Yıldız Holding Bünyesine İki Yeni Marka Daha Katılıyor
Çay pazarında yenilikçi yaklaşımlarıyla öne çıkan Oba Çay ve Doğa markaları yollarını Yıldız Holding’le birleştirdi
Doğa, henüz küçük bir pazar payına hitap etmesine rağmen, fonksiyonel gıda pazarında farklılık yaratan bir ürün gamına sahip. Son dönemlerde tüm dünyada olduğu gibi, ülkemizde de giderek önem kazanan ve tüketicilerin yoğun ilgisiyle karşılaşan fonksiyonel gıda pazarında hızlı gelişmeler yaşanıyor. Bu gelişmelere paralel olarak ürün gamını genişleten Doğa Bitkisel Ürünler, bünyesinde çayın yanı sıra kahvaltılık tarım ürünleri, doğal reçeller, marmelâtlar ve şerbetler gibi ürün çeşitleri barındırıyor.
Oba Çay 19 yıldır çay sektöründe olan bir marka olup, Türk çayı ile ilgili yeni makine ve yatırımlarıyla biliniyor.
Yıldız Holding, 2008 yılında kendi iş odağı çerçevesindeki fırsatları değerlendirmeye devam edecektir.
-
Ülker, Kurban Bayramı’nda 53 farklı ürünle evlere misafir olacak
Bayram ziyaretlerinin en mutlu anlarını 53 farklı ürün çeşidiyle tatlandırmaya hazırlanan Ülker, yaklaşan Kurban Bayramı için 6 bin 700 kişiye ek istihdam sağlıyor....
DEVAMINI OKU -
bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı
Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı
Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....
DEVAMINI OKU -
Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor
Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor ...
DEVAMINI OKU