HABERLER

Yıldız Holding Bünyesine İki Yeni Marka Daha Katılıyor

Çay pazarında yenilikçi yaklaşımlarıyla öne çıkan Oba Çay ve Doğa markaları yollarını Yıldız Holding’le birleştirdi

Yıldız Holding, 2008 stratejileri çerçevesinde kendi pazarında yenilikçi, girişimci, öncü ve büyüme potansiyeli olan, pazar payı küçük ama marka gücü yüksek şirketlerle büyümeye devam edecek. Bu kapsamda çay kategorisinde iki yeni firmayla görüşmeler devam ediyor. Söz konusu iki şirket ağırlıklı olarak Yıldız Holding sahipliğine geçecek olup her iki şirketin kurucuları, Oba Çay adına Metehan Berktaş ve Doğa adına da Feryal Menemenli görevlerini devam ettirecekler. Her iki markanın da Ülker’in pazarlama ve dağıtım gücünden faydalanarak büyümeleri ve markalarını geliştirmeleri hedefleniyor.

Doğa, henüz küçük bir pazar payına hitap etmesine rağmen, fonksiyonel gıda pazarında farklılık yaratan bir ürün gamına sahip. Son dönemlerde tüm dünyada olduğu gibi, ülkemizde de giderek önem kazanan ve tüketicilerin yoğun ilgisiyle karşılaşan fonksiyonel gıda pazarında hızlı gelişmeler yaşanıyor. Bu gelişmelere paralel olarak ürün gamını genişleten Doğa Bitkisel Ürünler, bünyesinde çayın yanı sıra kahvaltılık tarım ürünleri, doğal reçeller, marmelâtlar ve şerbetler gibi ürün çeşitleri barındırıyor.

Oba Çay 19 yıldır çay sektöründe olan bir marka olup, Türk çayı ile ilgili yeni makine ve yatırımlarıyla biliniyor.

Yıldız Holding, 2008 yılında kendi iş odağı çerçevesindeki fırsatları değerlendirmeye devam edecektir.
    • Ülker kuru yemiş ve meyve bar pazarına “Ülker Go Ahead” ile girdi

      Türkiye’de gıda sektörünün lideri Ülker, son yılların gittikçe önem kazanan “Bütünsel İyilik” trendine uygun olarak “Ülker GO Ahead” markalı 5 yeni ürününü tüketiciyle buluşturdu. Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “Tüketici davranışlarındaki değişime uygun stratejilerle ürettiğimiz ve tüketicilerimize lezzetli bir deneyim sunan kuru yemiş ve meyve barlarla, bu kategorinin de en güçlü markası olmayı hedefliyoruz.” dedi....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak

      Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU