HABERLER

Yıldız Holding’in halkla ilişkiler projeleri Altın Pusula ile ödüllendirildi

Yıldız Holding’in 2010 yılında hayata geçirdiği iki proje Türkiye Halka İlişkiler Derneği tarafından düzenlenen Altın Pusula Ödülleri’nde ödüle layık görüldü.

Holding’in “1400. Yılında Kur’an-ı Kerim Sergisi” Sponsorluğu ve Ülker Smartt “Bugs Bunny ve Arkadaşları ile Basket Show” Projesi birer Altın Pusula kazandı.

Başarılı halkla ilişkiler çalışmalarını ödüllendirmek ve teşvik etmek amacıyla, Türkiye Halkla İlişkiler Derneği (TÜHİD) tarafından, 1999 yılından bu yana verilen “Altın Pusula Halkla İlişkiler Ödülleri”nin bu sene 10.’cusu gerçekleşti. 18 Nisan akşamı yapılan ödül töreninde kazanan projelere ödülleri verildi.

Toplam 175 projenin başvurduğu 2011 Altın Pusula Halkla İlişkiler Ödülleri’nde Yıldız Holding Sponsorluk İletişimi (Kültür&Sanat) kategorisinde “1400. Yılında Kur’an-ı Kerim Sergisi” Sponsorluğu ve Sponsorluk iletişimi (Diğer) kategorisinde Ülker Smartt “Bugs Bunny ve Arkadaşları ile Basket Show” Projesi ile ödüle layık görüldü.

Sponsorluk İletişimi (Kültür&Sanat) kategorisinde “1400. Yılında Kur’an-ı Kerim Sergisi” Sponsorluğu’na verilen ödülü Yıldız Holding adına, Yıldız Holding Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker aldı. Ülker Smartt “Bugs Bunny ve Arkadaşları ile Basket Show” Projesi’nin ödülünü ise projede görev alan Hande Ertan, Senem Erdil, Yasemin Ünlü Romano ve Nihan Güçlü aldı.

Ödül töreninden sonra bir değerlendirme yapan Zuhal Şeker “Altın Pusula jürisine, projelerimizi Türkiye’nin ilk ve hala tek halkla ilişkiler ödülü olan Altın Pusula’ya layık gördükleri için teşekkür ediyorum. Altın Pusula halkla ilişkiler sektöründe en iyi örneklerin paylaşılması ve bu mesleğe gönül verenler için bir bilgi dağarcığı oluşturması açısından çok önemli” dedi.

Yıldız Holding’e Sponsorluk iletişimi (Kültür&Sanat) kategorisinde Altın Pusula kazandıran “1400. Yılında Kur’an Sergisi” ile, Kur’an’ın ilk nüshaları olarak kabul edilen 250 bin yapraklık Şam Evrakı’nın nadir parçaları gün yüzüne çıkarılmıştı. Bu projeyle Türk İslam Eserleri Müzesi’nin envanterine kayıtlı el yazması Kur’an-ı Kerim ve cüzlerin büyük bölümü ilk defa sanatseverlerle buluştu. Yıldız Holding’in desteği ile restorasyon ve konservasyon çalışmaları yapılan eserler, Antik A.Ş.’nin organizasyonu ve Türk ve İslam Eserleri Müzesi’nin uzman kadrosunun çalışmalarıyla sergilendi.

"Sadece çocuklar için" misyonu ile çocukları eğlendirmeyi ve mutlu etmeyi ilke edinen Ülker Smartt 3 yıldır bu hedef doğrultusunda, sömestr döneminde çocuklara yönelik projeler hayata geçiriyor. Bu kapsamda 2010 yılında gerçekleştirilen Ülker Smartt “Bugs Bunny ve Arkadaşları ile Basket Show” Projesi’nin iletişim çalışmaları Yıldız Holding’e Sponsorluk iletişimi (Diğer) kategorisinde Altın Pusula getirdi. Ülker Smartt markasına özel olarak oluşturulan gösteri dünyaca ünlü Face Team ekibi ve İbrahim Kutluay’ın da katılımı ile 3-7 Şubat 2010 tarihleri arasında Ankara, İzmir ve İstanbul’da 7 gösteri ile izleyenlerle buluştu. Ülker Smartt’ın aynı hedef kapsamında 2011 yılında da “Bugs Bunny ve arkadaşları Ülker Smartt ile sirkte” projesini hayata geçirdi.

    • bizz@kampüs’te 4320 öğrenci Ülker Çokonat için yarıştı

      Üniversitelerin 3., 4. sınıf ve yüksek lisans öğrencilerinin Ülker’in en sevilen markaları için geliştirdiği yenilikçi pazarlama fikirlerinin yarıştığı ‘bizz@kampüs’te “Astronuts” takımı “Ülker Çokonat” için hazırladığı projeyle birinciliğe layık görüldü. Bu yıl yarışmaya 169 farklı üniversiteden 1897 takım, 4320 öğrenci başvurdu. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, 2022’nin ilk çeyrek finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2022 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 5,9 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 60, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 40 oldu....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, Ramazan Bayramı’nı 50 çeşit ürünle karşılıyor

      Ramazan Bayramı’nı hediyelik ve ikramlık 50 çeşit ürünle karşılayan toplam atıştırmalık pazarının lideri Ülker, bu sene de 6 bin 700 kişiye istihdam sağlıyor ...

      DEVAMINI OKU
    • Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Türkiye’yi üretim ve ihracat üssü haline getirdi

      Yıldız Holding, Ülker Bisküvi’yle Ülker markalı ürünlerin yanı sıra Godiva, McVitie’s, Flipz gibi global atıştırmalık markalarını Türkiye’de üretip dünyanın dört bir yanında tüketicilerle buluşturuyor. 2021 yılında atıştırmalık alanında Ülker Bisküvi çatısı altında ihracat rakamı 291 milyon dolara ulaştı. ...

      DEVAMINI OKU