Yer gök inlesin, bu sesi dinlesin
Türk milli takımı, Euro2008’de yoluna devam ettikçe, takıma destek veren ana sponsorlar da belki herkesten çok seviniyor. Çünkü yatırılan milyonlarca dolarlık desteğin hedefini bulması başarılarla doğru orantılı. Coca Cola, Turkcell, TTNet ve Ülker’in milli takıma verdiği sponsorluk sportif açıdan çok önemli. Ancak bir yandan da firmaların televizyon, gazete, radyo ve sahada yürüttüğü kampanyaların Euro 2008 heyecanını daha da katladığı bir gerçek.
Milli takımla birlikte yürütülen bu ortaklığın Ülker markasına uluslararası arenada da tanınırlık getirdiğine dikkat çeken Ülker Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker, “Milli takımımız Avrupa’nın devleri ile mücadele ederken Ülker de uluslararası bir marka olma yolunda emin adımlarla ilerliyor ve çokuluslu markalar ile yoğun bir rekabetin içinde yer alıyor” dedi.
-
Ülker’den A Millilere “Memleket İçin Söyle” sürprizi
Ülker, resmi sponsoru olduğu A Milli Futbol Takımı’na desteğini bu kez de tüm Türkiye’yle birlikte veriyor. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker Bisküvi 550 milyon dolarlık tahvil ihraç etti
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, yurtdışına 550 milyon ABD doları değerinde tahvil ihraç etti....
DEVAMINI OKU -
Ülker, 2024 yılı ilk çeyrek finansallarını açıkladı
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2024 yılının ilk çeyreğini 19,6 milyar TL ciro ile bitirdi. Ülker’in Türkiye ve yurt dışı operasyonları büyümeye devam etti. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker, ‘memleketini kalbinde taşıyanları’ Euro 2024 coşkusunda buluşturuyor
Futbolseverlerin sabırsızlıkla beklediği Avrupa Futbol Şampiyonası’na geri sayım sürerken, A Milli Futbol Takımımızın resmi sponsoru Ülker, duygu dolu bir reklam filmine imza attı. Reklam filminde “Memleketin yeri, kalbimizin içi" sloganı ile Ülker, Türkiye aşkını her nerede olursa olsun kalbinde taşıyanlara sesleniyor. ...
DEVAMINI OKU