.ulker.com.tr web sitesinde ‘’otomatik tamamlama’’ yı kullanmak isterseniz, sözcüğün tümünü yazmanıza gerek yok. Aradığınız sözcüğün ilk birkaç harfini yazdığınızda tüm sözcük etiketleri anında görünecektir. Listeden istediğiniz sözcüğü seçin. Bu özellik bir sözcüğü sitenin derinliklerinde bile olsa bulmayı çok daha hızlı ve elverişli hale getiriyor.
Etiketler
O ne aradığınızı biliyor, bu yüzden eğer sözcüğü hatırlayamazsanız ‘etiketler’ e tıklayın. Burada birçok seçenek mevcut!
Sosyal Ağlar
Ülker, web sayfası yeni yüzüyle yayına başladı
Bu site sosyal medya ile entegredir ve her sayfa en iyi kullanıcı tecrübesi için mobil ortamda da görüntülenebilmektedir.
Web sitesinin zitaretçileri bir marka adıyla ilgili sosyal medya sayfasına erişim ya da siteyi arkadaşlarıyla paylaşmak için sosyal medya tuşlarını kullanabilir. Mobil erişim sayesinde, web sitesine iPhone, iPad ya da diğer mobil aygıtlar sayesinde erişilebilmektedir.
Türkiye’nin en sevilen gıda markası Ülker’in web sitesi yenilendi. 300 alt marka ve 5400 çeşit ürünün bilgilerini barındıran www.ulker.com.tr sitesi, yeni tasarımıyla sayfasını ziyaret eden tüketicilerine pek çok kolaylık sağlıyor. Şu anda Türkçe ve İngilizce olarak yayında olan web sayfasının 2012’de Rusça ve Arapça eklenerek toplam 4 dilde yayın yapması planlanıyor.
Yenilenen ulker.com.tr’de markalarla bağlantı, birçok interaktif yolla iyileştirildi ve güçlendirildi. Yıldız Holding Pazarlama Başkanı Ahad Afridi: “Yeni kurulan site, teknolojiyi aşılması gereken bir engel olarak değil, tüketiciler ile markalar arasındaki ilişkiyi geliştirmek ve büyütmek için bir araç olarak kullanıyor” dedi.
Ülker’in, dijital pazarlamada her zaman öncü olacak çalışmalara imza atmayı hedeflediğini belirten Afridi, “Facebook sayfalarındaki 4 milyonu aşkın tüketici ile Ülker ve markaları, ileri görüşlülük ve yenilikçi teknoloji kullanımı ile tüketicilere hem sosyal medyada hem de dijital mecrada yakın olmaya devam ediyor. Bu vizyon doğrultusunda www.ulker.com.tr, markaları hayata geçirmek için yeniden tasarlandı” dedi.
Yeni tasarımda sayfaların daha kolay kullanılabilmesi için bütün site tasarımı ve yerleşimi değiştirildi. Kullanıcıların daha rahat gezinebilmesi için görsel içerik alanları büyütüldü. Sitenin en önemli özelliklerinden biri de marka odaklı olarak konumlandırılması. Kurumsal içerikler, Ülker markasını da bünyesinde barındıran Yıldız Holding’in web sayfasına ( www.yildizholding.com.tr ) aktarıldı. Böylece sitede sadece Ülker ve alt markalarıyla ilgili bilgi, görsel ve videolara daha geniş yer ayrılabildi.
Akıllı arama sistemi ile en hızlı arama
Sitedeki en önemli yenilik ise, arama bölümünde yapıldı. Arama bölümünde yer alan “Otomatik tamamla” özelliği ile www.ulker.com.tr’de arama yapmak isteyen kullanıcıların, arayacakları kelimelerin ilk birkaç harfine bastıklarında, sistemden bulmak istedikleri olası içerikleri hemen ekranda görmesi sağlandı. Bu da kullanıcıların istedikleri içeriğe, sitenin ne kadar derinlerinde olursa olsun, çok daha hızlı ulaşmasını sağlıyor.
www.ulker.com.tr sitesindeki bir diğer yenilik ise sosyal medya entegrasyonunun olması. Web sayfasını ziyaret eden kullanıcılar, sayfadaki sosyal medya butonlarından yararlanarak markanın sosyal medyadaki hesaplarına ulaşabiliyor, sayfaları arkadaşlarıyla paylaşabiliyor. Sayfanın mobil uyumluluğu sayesinde, iphone, ipad gibi mobil cihazlardan da içerikler eksiksiz olarak izlenebiliyor.
Tüm markaların reklam filmleri de izlenebilecek
Sayfadaki “Haberler” bölümünde Ülker ve markalarına ilişkin bültenlere erişilebiliyor. “Mutlu Bir An” bölümünde ise, Ülker markasının 65. Yıldönümünde başlatılan “Mutlu Bir An” kampanyasına dair bilgiler ve tüketicilerin paylaştığı mutlu anlar takip edilebiliyor. Sitenin “Toplum İçin” bölümünde Ülker’in çevreye, topluma, tüketicilerine katkısı ile ilgili bilgi ve belgelere ulaşılabiliyor. “Ülker TV” bölümünde ise Ülker ve markalarının yüzlerce reklamı televizyon izler gibi izlenebiliyor, yorumlanabiliyor, indirilebiliyor
Öne çıkan özellikler
• Marka odaklı olması
• Otomatik tamamlama özelliği olan akıllı araması
• Sosyal medya entegrasyonu
• Mobil uyumluluğu
• HTML 5 gibi gelişmiş teknolojik özellikleri
Rakamlarla ulker.com.tr
• www.ulker.com.tr altında Google’da indekslenen 10 bin sayfa var.
• Ulker.com.tr sayfası 5400 çeşit ürünle ilgili bilgi sağlıyor.
• Google Suggest’de de kullanılan otomatik tamamla özelliği sayesinde, tüketiciler ana sayfadan sitenin en ücra noktasına sayfa sayfa gezmeden tek adımda ulaşabiliyor.
• Ulker.com.tr’ye son 1 yılda sadece Google’dan 1 milyondan fazla ziyaretçi geldi. Bu ziyaretçilerin tam olarak aradıkları yere yönlenebilmeleri için sitenin altyapısı güncellendi.
-
Ülker, ilk yarıyıl finansallarını açıkladı
Ülker Bisküvi, 2024 yılının ilk yarısını 36,6 milyar TL ciroyla kapattı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 69, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 31 oldu. ...
DEVAMINI OKU -
-
ÜLKER’DEN, TÜRKİYE MİLLİ PARALİMPİK TAKIMINA DESTEK
Ülker, Paris 2024 Paralimpik Oyunları öncesi, anlamlı bir iş birliğine imza atarak Türkiye Milli Paralimpik Komitesi’nin destekçilerinden biri oldu. Anlaşma kapsamında Ülker, TMPK’nin engelli sporları ve paralimpik alanındaki çalışmalarını desteklemeyi ve farkındalığın artırılmasına katkıda bulunmayı amaçlıyor....
DEVAMINI OKU -
Ülker’den A Millilere “Memleket İçin Söyle” sürprizi
Ülker, resmi sponsoru olduğu A Milli Futbol Takımı’na desteğini bu kez de tüm Türkiye’yle birlikte veriyor. ...
DEVAMINI OKU