Yer gök inlesin, bu sesi dinlesin
Türk milli takımı, Euro2008’de yoluna devam ettikçe, takıma destek veren ana sponsorlar da belki herkesten çok seviniyor. Çünkü yatırılan milyonlarca dolarlık desteğin hedefini bulması başarılarla doğru orantılı. Coca Cola, Turkcell, TTNet ve Ülker’in milli takıma verdiği sponsorluk sportif açıdan çok önemli. Ancak bir yandan da firmaların televizyon, gazete, radyo ve sahada yürüttüğü kampanyaların Euro 2008 heyecanını daha da katladığı bir gerçek.
Milli takımla birlikte yürütülen bu ortaklığın Ülker markasına uluslararası arenada da tanınırlık getirdiğine dikkat çeken Ülker Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker, “Milli takımımız Avrupa’nın devleri ile mücadele ederken Ülker de uluslararası bir marka olma yolunda emin adımlarla ilerliyor ve çokuluslu markalar ile yoğun bir rekabetin içinde yer alıyor” dedi.
-
Ülker 2023 finansal sonuçlarını açıkladı
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2023 yılını 56 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket 2024 yılında da faaliyet gösterdiği pazarlardaki liderliğini ve güçlü büyümesini devam ettirmeyi hedefliyor....
DEVAMINI OKU -
“Ülker Apartmanı” sakinleri tüm Türkiye’ye kapılarını açıyor
“Ülker Apartmanı” sakinlerinin birbirinden keyifli anlarının ekrana yansıyacağı yeni reklam filmi serisinin tanıtım filmi izleyicilerle buluştu. ...
DEVAMINI OKU -
Afra Saraçoğlu Ülker Çikolata’nın yeni reklam yüzü oldu
Türkiye’nin 1 numaralı çikolata markası Ülker Çikolata’nın* yeni reklam kampanyasında, yıldız oyuncu Afra Saraçoğlu rol aldı. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker’den robot projesi
Üretimden insan kaynaklarına, performans yönetiminden satışa kadar dijitalleşme ve teknoloji yatırımlarına hız veren Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, Gebze Fabrikası’nda 20 otonom mobil robotu devreye aldı. Ham madde ve ambalaj başta olmak üzere 2 bin 600 çeşit malzemeyi taşıyabilen robotlar, fabrikada üretim verimliliğini ve maliyet avantajını artıracak. ...
DEVAMINI OKU