HABERLER

Yenilenen Chewy ile hem sağlığınızı koruyun hem ferahlayın

Ülker, Türkiye’de geliştirilip üretilen ve yapay renklendirici içermeyen Chewy’yi tüketicilerin beğenisine sundu. Chewy 2’si bir arada, Beyaz Dişler, Meyve Bahçesi ve Damla Tanesi çeşitleri ile hem dişlerinizin doğal beyazlığını koruyun hem ferahlayın…

Hiçbir yapay renklendirici içermeyen Chewy Draje Sakızları market raflarında yerini aldı. Chewy 4 farklı çeşidi ile hem dişlerinizin doğal beyazlığını ve sağlığını korumaya yardımcı oluyor, hem ferahlık hissi veriyor.

Ülker’in uzun süren tüketici araştırmaları sonucunda Türkiye’de geliştirdiği Chewy, olabilecek en doğal içeriklerden üretildi. Lezzeti artırılan ve içeriğinde hiçbir yapay renklendirici bulunmayan Chewy Draje Sakızları, çarpıcı yeni ambalaj tasarımları ile de dikkat çekiyor.

Chewy ilk etapta 4 farklı çeşidi ile tüketicilerin beğenisine sunuldu.

Chewy 2’si 1 Arada:
Bu üründe 2 etki bir arada sunuluyor: Ağız Sağlığı ve Ferah Nefes!
Chewy 2’si 1 arada içerdiği Xylitol sayesinde plak oluşumunu engelleyerek diş sağlığını korumaya yardımcı olur. İçeriğindeki Gerçek Nane Aroması ile de nefesinize uzun süreli ferahlık katar.

Chewy Beyaz Dişler:
İçeriğindeki doğal karbonat ve enzimler sayesinde düzenli kullanıldığında dişlerinizin doğal beyazlığını korumaya yardımcı olur.

Chewy Meyve Bahçesi
Meyve lezzetinden vazgeçemeyenler… Gerçek meyve suyu lezzetini bir de bu çekici kutuda deneyin.

Chewy Damla Tanesi
Chewy Damla Tanesi’nin eşsiz lezzetinin sırrı, içeriğindeki doğal damla sakızında saklıdır. Özel kıvamı ve doğal içeriği sayesinde damağınızda geleneksel damla sakızı tadını yaşatır.
    • Ülker kuru yemiş ve meyve bar pazarına “Ülker Go Ahead” ile girdi

      Türkiye’de gıda sektörünün lideri Ülker, son yılların gittikçe önem kazanan “Bütünsel İyilik” trendine uygun olarak “Ülker GO Ahead” markalı 5 yeni ürününü tüketiciyle buluşturdu. Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “Tüketici davranışlarındaki değişime uygun stratejilerle ürettiğimiz ve tüketicilerimize lezzetli bir deneyim sunan kuru yemiş ve meyve barlarla, bu kategorinin de en güçlü markası olmayı hedefliyoruz.” dedi....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak

      Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU