HABERLER

Yer gök inlesin, bu sesi dinlesin

Türk milli takımı, Euro2008’de yoluna devam ettikçe, takıma destek veren ana sponsorlar da belki herkesten çok seviniyor. Çünkü yatırılan milyonlarca dolarlık desteğin hedefini bulması başarılarla doğru orantılı. Coca Cola, Turkcell, TTNet ve Ülker’in milli takıma verdiği sponsorluk sportif açıdan çok önemli. Ancak bir yandan da firmaların televizyon, gazete, radyo ve sahada yürüttüğü kampanyaların Euro 2008 heyecanını daha da katladığı bir gerçek.

Ana sponsorlar arasında yer alan ve Euro 2008 Avrupa Futbol Şampiyonası için hazırladığı reklam ve iletişimle puan toplayan Ülker, yürüttüğü çok ayaklı kampanyada heyecanı ateşleyenler arasında başı çekiyor. Futbol ve basketbol başta olmak üzere spora yılda 38 milyon dolarlık yatırım yapan Ülker Şirketler Grubu, milli takım oyuncularının rol aldığı televizyon reklamı, PR çalışmaları, İnternet ayağında kurulan www.bununicindogdunuz.com , dağıtım ağında sürdürülen saha iletişimiyle hayli profesyonel bir marka iletişimi yürütüyor. Grup, Euro 2008’e özel piyasaya sürdüğü Kırmızı-Beyaz Chewy, İçim Süt çerçevesinde yürüttüğü milli takım temalı satış aktiviteleriyle iletişimi tamamlayıcı projeler de yürütüyor. Aldığımız bilgilere göre Haziran 2007’den bugüne milli akım logolu 168 milyon adet çikolata ve bisküvi satışı gerçekleşti, milli takım görselli 2 bin 500 distribütör aracı son 6 ayda 61 milyon km. yol kat etti.

Milli takımla birlikte yürütülen bu ortaklığın Ülker markasına uluslararası arenada da tanınırlık getirdiğine dikkat çeken Ülker Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker, “Milli takımımız Avrupa’nın devleri ile mücadele ederken Ülker de uluslararası bir marka olma yolunda emin adımlarla ilerliyor ve çokuluslu markalar ile yoğun bir rekabetin içinde yer alıyor” dedi.
    • Ülker, 6. Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2020 yılı Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı. Ülker, 2020 yılında hayata geçirdiği operasyonel mükemmellik uygulamaları ve yaklaşık 2.000 teknik iyileştirmeyle 21,5 milyon TL, Ar-Ge ve inovasyon çalışmaları sonucunda hayata geçirdiği 69 projesiyle 26,6 milyon TL tasarruf sağladı....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Önem Gıda’yı satın aldı

      Ülker, uzun yıllardır yarı mamul tedariki gerçekleştirdiği Yıldız Holding şirketlerinden Önem Gıda’yı satın aldı. Böylece, çikolata ve unlu mamullerdeki tüm üretim sürecini, uçtan uca kendi bünyesinde toplayan Ülker, sürdürülebilir büyüme stratejisi kapsamında önemli bir adım daha atmış oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’e iki ödül birden…

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, bankacılık ve finansal işlemler arasında en iyilerinin belirlendiği, 2021 Türkiye Bonds&Loans Ödülleri’nde iki kategoride birinci olan tek şirket oldu...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, cirosunu 5,2 milyar TL’ye ulaştırdı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2021’in ilk yarısında cirosunu yüzde 15,7 artışla 5,2 milyar TL’ye ulaştırdı. Şirketin Türkiye operasyonları yüzde 15,8, ihracat ve yurt dışı operasyonları da yüzde 15,6 büyüdü....

      DEVAMINI OKU